miesystävä ei halua muuttaa yhteen...

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
ollaan seurusteltu muutama kuukausi, ja nähty melkein joka päivä ja jomman kumman kämpillä nukuttu melkein joka ikinen yö. Mies väittää että on ihan liian aikaista muuttaa yhteen ja ettei yhteenmuutto ole yhtään järkevä ajatus. Oon yrittänyt selittää miehelle miksi nimenomaan olisi järkevää muuttaa yhteen, siinä säästyisi ensinnäkin rahaa, vietetään muutenkin melkein koko aika yhdessä ja muutenkin siinä oppisi tuntemaan ihmisen kunnolla ja näkisi nopeammin voiko meidän suhde onnistua. Molemmat ollaan oltu vuosia ihan väärien ihmisten kanssa ja halutaan kyllä joskus naimisiin ja perustaa perhe.
Onko mies mun kanssa edes vakavissaan vai miksi hän pihtaa yhteenmuuttoa? En haluaisi enää tuhlata aikaa vääriin miehiin...
 
vierailija
Jompikumpi irtisanoo asuntonsa, pakkaa tavarat, muuttoauto, purkaa tavarat, toinen tekee omassa kodissaan tilaa toisen tavaroille. Tai sitten molemmat irtisanoo oman asuntonsa ja vuokrataan yhdessä uusi.

Joka tapauksessa aika suuri härdelli edessä. Anna nyt olla vielä muutama kuukausi. Jos ei natsaakaan yhdessäolo, niin se on sitten taas uusi härdelli edessä. Eikä niitä luukkuja ihan joka puolella ole.
 
vierailija
Yhteenmuutto on mun mielestä sellanen asia jossa ei kannata kiirehtiä varsinkaan oppiakseen tuntemaan toisen osapuolen. Jos sattuu niin että yhdessä asuminen ei enää muutaman kuukauden päästä onnistuisikaan niin erilleen muuttaminen on taas kauhea rumpa. Kannattaa vielä joitakin kuukausia odottaa ettei lähde kiirehtimään, varsinkin jos mies kuitenkin käyttäytyy muuten ihan normaalisti!
 
Veerailija
Taas tämä sama ap vinkuu täällä. Viimeksi taisi seurustelua olla takana pari kuukautta eikä millään mennyt hänen järkeensä, että ei kannata muuttaa yhteen liian nopeasti. Ap:n mielestä muutto on niin helppo ja vaivaton, että mikä ongelma se olisi eron tullessa miehen etsiä uusi asunto ja muuttaa taas.

Huoh.
 

Yhteistyössä