Hakutulokset

  1. karma

    Unikysely 46-55 v

    Olisin erittäin ilhatunut, jos 46-55-vuotiaat vaivautuisivat vastaamaan tällaiseen epäviralliseen unikyselyyn! :) Kiitos paljon, jos vain sattuu olemaan yhtään ylimääräistä aikaa! 2.Sukupuoli a.) Nainen b.) Mies 3. Asumismuoto a.) Kerrostalo b.) Omakotitalo c.) Paritalo d.) Rivitalo...
  2. karma

    Unikysely 36-45 v

    Tarvitsisin vastauksia 36-45 vuotiailta nais- tai miesihmisiltä! Kiitos paljon jos vaivaudutte vastaamaan :) 2.Sukupuoli a.) Nainen b.) Mies 3. Asumismuoto a.) Kerrostalo b.) Omakotitalo c.) Paritalo d.) Rivitalo 4. Kuinka monta henkilöä taloudessasi asuu? a.) 1 henkilö b.) 2...
  3. karma

    Unikysely 36-45 v

    Tarvitsisin kuusi vastausta 36-45 vuotiailta nais- tai miesihmisiltä! Kiitos paljon jos vaivaudutte vastaamaan :) 2.Sukupuoli a.) Nainen b.) Mies 3. Asumismuoto a.) Kerrostalo b.) Omakotitalo c.) Paritalo d.) Rivitalo 4. Kuinka monta henkilöä taloudessasi asuu? a.) 1 henkilö b.) 2...
  4. karma

    Voiko potalle opettelu olla näin helppoa? :O

    Lapsi 1 v 3 kk on nyt kolmen päivän aikana treenannut kunnolla pottailua. Esim eilinen ilta 16-22 meni kokonaan ilman vaippaa ja tyttö meni itse istumaan potalle kun tuli pissahätä (n 10 kertaa) ja yhdet kakatkin teki. Aamulla vaippa oli kuiva, mikä oli luultavasti vain sattumaa, mutta myös...
  5. karma

    Mielipiteitä tästä tyylistä? ;)

    http://www.feissarimokat.com/files/2012/06/unohtuiko-hame.jpg
  6. karma

    Jaksatko juosta 10 km?

    Ja kauanko menee aikaa? Itse juoksin 10 km ensimmäistä kertaa elämässäni ja aikaa kului 1h 10 min, mikä ei tokikaan ole erityinen kehuilemisen aihe, mutta kyseessä oli aikamoinen henkilökohtainen saavutus. En ole urheillut moniin vuosiin ja olen kokenut aina olevani heikko juoksija. Tänä...
  7. karma

    Terveydenhoitotyön pääsykokeet 5.6.

    Onko kukaan muu hakenut terveydenhoitotyötä? Mulla on pääsykokeet tosiaan tiistaina ja suuntaan Hyvinkään Laureaan. Pääsykoemateriaalina: 1) Sosiaali- ja terveysalan eettinen perusta , ETENE julkaisu 32 http://www.etene.fi/c/document_library/get_file?folderId=63023&name=DLFE-2903.pdf...
  8. karma

    Vatsalihashaaste

    Nyt on pakko tehdä jotakin näille olemattomille vatsalihaksilleni! Onko täällä ketään, joka kiinnostuisi otamaan vastaan haasteen? Lukaise toki alla olevasta linkistä tiedot, jos mielenkiinto heräsi! Minä lupaan...: Vatsalihashaaste
  9. karma

    Painonpudotusblogeja?

    Tässä olisi melko tuore tapaus itseltäni: Minä lupaan... Haluaisin mielelläni tutustua myös muiden ihmisten painonpudotuksyrityksia! :) Linkittäkääs siis ahkerasti!
  10. karma

    Nyt niitä blogeja jakoon! :)

    Mulla on nyt tämmöinen blogi-vimma! Perustin itse eilen oman blogin: Minä lupaan... ja olen nyt oikein vimmaantunut tästä asiasta. Kiinnostaisi nähdä minkälaisia blogeja teillä muilla on ja kenties jakaa pari kommenttia! :)
  11. karma

    Apua: Näyttääkö blogini samalta kuin screenshotissa?

    Blogini on siis täällä: Minä lupaan... Screenshot tässä: http://i276.photobucket.com/albums/kk6/salakaytava/minalupaan.jpg Näyttääkö blogini sinun koneellasi samalta kuin mitä se tuossa screenshotissa näyttää? Voisitko myös kertoa selaimesi ja näyttösi tuumakoon, jos sen tiedät...
  12. karma

    Katkarapucocktailiin valmismajoneesi?

    Tänään täytyisi värkätä alkuruoaksi tällä reseptillä katkarapucocktail: Katkarapucocktail kananmunan kera - MTV3.fi - Makuja - Reseptit Tuossa on myös kastikkeen ohje, mutta pelkään aivan älyttömästi, että pilaan sen kokemattoman typeryydellä. Voinko siis käyttää jotakin valmismajoneesia...
  13. karma

    Tiedossa kolmen ruokalajin illallinen. Neuvoja?

    Edellinen keskustelu löytyy täältä: http://kaksplus.fi/keskustelu/plussalaiset/mitas-nyt/2078339-neuvoja-kolmen-ruokalajin-aterian-valmistukseen/ Tässä olisi suunnitelmani: Alkuruoka: katkarapucocktail, Wolfberger (W)³ Pääruoka: uunilohi ja sama viini kuin alkuruoalla. Jälkiruoka...
  14. karma

    Neuvoja kolmen ruokalajin aterian valmistukseen?

    Ajattelin panostaa kerrankin kunnolla ruoanlaittoon. Mies on ollut jo pidemmän aikaa reissussa ja olisi mukava yllättää hänet upealla ja romanttisella illallisella. Minulla ei kylläkään rehellisesti sanottuna ole minkäänlaista tietoa kolmen ruokalajin etikettisäännöistä tai muista siihen...
  15. karma

    Mitä materiaalia ovat nämä lusikat?

    Löysin siivotessani neljä vanhaa lusikkaa. Ne olivat jännän värisiä (eivät ollenkaan hopeisia). Lusikat olivat jonkun verran tummuneita ja myös melko painavia verrattuna normilusikoihin. Ne olivat enemmänkin siis kuparin/kullan sävyisiä. Eivät kuitenkaan ollenkaan yhtä kirkkaita kuin puhdas...
  16. karma

    Raskaana? Testaa ruokasoodalla vauvan sukupuoli

    Sain inspiraationi tähän gallupiin tästä alkuperäisestä keskustelusta: http://kaksplus.fi/keskustelu/plussalaiset/mitas-nyt/2062322-vauvan-sukupuoli-selville-nain/ Nyt pistetään kaikki raskaana olevat pissimään kuppiin ja kaatamaan pissa ruokasoodan päälle! Jos sooda alkaa poreilemaan ja...
  17. karma

    Oletko huomannut D-vitamiinilisän vaikutusta?

    Kävin eilen ostamassa itselleni D-vitamiinilisää (Musta Aurinko | Musta Aurinko). Hyviä nuo ainakin on, jos ei muuta ;) Salmiakin makuisia nimittäin ja nuo ovat pitoisuudeltaan 30 mikrogramman tabletteja. Nyt vain odottelen energiapurkauksia ja koko elämän mullistumista! Mutta oletko sinä...
  18. karma

    Pk-seudun hinta-laatusuhteeltaan parhaimmat kuntosalit?

    Nyt olisi haussa pääkaupunkiseudulla sijaitseva kuntosali. Eikä siis ainoastaan kuntosali, vaan myös spinning yms ohjatut tunnit kiinnostaisivat vielä enemmän. Mistä saisi siis jäsenyyden suht edullisesti? Tai ostettua kortin kymmenelle ohjatulle tunnille? Kuitenkaan saamatta huonoa laatua...
  19. karma

    Mitä ruokaa linsseistä?

    Tuli ostettua pari päivää sitten vihreitä linssejä. Olisi siinä vieressä ollut punaisiakin, mutta en oikein ymmärrä niiden eroa. En ole siis koskaan edes maistanut linssejä, saati sitten kokannut niistä mitään! Nyt kaipailisin erilaisia vinkkejä ja reseptejä :) Karma kiittää!
  20. karma

    Jogurttijäätelö

    Itseäni kiinnostaisi tuo vähän terveellisempi vaihtoehto, mutta en oikein tiedä, mikä resepti olisi hyvä. Onko kenelläkään kokemusta jogurttijäätelön teosta? Minulla ei valitettavasti ole jäätelökonetta, joten pitäisi nyt tyytyä ihan pakastimen voimiin. Kokemuksia ja reseptejä otetaan...

Yhteistyössä