Hakutulokset

  1. miauh

    raskaana olevat, miten pukeudutte rannalle? :D

    uikkarit, bikinit? siis jos käytte uimassa
  2. miauh

    Pojalla ois eka tarhapäivä ensviikon maanantaina ja mua ahdistaa. :(

    ikää 1v7kk ja tarha alkais ensviikolla, ensin tutustumista mun kanssa 10päivää ja sit pitäs jättää sinne kun mun koulu alkaa. ahdistaa niin he*vetisti että tekis mieli perua koko homma. mullahan ei siis koulutusta ole ja tää on ensimmäinen kerta kun sitä tarjottiinkaan hauista huolimatta ja ikää...
  3. miauh

    Kenenkään lapsella ollu tällasia näppylöitä ja punoitusta?

    Aijaa.com - 10238081 Aijaa.com - 10238082 näppylät ei näy hyvin kiitos kännykkäkameran mutta muistuttavat vähän nokkosenpuremaa, mistä tollanen voi johtua? pojalla ollu joskus aikaisemminkin pari noita mut nyt niitä on ihan kunnolla pitkin kehoa, tollasia länttejä joissa näppylöitä. onks...
  4. miauh

    Tupakoinnin lopettaneet! Kauan kesti pahimmat viekkarit? :D

    mä oon nyt ollu polttamatta kohta 19h ja alan olee ihan valmis kävelee tonne parvekkeelle (en kävele.) kokoajan kasvaa vitutuskäyrä :D ostin tommosen inhalaattorin mut eipä sekään oikeen auta kauheesti. kauan on kestäny pahin olo ja mitä ootte keksiny tilalle korvaamaan tupakkaa? :D
  5. miauh

    1 vuotias ja valkoinen/beige kakka?

    Mistä voi johtua että tulis ton väristä kakkaa? Tänään siis tuli pojalta ihan vaalea kakka, melkeen valkoinen, eikä oo ennen tullut. vähän meinaa jo huolettaa kun jostain luin että vois olla jotain maksaan liittyvää? kelläkään tietoa?
  6. miauh

    siis miten tämä voi olla mahdollista?

    Intialaisparin lasten huostaanotosta kohu Norjassa - syöttivät lapsia käsillään | Ulkomaan uutiset | Iltalehti.fi lapset oikeasti otettu noiden syiden takia pois vanhemmilta?? kuinka tiukkaa tuolla norjassa oikeen on? eihän noi ole mitkään syyt huostaanotolle, vai onkohan tossa ollut sitten...
  7. miauh

    Ehdottakaa jotain hyvää suolaista piirakkaa synttärijuhliin?

    pojan 1vuotis synttärijuhlat perjantaina ja meinasin muiden ruokien lisäks tehdä jonku suolaisen piirakan, en vaan yhtään keksi että minkä tekis... sellainen tietty joka ois hyvää kylmänä.
  8. miauh

    eiks noita sodastreamerin pulloja saa pohjasta auki mitenkään?

    toi näytti siltä että lähtis pohja irti mutta eipä lähekkään, vai lähteekö, miten? :D vähän vaikea pestä sisältä kun ei oo noin pitkää pulloharjaakaan...
  9. miauh

    Mitä te ostaisitte kohta 80vuotiaalle miehelle joululahjaksi?

    me ei keksitä miehen kanssa mitä miehen isoisälle vois ostaa lahjaksi, ei taida olla mitään mitä tarvitsisi. jollain pienellä lahjalla olisi kuitenkin kiva muistaa, ideoita kehiin!
  10. miauh

    Onko kenelläkään tota wassermaxia?

    Käykö siihen noi sodastreamerin kaasupullot? Mitä muuten olet mieltä laitteesta? Olis halvempi kun sodastreamer ja sillä voi myös tehdä ihan noita samoja limuja. tämä siis: Wassermaxx Trend 60 hiilihapotuslaite (musta) - Gigantti
  11. miauh

    Suositelkaa jotain hyvää psykologista trilleriä!

    hu ha.
  12. miauh

    Onko kukaan tuolla lasten pikkukammarissa facebookissa?

    miten mun mielestä noista vaatteista pyydetään ihan liikaa, vai siis onko teidän mielestä noi hinnat ihan ok käytetyistä vaatteista? esim lindexin velour-housuista joku pyytää 7euroa + postikulut :O nehän maksaa uutena about 8euroa muistaakseni? itse en pyytäis noin paljoa käytetystä. :D
  13. miauh

    Kukaan tilannut täältä?

    yourdecoshop - wall decals, photo wall murals, canvas art, window decorations, tile stickers onko ihan luotettava paikka? :D
  14. miauh

    Kuinka pitkiä teidän vauvat on olleet 10kuukautisina?

    Niiin! :D
  15. miauh

    Hyvä puolukkahillo resepti? :)

    olis litra puolukoita ja meinasin tehä niistä hilloa, olisko jollain hyvää reseptiä?
  16. miauh

    Miks nelosella...

    On puhunu nyt 2 päivää toi "puhuvapää" kaikki ulkomaisten ohjelmien tekstitykset suomeks? :D tosi ärsyttävää.
  17. miauh

    Suositelkaa hoitoainetta yms.

    Eli ois hakusessa joku todella hyvä hoitoaine TODELLA huonossa kunnossa oleville hiuksille. Nyt on mun tukka nimittäin siinä pisteessä että se on alkanu pahasti katkeilee juurista, oon siis vaalentanu hiuksia ihan liikaa ja tässä lopputulos, hiukset eivät myöskään kasva mun mielestä enää...
  18. miauh

    onko muiden vauvat yhtä kiukkusia helteellä?

    poika kohta 7kk on niiiiiiin vihanen kun on kuuma :D suihkussa ollaan käyty päivittäin, tunnin välein ei viittis kuitenkaan kun ei tee iholle hyvää. toi hikoilee ihan jumalattomasti ja toi raivoominen ei ainakaan helpota sitä :D tuuletinta ei oo ja vaippasilteen on kokoajan mutta hiki vaan...
  19. miauh

    ei kai tää oo punkin purema? *sis kuva*

    laitoin jo yhen alotuksen mut laitan viel kuvatki :D t. pelokas

Yhteistyössä