Hakutulokset

  1. O

    Ompelijat! Kysymys kestoliivinsuojista

    Meidän perheen jätemäärää ajattelin vähentää ja tehdä liivinsuojat itse.. Siis mistä materiaalista suosittelet? ulko- ja sisäkangas erilaista? Olisko fleece hyvä vai mikä paras imuteholtaan? Kesävauva tulossa joten mietityttää myös kankaan hengittävyys..ettei tissit ihan hikenä valu..eli...
  2. O

    Ei oikeita vastauksia. . .

    Kuinka monta uutta mahdollisuutta olet valmis kumppanillesi suomaan? Kuinka kauan sitä uskoo että toinen muuttuu? Että se ehkä huomenna sanoo rakastavansa, muuttuvansa? Entä kannattaako lasten takia olla yhdessä? Auttaako perheterapia oikeesti joitain pariskuntia?
  3. O

    Tunnenpa olevani taas todella tärkeä

    Saan kerrankin miehelle sanottua ne asiat mitä pitikin. Kysyn, ei vastaa. Itken ja itken. Se vaan istuu. Niin kun aina. On hiljaa. Menee nukkumaan, 5 min niin kuuluu kuorsaus. Olen maailman tärkein ihminen sille. Kuka uskoo. Enää en puhu. Se on saanu tarpeeksi mahdollisuuksia ja...
  4. O

    Pienikokoinen sikiö -rvko27

    (laitan tämän nyt tännekin -on myös tuolla mitäs nyt) Itselläni keskiraskauden ultrassa vkolla 27 ultrattiin sikiön olevan n.200g keskivertoa pienempi.. Haluaisinkin nyt tietää mikä teillä on tilanne ollut nuilla viikoilla.. Asia painaa mieltä todella paljon vaikka kasvukontrolliin...
  5. O

    Pienikokoinen sikiö -rvko27

    Itselläni keskiraskauden ultrassa vkolla 27 ultrattiin sikiön olevan n.200g keskivertoa pienempi.. Haluaisinkin nyt tietää mikä teillä on tilanne ollut nuilla viikoilla.. Asia painaa mieltä todella paljon vaikka kasvukontrolliin ollaan menossa muutaman viikon päästä ..
  6. O

    Minkä ikäinen käy satutunneilla?

    Siis minkä ikäisenä lapsenne on käynyt kirjaston satutunneilla? -yhteistä tekemistä tässä mietitään =)
  7. O

    Mihin mies pyrkii tällä kaikella?

    -harrastaa (on poissa kotoa) joka päivä vähintään 4 tuntia putkeen (joskus 6-8h) -ei ilmottele menemisistään, eikä niistä saa kysellä -ei voi viettää aikaa perheensä kanssa vaikka itkien/huutaen/normaalisti keskustellen olen sitä pyytänyt ym ym Mies siis elää omaa elämäänsä ja käy kotona...
  8. O

    Kokemuksia perheneuvolasta?

    Siis jos olette miehen/perheen kanssa käyneet siellä juttelemassa? Minkälainen käytäntö yleensä ym? Onko ollut apua..?
  9. O

    Parisuhteettomuuksia

    Ymmärrätkö tilanteen? Miten joku voi käyttäytyä näin? Joku joka on joskus sanonut sinulle että välittää, haluaa olla sinun kanssa aina.. X sanoo mulle jotain pa*kaa ja sen jälkeen kääntää selkänsä, jättää mut sinne suu auki, kyyneleet silmissä.. Sama jatkuu taas. Ja kun minä sen jälkeen taas...
  10. O

    G: Pottailu

    Milloin teidän lapsella alkoi potalle harjoittelu, ja millä tavalla? Kokemuksia, vinkkejä kiitos. :)
  11. O

    Häät: Viedäänkö hääparille kukkia?

    Viedäänkö hääparille kukkia?? |O
  12. O

    Mitä lihaa soseisiin?

    Koska tuo haku ei vieläkään toimi niin kysyn sitten ties monettako kertaa täältä että mitä lihaa (ja mitä osaa lihasta) vauvan soseisiin suosittelette? Broileria oon jo tehnyt mutta aattelin nyt itse tehdä myös muitakin. Kiitos jo etukäteen kaikille jotka voi vastata! =)
  13. O

    Miksi jatkaa?

    Miksi jatkaa parisuhteessa missä ei ole kaikki kohdallaan? Ehkä enää ei edes rakasta, saatika välitä toisesta? Ei ole onnellinen, ei keskustella, ei osoiteta hellyyttä? Onko oikein jatkaa vain lapsen/lapsien takia? Kyllähän lapset loppupeleissä vaistoaa ettei elä onnellisessa perheessä.. Miksi...

Yhteistyössä