Hakutulokset

  1. ummelwalad

    Pussilakanasetit

    Pussilakanoita on viime aikoina hajonnut useampia (varmaan ihan jo vanhuuttaan, kun ovat vuosituhannen vaihteen molemmin puolin hankittuja) ja käyttäjiäkin on tullut lisää. Nyt pitäisi siis hankkia uusia. Mistä saisi pussilakanasettejä (tyynyliina ei kyllä ole välttämätön) edullisesti? Niiden...
  2. ummelwalad

    P'''a äiti ilmoittautuu *turhisvaroitus

    Täällä, kun saa usein lukea, kuinka väärin on lapsia kohtaan viedä ne päivähoitoon, jos toinen vanhemmista on kotona. Syyllähän ei ole mitään merkitystä. Kyllä - Olen siinä mielessä samaa mieltä, että terveet kotona olevat vanhemmat voisivat hyvin hoitaa lapsensa kotona. Pitää kuitenkin...
  3. ummelwalad

    Hellouu kaikille vanhoille ja uusille *VAROITUS: turhaakin turhempi ketju*

    Muistin vielä salasanani, vaikka taukoa on ollut lähemmäs kaksi vuotta. Satunnaisesti olen käynyt jotain lukemassa mutta en ole jaksanut kirjautua sisään. Mitäs kaikille nykyään kuuluu? Vieläkö joku mut muistaa? :cool:
  4. ummelwalad

    Mountain Buggy Duo

    Kenellä on/on ollut kyseiset rattaat? Kulkeeko hyvin säällä kuin säällä? Missä olette myyneet käytetyt tai ostaneet käytettynä? Yritin etsiä erilaisilta nettimarkkinasivuilta mutta ei löytynyt tuollaisia.
  5. ummelwalad

    Sisarusrattaat/vaunut painaville lapsille (yli 15 kg)

    Mitkä vaunut/rattaat kestäisivät enemmän kuin tuon 15 kg per lapsi? Hyviä kokemuksia? Meillä nyt emmaljungan tuplat ja ikävästi natisee, kun esikoinen (nyt 2 vuotias) painaa jo 17,5 kg. Ilman vaunuja ei kuitenkaan oikein vielä pärjää, kun kuljemme vain julkisilla ja on tuo 10 kk ikäinenkin...
  6. ummelwalad

    Miten teidän noin 2-vuotiaat käyttäytyy?

    Meillä tuolla pian 2 täyttävällä pojalla on täysi uhma päällä, mikä välillä luonnollisesti aiheuttaa "tilanteita". Jos ei saa tahtoaan läpi, niin kiukku voi olla hurja. Yleisesti kuitenkin on hyväntuulinen. Käskyjä tottelee välillä hyvin ja välillä taas ei ollenkaan. Tuli mieleeni, että onko...
  7. ummelwalad

    Jos ei ole mennyt yliopistoon...

    Useasti saa lukea juttuja, kuinka yliopistoon menee vaan älyköt tai kuinka yliopisto on "se juttu" joka erottaa jyvät akanoista.. Mitä voisi sanoa tällaisten juttujen perusteella henkilöstä, joka ei ole mennyt yliopistoon suoravalinnasta huolimatta vaan valinnut omien intressiensä perusteella...
  8. ummelwalad

    Voi pikkuista...*turhis*

    Raukalla on ensimmäistä kertaa elämässään korkea kuume. Äsken mittasin, niin mittari näytti 39,8 astetta. Annoin panadolia ja ilman peittoa nukkumaan. Toivottavasti helpottaisi pian.
  9. ummelwalad

    Kasvimaasta jälleen..APUA!

    Kertokaa nyt aloittelijalle ihan vaihe vaiheelta (vaikka rautalankaa vääntäen), miten hävittää rikkaruohot pihalta. Osaan pihaa olisi tarkoitus laittaa kasvimaa, joten myös sen perustamiseen vinkkejä. Hyötykasvien kasvattaminen multasäkissä on tuttua, joten se onnistuu kyllä. Kunhan tuon maan...
  10. ummelwalad

    Mitä kasveja kuvissa?

    Kasa kasveja tunnistettavana.. Mä en siis kasveista oikein tiedä mutta olisi mukava saada selville, mitä tuolla takapihalla oikein kasvaa. Oletan, että tuo on omenapuu. Lisäksi löytyy kaiketi saniaista. Voikukan, narsissin ja tulppaanin tunnistan varmoiksi. (Tulppaania ei tainnut noissa...
  11. ummelwalad

    Mitäs kaikkia myyntipalstoja netistä löytyykään?

    Olen kovasti koittanut löytää sopivan kokoista ja hintaista lasten sänkyä. Tosin pikkuhiljaa alkanut kallistua sen tekemiseen itse. Jos kuitenkin vielä hetken yrittäisi netistä löytää sopivaa. Mitä kaikkia myyntipaikkoja siis on olemassa, jos vaikka olisi joku hyvä sivusto jäänyt huomaamatta? :D
  12. ummelwalad

    Mistä puusta voi rakentaa esim. sängyn?

    Alan tässä jo harkita sängyn tekemistä itse (=miehen avustuksella), kun ei tunnu sopivaa muuten löytyvän. Meillä rakennusjutut menee yleensä niin, että mä suunnittelen ja mietin rakennustavat ja mies toteuttaa. Mulla sis olisi vähän jo mielessä, että millä tavalla voisi sängyn tehdä mutta...
  13. ummelwalad

    Varovaisuutta liukumäkeen

    Varokaa vanhemmat -
  14. ummelwalad

    G: Oletko halunnut seksiä yhtä paljon raskauden aikana ja synnytyksen jälkeen kuin ennen raskautta?

    Äänestyksenä tehtävä galluppi naisille. Miehet toki saavat kommentoida keskustelussa.
  15. ummelwalad

    G: Lihominen/laihtuminen parisuhteen aikana

    Äänestysgalluppi pitkässä parisuhteessa oleville: Oletko tai onko puolisosi lihonut tai laihtunut reippaasti parisuhteesi aikana? Onko lihomisesi/laihtumisesi vaikuttanut jollakin tapaa suhteeseesi? Tuli mieleen tuosta yhdestä ketjusta...
  16. ummelwalad

    Sarjassamme tyhmiä kysymyksiä vaunujen säilyttämisestä

    Säilytättekö vaunut aina kokonaan sisätiloissa vai jätättekö rungon ulos ja tuotte koppaosan/istuinosan sisälle? (Esim. Emmaljungissa joissain malleissa on se koko istuinosa helposti nostettavissa irti rungosta, jolloin vaunut menevät periaatteessa "puoliksi".)
  17. ummelwalad

    Ketkä vielä hereillä?

    Niin ja miksi? Minä täällä vauvan kanssa valvon. Pieni tykkää olla sosiaalinen tähän aikaan vuorokaudesta. :heart: :D
  18. ummelwalad

    Apua apua apua *turhis*

    "Hei auttakaa nyt oikeesti ku mun pitäis saada joululahjat ja ruuat. Niin ja tiskikoneki hajos. Niin ja autokin ois ihan kiva, ja ja ja..." Älkää ihmiset ihan oikeasti uskoko noita lukuisia kerjääjiä täällä. Yksi ja sama ihminen on usean aloituksen takana kerjäämässä monen eri tarinan takaa...
  19. ummelwalad

    Ihana video, niin suloista kerrassaan.. *turhis*

    Vaahtomuovi ja vanupuikko lohduttavat orpoa lepakonpoikasta - Ilta-Sanomat =)
  20. ummelwalad

    G: Siivous

    Kuinka usein teillä 1) imuroidaan 2) pyyhitään pölyt 3) vaihdetaan lakanat 4) tiskataan (kone vai käsin?) 5) pestään pyykkiä 6) viedään roskat 7) pestään vessa lisättyjä: 8) pestään lattiat 9) pestään ikkunat 10) siivotaan keittiö (hella, mikro, kaakelit yms) 11) viedään tavarat...

Yhteistyössä