Hakutulokset

  1. S

    millaista musiikkia 12-vuotiaat kuuntelevat?

    Hei te, joilla on isompia lapsia - kertokaahan millaista musaa he kuuntelevat, noin 11-13- vuotiaat? Olen eka kertaa sijaisopena kuudesluokkalaisille, ja tarvis musiikin tuntien suunnittelua varten vähän tietää. Itse kuuntelen tosi vähän musaa, ja omat lapseni ovat vielä reilusti pienempiä.
  2. S

    IVF:N jälkeen clomit..?

    Eli nyt epäonnistuneita hoitoja muutama takana, enkä tällähetkellä jaksa enää sitä psyykkistä painetta ja pidän pitkän tauon. Meillä syy lapsettomuuteen selittämätön. Ajattelin että clomeja voisin popsia tässä voimia keräillessä seuraavaa isompaa hoitoa varten. Mutta onko siitä käytännössä...
  3. S

    gallup:kuinka olette saaneet työpaikkanne?

    Kiinnostaisi hirmuisesti tietää mitä kautta olette saaneet työpaikkanne: avoimen työpaikkailmoituksen perusteella, itse muuten vaan kysellen, suhteiden kautta vai miten? Työnhaku on itselläni paraikaa päällä, ja joka kerta, kun tällainen työnhakuprosessi on eteen tullut (pätkätyöläinen tähän...
  4. S

    vinkkejä yskän lievittämiseen

    Minä täällä joskus aikaisemmin olin innoissani antamassa muille vinkkiä, kuinka ilmankostutin auttaa yöllisissä yskissä, mutta eipä auta meillä (enää) sekään! Harmittaa muksun puolesta kun reppana ei saa juur yhtään nukuttua päikkäreitä ja yöunia kun koko aika yskittää. Sängyn päätyä on...
  5. S

    seinään piirtelystä

    nyt se sitten tapahtui... meidän 1,5v taapero se piirteli vahakynällä valkoiseksi maalattuun kiviseinään, ja kivan reilusti piirtelikin!!! ELi onko kellään vinkkejä millä saisi putsattua pois?? Jos olisikin tasainen seinä, saisi sen rapsuttamalla varmaan aika hyvin, mutta nyt on karhee seinä...
  6. S

    lapsen kova vatsa ja panttaus

    Olen täälä joskus aikaisemmin kysynyt samaa... meidän pian 4v tyttö kun on jo reilun vuoden ajan pantannut jatkuvasti. Todellinen ongelma alkoi ilmeisesti huomionkeräämisestä, kun pikkusisko tuli taloon:( Tuotos on aina kivikovaa, ja kierrehän siitä on tullut- ei uskalla edes yrittää, kun aina...
  7. S

    kova mustasukkaisuus

    meidän reilu 1v tyttö on aivantajuttoman mustasukkainen vajaa 4v isosiskolleen silloin kun touhuan vanhemman kanssa jotain. Isomman sylissä pitämisestä tulee pienemmältä hirvee huuto, samoin jo vaikka pikkusukan jalkaan auttamisesta tai muusta pukemisesta - ihan mistä tahansa. Onko muilla...
  8. S

    laastarikammosta

    onkos muilla 3-4-vuotiailla esiintynyt laastarikammoa? Onko vinkkejä kuin sais pois? Ei auta nallelle/nukelle laastarin laitto esimerkkinä, eikä järkipuhe siitä kuinka pipi helpottaa ku laitetaan laastari. Meidän likka, vähän alle 4v huutaa ku syötävä kun sormeen tuli haava ja nyt se kirveltää...
  9. S

    kertokaas ny niistä laastareista vielä

    myönnän - en ole pitkälle selannut edellisiä viestejä, vaikka olis paljonkin juuri kirjoiteltu. Mutta onkos laastari yhtä luotettava ku muutkin vaihtoehdot? Onko väliä mihin sen laittaa, pysyykö hyvin kiinni jne? Maksanee suurin piirtein kuten muutkin?
  10. S

    Onko muita Hämeenlinnalaisia?

    Ihan mielenkiinnosta kyselen...Meillä tytöt 3,5v ja 1v
  11. S

    3,5 vuotiaan itkuisuus

    Kyselenpä olisiko kellään ollut vastaavia kokemuksia, mahtaako olla jokin herkkyyskausi menossa meidän tytöllä, kun kotona ollessa pitää jatkuvasti itkeä pillittää ihan joka asiasta. Kun ei heti saa jotain haluamaansa (ollaan yritetty opettaa odottamaan asioita), niin likka alkaa itkeä...
  12. S

    kierukan langoista

    Mulla oli Levonova käytössä muksujen välillä parisen vuotta, mutta isännältä tuli aina motkotusta kierukan langoista, että "tökkivät" ja halut meni siihen. Kävin lyhennyttämässäkin niitä, mutta ei kuulemma auttanut lopputulokseen. Onko muilla ollut vastaavaa? Onkohan olemassa mitään kierukoita...
  13. S

    Alkoholisoituneet isovanhemmat

    Odotan esikoistani syntyväksi marraskuun lopulla. Raskauteni on sujunut ongelmitta, mutta mieltäni vaivaa omat vanhempani. He ovat pahasti alkoholisoituneita. Tiedän heidän olevan innoissaan saadessaan vihdoin ensimmäisen lapsenlapsensa, mutta siltikin viina vie voiton. Olen kyllästynyt...

Yhteistyössä