G: Lihominen/laihtuminen parisuhteen aikana

Parisuhteen aikana

  • olen lihonut vähän (3-10 kg)

    Ääniä: 2 7,7%
  • olen lihonut paljon (10+ kg)

    Ääniä: 3 11,5%
  • olen laihtunut vähän

    Ääniä: 2 7,7%
  • olen laihtunut paljon

    Ääniä: 2 7,7%
  • puolisoni on lihonut vähän (3-10 kg)

    Ääniä: 3 11,5%
  • puolisoni on lihonut paljon (10+ kg)

    Ääniä: 1 3,8%
  • puolisoni on laihtunut vähän

    Ääniä: 0 0,0%
  • puolisoni on laihtunut paljon

    Ääniä: 0 0,0%
  • molemmat olemme lihoneet vähän

    Ääniä: 7 26,9%
  • molemmat olemme lihoneet paljon

    Ääniä: 3 11,5%
  • molemmat olemme laihtuneet vähän

    Ääniä: 2 7,7%
  • molemmat olemme laihtuneet paljon

    Ääniä: 2 7,7%
  • minä olen lihonut ja puolisoni laihtunut

    Ääniä: 1 3,8%
  • puolisoni on lihonut ja itse olen laihtunut

    Ääniä: 4 15,4%
  • molemmilla pysynyt paino samana

    Ääniä: 6 23,1%

  • Äänestäjiä yhteensä
    26
Äänestysgalluppi pitkässä parisuhteessa oleville:
Oletko tai onko puolisosi lihonut tai laihtunut reippaasti parisuhteesi aikana?

Onko lihomisesi/laihtumisesi vaikuttanut jollakin tapaa suhteeseesi? Tuli mieleen tuosta yhdestä ketjusta...
 
"vieras"
kimppaan mentiin, painoin 53kg. ja olin 19v. 2 eka raskas aikana lihoin 20kg. tiputin synnytysten jälkeen aika 56. kolmatta aloin oottaa, painoin 64kg. nyt kun kuopus vaja 2v, painan 58kg
 
Olen laihtunut, lihonut ja laihtunut. :D Painan nyt useamman kilon vähemmän kuin suhteemme alussa.

Miehestä en oikein osaa sanoa, varmasti paino heitellyt jonkin verran suuntaan ja toiseen, ei mistään suurista kilomääristä kuitenkaan kyse. Veikkaan, että painaan nyt vähän vähemmän kuin suhteemme alussa.

Ihan samalla tavalla on rakkautta riittänyt painosta huolimatta.

Ai sori, nyt vasta luin että tää on pitkässä parisuhteessa olleille tarkoitettu. Me ollaan oltu yhdessä vasta nelisen vuotta. :)
 
Viimeksi muokattu:
"joo"
[QUOTE="joo";25491227]No olen lihonut varmaan noin 5-10 kiloa. Vaikea sanoa tarkkaa kilomäärää. Ei oo vaikuttanut 11 vuotta kestäneeseen suhteeseen.[/QUOTE]

Niin, oon siis kuitenkin ihan normaalipainoinen ja olin aika laiha teini kun aloimme seurustella.
 
"Nenna"
Puolisoni oli noin 10 kg kevyempi kun aloimme seurustella 10 vuotta sitten, ja itse olen pysynyt samanpainoisena (55 kg). Puolison lihominen ei ole vaikuttanut parisuhteeseen (oli 10 vuotta sitten oikein hoikassa kunnossa, joten 10 lisäkiloa ei ole vielä paha), mutta voi olla että alkaa vaikuttaa jos hän lihoo vielä lisää.
 
"hih"
Molemmat ollaan lihottu vähän näiden seitsemän vuoden aikana (minä noin 6 kiloa, mies noin 8 kiloa). Molemmat olemme edelleen normaalipainoisia. Minulta on kadonnut teinin luikkumainen laihuus ja tullut muotoja, miehelle tullut pieni pömppis. :D Ei ole vaikuttanut suhteeseemme.
 
Olen laihtunut, lihonut ja laihtunut. :D Painan nyt useamman kilon vähemmän kuin suhteemme alussa.

Miehestä en oikein osaa sanoa, varmasti paino heitellyt jonkin verran suuntaan ja toiseen, ei mistään suurista kilomääristä kuitenkaan kyse. Veikkaan, että painaan nyt vähän vähemmän kuin suhteemme alussa.



Ihan samalla tavalla on rakkautta riittänyt painosta huolimatta.

Ai sori, nyt vasta luin että tää on pitkässä parisuhteessa olleille tarkoitettu. Me ollaan oltu yhdessä vasta nelisen vuotta. :)
Kyllä tuo neljä vuotta jo lasketaan pitkäksi parisuhteeksi. :D

Lähinnä ajatuksena useamman vuoden yhdessäolo eikä joku parin viikon tai kuukauden seurustelusuhde. :D
 
"sondersson"
muutama kilo on tullut lasten myötä, ei oo vaikuttanut mitenkään parisuhteeseen. Itteä vähäsen häiritsee, lähinnä sillon kun vetää päälle jotakin missä näkyy pienimmätkin muhkurat. Kesäksi aattelin saada ne pois että pääsen pitämään napapaitaa :p
 
"vieras"
Mitä tohon nyt vastaa...Itse olen lihonnut ja laihtunut muutamaankin otteeseen. Nyt painan saman kuin tavattuamme 10v sitten. Mies ei ole lihonnut, mutta painaa enemmän kuin 10v sitten mutta nyt sillä onkin lihaksia eikä ole hontelopoikanen...
 
Nyt viime vuoden aikana molemmat on vähän lihonneet, ei ole vaikuttanut mitenkään
meijän parisuhteeseen.
 
[QUOTE="miima";25491953]Eipä ole sellaista vaihtoehtoa, että toisen paino pysynyt samana... Eli mulla on paino pysynyt samana, mies on vähän lihonut. Yhdessä vuodesta 1997.[/QUOTE]

onhan toi vaihtoehto :O
 

Yhteistyössä