Mihin mies pyrkii tällä kaikella?


-harrastaa (on poissa kotoa) joka päivä vähintään 4 tuntia putkeen (joskus 6-8h)
-ei ilmottele menemisistään, eikä niistä saa kysellä
-ei voi viettää aikaa perheensä kanssa vaikka itkien/huutaen/normaalisti keskustellen olen sitä pyytänyt
ym ym

Mies siis elää omaa elämäänsä ja käy kotona syömässä, netissä ja nukkumassa. Töissä hän ei tällä hetkellä käy.

Tuntuu ettei millään ole enää merkitystä ja että mies vaan käyttää minua hyväkseen.
Yhdessä hän haluaa jatkaa ja terapiaan olemmekin menossa mutta tuntuu etten jaksa ymmärtää tätä kaikkea..

Tuntuu kuin miehellä olisi paha olla täällä kotona meidän kanssa yhdessä kun hänen on pakko paeta muualle omiin menoihinsa ja harrastuksiin.

Rikki..sitä minä oon.
 
Oletko kysynyt mieheltäsi asiallisesti mistä kiikastaa? Oletko pysähtynyt juttelemaan asioista? Mikä on hänen vastauksensa? Minustakin hieman vaikuttaa siltä kuin hän ei kotona viihtyisi. Voiko hänellä olla suhde jonkun toisen kanssa?
 

Olen kysynyt monta kertaa mutta hänellä on oma harrastuksensa ja siihen en saa kuulema puuttua ja siitä ei saa mitään pahaa sanoa.

Tänään hän oli peräti 8h pois kotoa. Ja vaikka sovittiin että ilmottaa jos menee yli kuuteen (etten mieti mitään hirveitä kotona..) niin silti hän ei mitään ilmotellut.

Olenhan minä sitä toista naista epäillyt mutta sellasesta mies ei halua puhuakaan.

Olen varmaan tyhmä, liian kiltti..

Mies ei kysy eikä ihmettele vaikka päivät täällä itken...
 
No sanoisinko et sitten mies ei välitä..Oletko kuitenkin kysynyt asioista ihan suuttumatta ja raivoamatta sekä asiallisen aikuismaisesti? Usein saattaa kysymystapakin ärsyttää ja siten saa vastaukseksi vähän niitä ja näitä..

Mutta mitä mies sanoo harrastavansa? Oletko pyytänyt häntä spesifioimaan harrastustaan? Ja oletko joskus soittanut kun hän on näissä "harrastuksissaan" ?
 
Hallilla rassaa autoaan ja välillä kavereidenkin autoja..ja kyllähän siellä aika vierähtää.. muutenkin kaikkea autojen parissa on..

Mutta jospa sitä taas tänään jotain yrittäisi puhua.
Tuntuu vaan niin turhalta kun miehen mielestä tämä sen elämisen malli on ihan normaalia perheelliselle miehelle (+vaimo raskaana..)

:'(

 
Ajoittain meillä on ihan hyviä hetkiä..yleensä kin lapsen takia yritetään käyttäytyä.

Onneksi me molemmat tiedostamme ongelman, ja tämä miehen harrastus on valitettavasti vain osa sitä..

Kiitos sinulle haavekuva :hug:

 

Yhteistyössä