Hakutulokset

  1. Moraalinvartija

    Mitähän kauppakeskus Jumbossa on tapahtunut, oli evakuoitu tänään?

    Mä olin joskus aiemmin jumbossa kun se evakuoitiin jonkun palohälytyksen tmv takia, ja pakko kehua että suomalaiset osaa kyllä käyttäytyä tosi järkevästi ja rauhallisesti noissa tilanteissa. Ei tallota ketään hengiltä tai muuta typerää.
  2. Moraalinvartija

    Naisseuraa naiselle.

    Iskuri
  3. Moraalinvartija

    Miten toimitaan ukkomiehen kanssa?

    Sanotaan sille ukkomiehelle että hei sitten ja hyvää jatkoa.
  4. Moraalinvartija

    vuorotyötä tekevä, mistä vuorosta tykkäät ja miksi

    Tykkään eniten öistä, vaikka ne onkin muun elämän kannalta hankalimpia. Vaikka olisi kiireinenkin yö, niin se tunnelma on silti jotenkin rauhallisempi kuin päivällä. Tykkään muutenkin puuhailla öisin kun muut nukkuu. Yövuorot on meilläkin pitkiä, mutta tuleehan niistä sitten tuntejakin ja pitkät...
  5. Moraalinvartija

    Miten päästä eroon tunteista

    No tuommoiset halailut ja pussailut ja yökyläilyt ainakin heti pois. Jos se on pelkkää seksiä, niin sitten se tosiaan on pelkkää seksiä eikä mitään hempeilyä. Mutta tuskin enää tuossa vaiheessa onnistuu, sori. Nämä pitäisi aina huomioida etukäteen.
  6. Moraalinvartija

    yrittäjän arkea...

    Siis missä mielessä niukka verrattuna tuloihin ja palkansaajien etuuksiin?
  7. Moraalinvartija

    Voisiko vaimon hypnotisoida anteliaammaksi?

    Virkistävä ajatus! Mut pitäis kyllä varmasti hypnotisoida tekemään kotitöitä ennemmin :(
  8. Moraalinvartija

    Miten teillä mies pyytää yhdyntää?

    Mutta se mielihän voi muuttua? Tai ei mulle ainakaan koskaan muistaakseni ole käynyt niin, etteikö olisi sitten kuitenkin alkanut tehdä mieli. Tai sitten mä olen vaan aina sillä tuulella, who knows.
  9. Moraalinvartija

    G-pisteen etsintä, sauvat?

    Ettei nyt vaan sattuis mitään. Vaikka on kai se kyseiseen touhuun suunniteltu vehje turvallisin vaihtoehto kuitenkin.
  10. Moraalinvartija

    Voiko liukastusvoidetta käyttää huulirasvana?

    Mua alko kovasti kiinnostaa, että millaisessa arkielämän tilanteessa tää kysymys on noussut esiin?
  11. Moraalinvartija

    Pätkätöitä toisensa perään, lomapäivät maksetaan aina rahana? Miten kauan tätä pitäisi jaksaa?

    Minä olen aina vaan ilmoittanut, että olen sitten seuraavan kerran kuukauden päästä käytettävissä. No problem. Riippuu kyllä varmaan alasta, että miten niitä hommia sitten loman jälkeen löytyy.
  12. Moraalinvartija

    miesystävä ei halua muuttaa yhteen...

    No en minäkään kyllä parin kuukauden seurustelun jälkeen muuttaisi yhteen. Mieluiten ei ollenkaan, ikinä.
  13. Moraalinvartija

    Nykypäivän seuranhaku?

    :D
  14. Moraalinvartija

    Joka ikinen nainen on pantava

    No on sulla työmaata :(
  15. Moraalinvartija

    Miehet, mitä eroa burleskilla ja strippauksella?

    Olen nähnyt elämässäni kerran kumpaakin, ja kyllä niissä mielestäni selvä ero on. Burleskissa se nainen oli jotenkin todella ylpeä itsestään ja arvokas, esitys oli hieno ja herätti kunnioitusta. Se strippari taas oli paikalla vain siksi, että porukka voi katsoa sukupuolielimiä, eikä sillä...
  16. Moraalinvartija

    Nykypäivän seuranhaku?

    No se on kai muotia, mutta ei kyllä innosta minuakaan yhtään.
  17. Moraalinvartija

    Nykypäivän seuranhaku?

    Täydellistä!
  18. Moraalinvartija

    Nykypäivän seuranhaku?

    Jos olet alle 70-vuotias, niin tämähän on suorastaan rohkaisevaa! Joo eiköhän tää tästä lähde. Ei ole ruosteinen olo.
  19. Moraalinvartija

    Onko oikeasti sellaisia ihmisiä jolla

    ...tai sitten naiset eivät vaan kerro niistä?
  20. Moraalinvartija

    Nykypäivän seuranhaku?

    Ei minunkaan tarvitsisi yksin olla, mutta jotenkin nyt on sellainen olo että nuo tutut ja kaverin kaverit ja ties mitkä naapurin miehet ei jotenkin nappaa. Niissä on omat riesansa sitten kuitenkin aina. Ja on hauskaa tutustua ihan uusiin ihmisiin :) Tinder vaikuttaa aika hyvältä (y) Oudoimmat...

Yhteistyössä