Hakutulokset

  1. P

    Pyöräily sadekeleillä ja lapsen pään suojaaminen

    Kauniit kiitokset kaikille hyvistä vinkeistä! Lapsi on välillä kyydissä ja välillä pyöräilee itse eli varusteita saa olla monenlaisia. Mutta kyllä noista ehdotuksista varmasti jotain päänsuojaa löytyy :) Umpikypäräkin pitää laittaa harkintaan.
  2. P

    Pyöräily sadekeleillä ja lapsen pään suojaaminen

    Vinkvink: oletko kokeillut tuota itse...? Ei toimi, ei. Ainakaan niillä takeilla, joilla olen kokeillut.
  3. P

    Pyöräily sadekeleillä ja lapsen pään suojaaminen

    Kiitos vastauksista. Aikuisille kyllä löytyy vedenpitäviä aluslakkeja, mutta lapsille vaikeampi löytää. Tietty voisi kysyä ompelimosta, jos ompelisivat lapselle sopivan aluslakin.
  4. P

    Pyöräily sadekeleillä ja lapsen pään suojaaminen

    Voi höh... Sinulla ei taida olla omakohtaista kokemusta? Me pyöräillään kesät talvet ja se on pikkaisen eri asia kuin mennä esim. autolla tarhaan. Toivoisin nyt vastauksia sellaisilta joilla on kokemusta asiasta, enkä suinkaan näsäviisailta...
  5. P

    Pyöräily sadekeleillä ja lapsen pään suojaaminen

    Autottomana äitinä pyöräilen lapsen kanssa kaikkialle. Yhteen asiaaan en ole keksinyt vielä ratkaisua. Mitä pukea lapselle pyöräilykypärän alle, ettei pää kastu? Sadelakkeja ei nykyisin ole enää myynnissä. Tietysti jostain huutonetistä voisi löytyäkin. Onko joku muu keksinyt tähän hyvän ratkaisun?
  6. P

    Äitikavereita/leikkikavereita Oulusta?

    Löytyisikö Kaakkurin suunnalta äitikavereita kohta 40-kymppiselle äidille ja leikkikavereita alle 2-vuotiaalle pojalle? Myös hoitovaihtareita ehkä myöhemmin?
  7. P

    oulun seudun äidit

    Täälläkin etsinnässä vaunuiluseuraa Oulunsalosta. Äiti 38 v. ja poika 5 kk. Ilmoittele itsestäsi, jos kaipailet myös vaunuiluseuraa :)
  8. P

    Endotytöt ja odotus?

    Minullakin oli alkuraskaudessa tällaisia todella kivuliaita kouristuksia muutaman kerran. Yksi oli niin kova, että nousi kylmä hiki kivusta ja pelkäsin keskenmenoa, mutta sitä ei koskaan onneksi tapahtunut. Erilaisia kiputuntemuksia on riittänyt pitkin raskautta, mutta en tiedä mikä on endoon...
  9. P

    Mies ei vielä halua lasta :(

    Kannattaa keskustella asiasta mahdollisimman rehellisesti ja avoimesti avokin kanssa, että tiedät tarkalleen hänen ajatuksensa asiasta. Minulla on myös vastaavia kokemuksia (mies ei halunnut lasta, minulla endo ja pcos, joten raskauden piti olla miltei mahdotonta) ja nyt vasta melkein...

Yhteistyössä