Hakutulokset

  1. MIRKAMÖRKÖ

    böö

    mitäs tälle palstalle nykyään kuuluu?oisko jo pari vuotta vierähtäny ku viimeks tääl pyörähtäny....
  2. MIRKAMÖRKÖ

    tuli vaan mieleen tänään...

    3-4 kk sitten jäi yks pilleri pois välistä,en pohtinut sitä sen enempää.minipillerit käytösssä...enkä oo merkkannut moista kalenteriin.menkkoja ei oo ollu 2v kiitos pillereiden.nyt sit ois "haamu" potkuja masussa.kuinka toden näköstä?joo joo,testi tehtävä mutkertokaa jos on kokemusta,jookos :)...
  3. MIRKAMÖRKÖ

    ideoita,poika sairastelee....

    poika käy pissil 5min välillä ja kauhee hätä on ,aina ei tosin tuu.monesti kuuluu ähinää vessasta kun poika tosiaan tekee työtä pissin eteen.poika on 5v,lääkärit ottaa verikokeita ja pissanäytteit ja nostelee hartioita ja nakkelee niskoja.tää vaiva on kestäny 2viikko ja poikasta haittaa/vaivaa...
  4. MIRKAMÖRKÖ

    mikäköhän mun mobile partnerin nettitikkua vaivaa???

    sammuu jatkuvasti,taajuvuutta on ja datapakettia viel jokunen päivä.noin 5min välein sammuu...murr!!
  5. MIRKAMÖRKÖ

    ainiin,tämmöstäkin piti kysellä...

    missä päin nettiä on kaikkein helpoin saada tavaraa myytä?onko se sit huutis tai mikä??? mul ois vauvan tavaraa ja paljon muutakin krääsää/roinaa ja myyntiin ois tarkotus laittaa...
  6. MIRKAMÖRKÖ

    höh,mikä mun pienelle on tullu...

    lopetti syömisen noin viikko sitten,eli ei kiinteitä,jo se että poikasen laittaa syöttötuoliin ni alkaa huuto ja raivoominen.ainoo mikä kelpaa on tissi.nyt ku on tilanne et mun pitäs rupee vähän vierottaa tissiltä tulevaa työelämää varten ni sit on tää tilanne.onko se vaan kesä syömishaluttomuus...
  7. MIRKAMÖRKÖ

    mistä vahvat naiset on tehty???

    oon ite heikko ja heiveröinen luonteelta,okei jotku sanoo vahvaks ja tempperamenttisiks.mut kumminkin mistä saa vahvat naiset nielemään tunteesa ja tuntuuko tunteet kumminkin??? entä me tunteikkaat,miks saakeli pitää sattuu miks me ei osata nieleskellä?? eli mistä on vahvat naiset tehty??
  8. MIRKAMÖRKÖ

    että mua suututtaa...

    jos saatte pässinpäisii ja vee mäisiä vastauksia niin pyydän jo valmiiks anteeks.
  9. MIRKAMÖRKÖ

    mites ois viikonlopun suomimusa lista???

    http://youtu.be/paSShDQQ9P0
  10. MIRKAMÖRKÖ

    mä nyt sit muutin uuteen isompan kotiin...

    vaikka meinas raha-asiat tökkii ja muutaki onkelmaa.mäihä kauppaahan tää.mun äitiltä vuokralainen lähti kokeilemaan siipiään muualle ja mä sit vuokrasin äitiltäin kolmion.
  11. MIRKAMÖRKÖ

    että mua itkettää ja ketuttaa...

    parisuhde laskusuunnassa...toivottavast hetkellisest....murrr!
  12. MIRKAMÖRKÖ

    vauva yliherkkä perunalle...

    jatkanko silti perunan syöttämistä,samoin ku tähän asti...vai vähennänkö kunnes tottuu? tiiän ettei kande lopettaa jos ei ota hengitysteille.vaavilla tulee ympäri vartaloa kutisevia näppyjä runsaasti,ärtyneen näköisinä. vauva raapii ja itkee...
  13. MIRKAMÖRKÖ

    huhhu....

    ketä oikeesti viel leikkii ekaluokalla...pikkasen rasittavaa kun mun pojan kaverit vaan pelaa ja pelaa ja leikit ei kiinnosta....ihme meininkii.kuulemma kaikki pojan luokalla saa pelata ku ei ne haluu leikkii enään,WTF ??? poika leikkii ja sitäki välillä ärsyttää ku muut on niin...
  14. MIRKAMÖRKÖ

    heips,tarvin ideoita ja apuja.

    toivon ettei tuu lokaa niskaan ketjua kun nyt on kumminkin kyse eka luokkalaisesta pojasta eikä musta. pojalla on niin kova ikävä isäänä että itkee ittensä usein uneen.saanut olla isänsä kanssa viimeks 3-4 vuotta sitten kun viellä seurustelin pojan isän kanssa.toivoisin että isä haluis olla...
  15. MIRKAMÖRKÖ

    miten yleistä tai harvinaista tää on?

    vauvalla pukkaa hammasta,6kk vauva siis.ei noi normi alotus hampaat. 4 kulma hammasta jo esillä hieman ja turvonneet ikenet.en oo koskaan kuullu et kulma hampaat pukkais ekana pihalle....
  16. MIRKAMÖRKÖ

    byäääh,oltais saatu isompi asunto...kolmio...

    mutta kolmen kuukauden takuu vuokra ois 2000e...arvatkaapa vaan jos semmost summaa saa kasaan? onkos ideoita?
  17. MIRKAMÖRKÖ

    nikki kyllästyttää....murr.

    onkos ehdotuksia että pysytään samalla linjalla?:kieh:
  18. MIRKAMÖRKÖ

    helkkarin vauvaohjelmat jotka tulee päivällä

    rupee niin itkettää,ja kumminkaan ei voi kanavaa vaihtaa :D
  19. MIRKAMÖRKÖ

    miten hoitaa joulutähteä kaikkein parhaiten (kukka) ?

    tiputtaa ihan sikana lehtiä,muuten voi hyvin.terveen näkönen kasvi,pikkasen meinaa harventua vain.kaikki ala lehdet tippunu.
  20. MIRKAMÖRKÖ

    ompas taas....

    yks mamma tokas et mun vauva on "läski",mitä helkkarii,vaavi on 4kk.ei se ikäset oo lihavia vaikka kuinka ois pyöreitä.poikanen nyt 9kg ja pituus käy yhteen painon kanssa.kuulemma pitäs laihduttaa vauvaa.....just joo :) puhukoot omiaan...

Yhteistyössä