Hakutulokset

  1. Moonchaser

    Kolmatta kaipaavien TOUKOKUU

    Liljan kukka: Varovaiset onnittelut! Onko teillä neuvolalääkärillä ultralaitetta käytössä? Itsehän pääsin tosiaan neuvolalääkärin ultrattavaksi sillon kun testi oli haalentunut, pahoinvointi loppunut yms oireet kadonneet ja luulin saaneeni keskenmenon. Sillon taisi olla rv7+. Tuo varhaisultra on...
  2. Moonchaser

    Kolmatta kaipaavien HUHTIKUU

    Heippa pitkästä aikaa kaikille :wave: Voi mymosa ihanaa, tuhannesti onnea pojasta! :heart::flower: Niin se aika vaan menee, itselläkin jo puoliväli ylitetty :D Sunflowerille suuret pahoittelut simppatuloksien johdosta :hug: Mutta positiivisena voisi pitää sitä että yksi lapsi niillä on...
  3. Moonchaser

    Syyskuun Söpöliinit 2012 *Maaliskuussa*

    Heipat pitkästä aikaa :) En ole tänne jaksanut kirjoitellakaan vähän aikaan juuri tuon fb-ryhmän takia, mutta jospa nyt rustaisin jotain nopeasti :) syksyn taimi & Aksuliina: Täällä kolmannen odottaja joka ei tunne liikkeitä. Ja nyt rv 17+5.. Joskus 15+ tunsin välillä jotain pientä kuplintaa...
  4. Moonchaser

    Syyskuun Söpöliinit 2012 *Maaliskuussa*

    En taas hetkeen päässyt lueskelemaan kun kone irtisanoutui tehtävästään, ja nyt taas niin paljon tekstiä tullut että kommentoin mitä muistan :) Riikka90: Minulla on ollut tässä ja edellisessä raskaudessa juuri noita sydämen epäsäännöllisiä lyötejä ja siihen liittyen tuo että tuntuu ettei...
  5. Moonchaser

    Syyskuun Söpöliinit 2012 *Maaliskuussa*

    adora: Voi ei, olen todella pahoillani :'( Karvat nousivat pystyyn tekstiäsi lukiessa. Voimia teidän koko perheelle asian käsittelyyn ja paljon jaksamisia arkeen :hug: Kakaa: Parisuhdekysymykseen voisin minäkin vastata, eli tosiaan meillä on se huono tilanne kun ei ole tukiverkostoa, niin...
  6. Moonchaser

    Syyskuun Söpöliinit 2012 *Maaliskuussa*

    Tillu: Voi että :( Voimia jälleen täältä toivottelen! Saisi tosiaan loppua tuo vuotelu. Miten voi olla ettei sille edes löydetä syytä : / BiBa: Oletko mitannut verenpaineitasi? Minulla joka raskaudessa painuvat niin matalalle että ajoittain meinaa taju lähteä : / Nyt ollut ihan ok, mutta...
  7. Moonchaser

    Kolmatta kaipaavien MAALISKUU

    mirjami: Ihan hyvin on mennyt :) Kovin oireeton olen ollut, enkä välillä edes muista olevani raskaana. Pahoinvointi kesti sen 2vko:a eikä tullut takaisin. Varhais- ja nt-ultrassa kaikki näytti olevan hyvin MUTTA, en vieläkään osaa nauttia tästä raskaudesta : / Jotenkin vain odotan rakenneultraa...
  8. Moonchaser

    Syyskuun Söpöliinit 2012 *Maaliskuussa*

    hawwe & vanilla whip: Onnittelut hyvistä ultrakuulumisista :heart: NevaNeva: Tervetuloa :wave: Juuh tämä totisesti on vilkas pino :D kakaa: Minäkin haluan vielä sanoa että ihan normaali tunnepurkaus :) Minulla sama kun Danjuskalla, että vaikka oli kovin odotettu ja toivottu, niin nyt tätä...
  9. Moonchaser

    Syyskuun Söpöliinit 2012 *Maaliskuussa*

    Enpä taaskaan jaksanut hetkeen kirjoitella, ja voi sentään mitä täällä odottikaan.. : / Jos nuo kommentit eivät olleet kärkkäitä, niin mitkä sitten. Jos voisi jotain käytöstapoja toivoa aikuisilta ihmisiltä, niin olisi varmasti mukavampi keskustella asioista. Asiat voi ilmoittaa...
  10. Moonchaser

    Kolmatta kaipaavien MAALISKUU

    Liljan kukka: Voi ei ei ei, olen hirveän pahoillani :'( Varmasti harmittaa "turha" odotus :( Toivon teille kovasti uutta plussaa heti kun olette valmiita yrittämään uudestaan! Hirveästi nyt voimia ja jaksamisia arkeen :hug: Kävinkin tuolla kolmatta odottavien pinossa välillä lukemassa...
  11. Moonchaser

    Syyskuun Söpöliinit 2012 *Maaliskuussa*

    Kääks miten paljon oli tullut tekstiä neljän päivän aikana, viisi sivua! Luin kaikki ja tunti meni, eikä aikaa jää nyt kommentoimiseen yhtään kun pitää painua ruoan laittoon :vampire: Eli pikaisesti :) Omassa voinnissa ei muutoksia, välillä väsyttää enemmän, yleensä iltapäivällä väsähdän. Ja...
  12. Moonchaser

    Syyskuun Söpöliinit 2012 *Maaliskuussa*

    Huh, saankohan huomen aamulla silmiä auki turvotukselta, söin vuorokauden aikana purkillisen pestoa suolan himoissani :laugh: Muutenkin niin nälkä koko ajan, että voisin syödä hevosen jokaisella aterialla! Sophie: Järkyttävä ultrakokemus sinulla! :( Minä varmaan olisin nostanut metelin...
  13. Moonchaser

    Syyskuun Söpöliinit 2012 *Helmikuussa*

    kaarja: Minulla muutettiin la edellisessä päivän takia :D Luulisin että sekin ruuppuu siitä ultraavasta kätilöstä että miten herkästi muuttavat. Varmasti siitä on jokin suosituskin, mitä ei näemmä aina noudateta :) Kakaa: Np-ultra tehtiin minulle tällä kertaa mahan päältä kun taas edellisessä...
  14. Moonchaser

    Syyskuun Söpöliinit 2012 *Helmikuussa*

    Posti toi mukanaan seulontatulokset ja niissä ei löytynyt mitään poikkeavaa =) Kyllä kädet tärisivät ja sydän hakkasi kun revin kuorta auki. Pakko tuohon eläinkeskusteluun sen verran tunkea nokkaani, että on hienoa että asioista puhutaan ja luonnollista että ollaan eri mieltä, mutta voisi...
  15. Moonchaser

    Syyskuun Söpöliinit 2012 *Helmikuussa*

    Nyt meni ihan pikalukemisella läpi kun oli taas tekstiä tullut niin paljon :) Meitä on tosiaan niin paljon, että voitaisiin melkein jakautua alku- ja loppukuun ryhmiin :D Ultrassa käyneille taas rutkasti onnea :heart: Kehomuutoksista, masun kasvu on minusta ihan mukavaa, joskin tässä...
  16. Moonchaser

    Syyskuun Söpöliinit 2012 *Helmikuussa*

    Voi miten paljon oli taas tullut tekstiä parissa päivässä. Meni taas suurin osa ihan ohi, mutta jos nyt jotain kommentoisin :) Ensinnä omaa napaa, eilen oli nt-ultra ja siellä kaikki näytti olevan hyvin :) Pikkuinen liikkui juuri kätilön toivomiin "asentoihin" ja kaikki mitat saatiin nopeasti...
  17. Moonchaser

    Syyskuun Söpöliinit 2012 *Helmikuussa*

    Tillu: Piti ihan googlettaa kun en itsekään tienyt siihen syytä miksi niin ei suositella tehtäväksi :) Olin vaan lukenut (ehkä jonkun hiivalääkkeen ohjeesta) ettei sitä suositella. Mutta tällaisen syyn löysin: "Joidenkin hiivatulehduslääkkeiden mukana on asetin, jota ei raskauden aikana saa...
  18. Moonchaser

    Syyskuun Söpöliinit 2012 *Helmikuussa*

    Eipä tähän napaan mitään uutta, keskiviikon ultraa odotellessa :) Smindie: Voi, olen todella pahoillani :'( Paljon voimia sinulle ja toivon kovasti pikaista tärppiä vaikkei se surua poistakaan :hug: Kakaa: Hankintoja ei ole tehty vauvaa varten, eikä oikeastaan tarvisikaan kun tuplarattaat...
  19. Moonchaser

    Kolmatta kaipaavien HELMIKUU

    Äidi onni: No voi : / Tosiaan, tiedä häntä jos hento viiva olisi johtunutkin oviksesta :) P12: Jee! Ihanaa kun ovis pääsi yllättämään kerrankin ajoissa :) Toivottavasti se olisi hyvä merkki lopputulosta ajatellen ;) Sunflowerille onnea oviksen löytymiseen :) Pettunialle & Mirjamille...
  20. Moonchaser

    Syyskuun Söpöliinit 2012 *Helmikuussa*

    Sain eilen dopplerini lainasta ja olihan se pakko testata heti illalla. Sain sykkeen suht nopeasti kuulumaan ja laskujeni mukaan se oli n. 170. Täytyy sanoa että minulla taas kuului paremmin sitten kun rakko oli tyhjä, kun täynnä :) Vanilla Whip: Ei täällä ainakaan ole tuota käytäntöä, vaan...

Yhteistyössä