Hakutulokset

  1. E

    Gessleinin omistajat

    Olen harkinnut että hankkisin kyseiset vaunut käytettynä ja minulle on tarjottu sellaisia kohtuuhintaan.. Mutta näistä puuttuu jalkapeite?? Saako sellaisen jostain hankittua? Jatkoperä kiinostaa myös.
  2. E

    Kevät/kesä plussat 2009 ---PLUSSANNEET---

    LASKETUT AJAT :heart: Flora-79...................07.10.2009..................esikoinen :heart: :heart: E-V-A ..................... 27.11.2009...................kolmas :heart: :heart: delfis.......................01.12.2009...................esikoinen :heart: :heart...
  3. E

    Mitä eroa Gracon autobaby ja Logico S turvakaukaloilla?

    Käytettynä ajattelin hankkia tulevalle vauvalle kaukalon ja noita olen katselut jalustan kera. Mutta en edes lastentarvikkeen sivuilta saanut tietoa mitä eroa niillä.. osaisko joku auttaa?
  4. E

    <3 KEVÄT/KESÄ PLUSSAT 2010 <3

    Tervetuloa mukaan kaikki uudet vauvakuumeiset :wave: Älkää ny menkä sekaisin kun otsikon vaihdoin :D
  5. E

    ---------Plussat viikolle 48+49 ---------

    Laitan nyt uuden pinon pystyyn, toivottavasti saan seuraa mm. viikon 44 jännääjistä. Ja muista kelle toivottu plussa osuis noille viikoille. Itsellä kierto heittelee joten plussa saattaa tulla joko 48 tai 49. Itse en osaa tehdä noita hienoja listoja, mutta toivottavasti joku taitava eksyy...
  6. E

    TJOT

    Löytyisköhän tähän pinoon kavereita :heart: Meillä ei varsinaista yritystä ole, mutta ei ehkäisyäkään. Joten "ylläri" voi sattua :saint: Eli varsinaisesti ei ovulaation aikaan touhuilla.. ainakaan tarkotuksella :whistle:
  7. E

    Kuparikierukasta

    Mihin perustuu kuparikierukan ehkäisytapa?
  8. E

    Persona ehkäisymonitori

    Onko kellään kokemusta Personasta? Ja miksiköhän ei ole enää Suomessa myynnissä.
  9. E

    7-kuisen ruokailurytmi ja määrät

    Minua kiinnostaisi kuulla miten muut n. 7-kuiset vauvelit syövät. Eli ihan päivärytmistä ja määristä kyselisin. Meillä kun ei meinaa ruoka upota ja mietinkin mikähän meillä on nyt pielessä... joten vertailua kehiin ;)
  10. E

    Mikä hyvä tuplajogger?

    Tuplajoggereita olen hankkimassa ilmeisesti ulkomailta. Mulla olisi nyt mietinnässä x-adventure twinco, Alaska twin ja Childwheels duo-jogger. Onko kokemuksia ko. rattaista? Hyviä ja huonoja puolia? Jos olet tilannut ko. rattaat ulkomailta, niin mistä osoitteesta ja onko palvelu ollut hyvää...

Yhteistyössä