Hakutulokset

  1. Pipariakka

    Kakkukuvaketju

    Vielä tää yksi kun on niin herkullinen :p Muoks. en saa näkyviin, tässä osoite: http://image42.webshots.com/43/2/42/27/2049242270067257326GfKnJW_fs.jpg
  2. Pipariakka

    Kakkukuvaketju

  3. Pipariakka

    Kakkukuvaketju

  4. Pipariakka

    Upea tuon Dance-Mintun tukka!

    Sammaa mieltä!
  5. Pipariakka

    Kirppislöytö tältä päivältä...

    Kun katselee ja lukee teidän kivoista lelulöydöistä niin harmittaa kun en ikinä löydä mitään leluja lapsille kirpparilta :( Aina ovat joko rikkinäisiä tai hirveän kalliita. Meillä varsinkin nuo Little People -sarjan lelut ovat suosittuja. En ole niitä nähnyt ikinä täällä kirpparilla. Ehkä ne...
  6. Pipariakka

    Kirppislöytö tältä päivältä...

    Laitan vielä nämä yöpuvut. Bamse-yökkäri oli 1 e ja Rölli-yökkäri 1,5 e. Tällä viikolla kolusin kaikki kirpparit läpi ja löysin nämä ja vielä jotain, mutten enää jaksa kuvata. Joskus ei löydy mitään, joskus kori täynnä tavaraa :) Hyviä leluja en löydä ikinä :(
  7. Pipariakka

    Kirppislöytö tältä päivältä...

    Muita Molemmat mekot maksoivat 2 e. Nämä olivat samasta pöydästä, hintaa 1,50 e per paita. Punainen pusero 2 e, Bamse-paita 1 e ja hihaton paita 1 e. Ylempi pusero 0,80 e ja alempi 2,5 e. Muoks. lisäsin yhden kuvan, joka ei tullut alkuper. viestiin.
  8. Pipariakka

    Kirppislöytö tältä päivältä...

    Kokeilen osaanko laittaa linkin... Jes! :) Eli noista prinsessakirja oli 2 e, Pikku Einsteinit 1 e ja Nalle Puh -kirja 3 e. Kaikki kuin uusia, menossa pukin konttiin.
  9. Pipariakka

    Kokkaan huomenna ystäville intialaisen lounaan, ehdottakaa mikä sopisi jälkkäriksi??

    Mangolassi on helppo. Maustamatonta jogurttia, mangopyreetä tai vaikka piltin mangososetta maun mukaan sekaisin sauvasekottimella ja maun mukaan sokeria. Ei se sen monimutkaisempaa tarvi olla :) Ja on hyvvää!
  10. Pipariakka

    Sanat menee sekaisin ja joskus unohtuu, syynä huonosti nukutut yöt?

    No mulla on myös tuollaista ja johtuu univajeesta. Mutta en tiiä, saattaahan se johtua muustakin? Univajetta nyt ekana veikkaisin. Oletko muuten "normaali"? Tarkoitan, ettei ole muita oireita?
  11. Pipariakka

    Gallup avatar-kuvista! Mielipiteenne, kenen avatar-kuva on...

    Minulla on seksikkäin :D tuo Adolf on kyllä kamalin. Jollakin on sellainen kaunis keijukuva niin se on kaunein.
  12. Pipariakka

    Mitä kieliä olet opiskellut edes vähän?

    Suomen lisäksi ruotsi, englanti, saksa, ranska, venäjä, espanja ja viittomakieli.
  13. Pipariakka

    Onko HobbyHallin Reimatec rukkaset syksy- vai talvirukkaset? Hinta 29,90e.

    Kyllä ne on talvirukkaset ja vaikuttaa tosi hyviltä. Ostin sellaiset lapsille Citymarketista.
  14. Pipariakka

    Joululahjatoiveita

    Ne ovat kyllä järkyttävän kalliita, mutta niiiin ihania! Kuolasin sellaista kaupassa yks päivä. Voisin toivoa sellaista itselleni :xmas:
  15. Pipariakka

    Mä tunnustan mun synnin!

    Mulla on jo suurin osa joululahjoista ostettuna :ashamed: En ole kyllä vielä paketoinut yhtään :D
  16. Pipariakka

    Koko mun elämäni olen saanu kuulla: "Kivat silikonit!"

    No silikonithan tuntuu erilaisilta kuin luomut, joten ehkä sun pitää antaa epäilijöiden kokeilla? ;)
  17. Pipariakka

    Mielipiteitä näistä (erikoisemmista) tyttöjen nimistä!

    Fiona Sophia Eleanor. Ja ihan Fiona Sophia on myös kaunis niin kuin joku jo ehdottikin.
  18. Pipariakka

    Pitsa ilman tomaattia/ketsuppia?

    Löytyiskö jotain pastakastiketta kaapista? Sitä vois laittaa.
  19. Pipariakka

    tapahtui kaupassa

    Peesi... ei voi olla noin eurosta kiinni joidenkin elämä...
  20. Pipariakka

    Joululahja 6v. pojalle

    Miten olisi autorata? Näytti ainakin Cittarissa olevan eri hintaista. Tavallinen tais olla 59,90 ja Cars-autorata 89,90. Me mietitään lapsille yhteiseksi tuota Cars-autorataa. Pojatkin tykkää niistä ZhuZhu Petseistä kun niitä on jotain "taistelijamarsuja" ja niille kaikenmaailman härpäkettä lisäksi.

Yhteistyössä