Hakutulokset

  1. M

    40+ so what wol.12

    HEISSAN IHUNAT!:heart: Kävin hiukka lukemassa mitä kuuluu ja kovin on lista pienentynyt:( En nyt ihan heti oo listoille vonkaamassa... ehkä jonkun ajan päästä. Jotenkin on vaan tullut sellainen fiilis jottei ehkä meille enää lasta suoda.. viime lauantaina oli siskonpojan ristiäiset, kylhän...
  2. M

    40+ so what wol.12

    HEIPS PITKÄSTÄ AIKAA IHUNILLE!! :heart: Olen ollut tarkoituksella pois täältä kun en jaksa koko aikaa stressata asian kanssa.. ollaan pariin otteeseen talleteltukin mutten ole edes tikutellut ovista nyt kun kierrot näyttää olevan sekaisin.. mullahan oli tosi tiheesti menkat tossa pari kertaa...
  3. M

    40+ so what wol.12

    VIELÄ ULPUNEN JA MUR MUR: PAHOITTELUT PUNAHILKASTA!! SAMASSA JAMASSA TÄÄLLÄKIN!!!! JAKSAMISIA TEILLEKIN!!!:heart::)
  4. M

    40+ so what wol.12

    MOIKAT! TÄÄLLÄ KP1!! Kierron pituus tälläkertaa VAIN 19 vrk!!!!! Mitähän tää ny meinaa? Ei mulla kos-kaan ole ollut näin lyhkäisiä kiertoja.. viimeks varmaan 21-22 päivää... Näinköhän vaihdevuodet sittenkin käsillä????:'( Niin se vaan on, että ikää kun tulee niin ei enää ole tuollaisetkaan...
  5. M

    40+ so what wol.12

    AI JOO, VIELÄ ULPUSELLE JA HANHIMAMMALLE TERVETULOA LÄMPIMÄSTI!!:hug: SEKÄ TILLU79:LLE ONNEA MASUNKASVATTELUUN!!! PUOLET ON JO MELKEIN TAKANA!!! :)
  6. M

    40+ so what wol.12

    Juu ja TETUlle tsempitykset jotta pieni olisi kasvanut seuraavaan ultraan kunnolla!!!:hug: Mulla jäi tollaisen 5-viikkoisen kokoiseksi kun oli keskeytynyt. Olin ultrassa rv7+0. Mutta TOIVON SYDÄMESTÄNI että teillä olisi parempi tuuri!!! PLUSSIA OLKKARIIN!!!!! +++++++PUUUUHHHHH!!!!!!!!!!!
  7. M

    40+ so what wol.12

    HEIPPARALLAA IHUNILLE!!!:heart: Oikein hyvää pääsiäisviikkoa kaikille!! =) Lueskelin tossa yli tunnin noita juttuja viikon ajalta... on paljon tullut juttuja.. jotain ehkä mieleenkin jäi.. [B]MORTICIALLE halitukset isäsi poismenon johdosta!!:hug: OTTIKSELLE hatunnosto kun alat...
  8. M

    40+ so what wol.12

    Heippa! Minä sellasta että mun ikä on nyt 44v. jos joku ihuna laittelis?? Lahdesta kotiuduttu ja kohta nukkumaan, huomen työpäivä. Kerittiin sittenkii päivällä talletella, kai se on jo hyvä asia.... TETUlle vielä kovasti vauvaliimaa mukaan!!! Lykkyä jotta saisit onnistuneen raskauden...
  9. M

    40+ so what wol.12

    Hellurei taas ihunat!!=) Juu meni eilen puol kolmeen ennenku nukahdin ja heräilin jo 8.30 ja väsyttää ihan sikana!! Ei oo kuitenkaan aikaa lepäillä ku kolmen jälkeen on poika haettava koulusta ja sit neljän aikoihin lähdemme seuraamaan playoff-matsia Lahteen. Jääkiekkoa, Pelicans-Kärpät...
  10. M

    40+ so what wol.12

    Moips! Yökyöpelinä valvon kun rytmit sekaisin loman takia ja sairastelun... mahatautia ja flunssaa päälle.. puolet lomasta meni siihen. Onneks viel huominen vapaata ja ti töihin. Voi kun voisin halata MrsBreetä ja Ottista:'(!!! Ei onnistu kuin virtuaalisesti:hug::hug: Hirmusti jaksamista...
  11. M

    40+ so what wol.12

    Ja KIITOS MUR MUR onnittelusta! Näem siskon vauvoineen lauantaina kun on toisen siskon tytön 4-vuotissynttärit... Kyl varpisti haluun joskus poikaa hoitaa!! :D Voi HARMITUS kun kampaajareissu ei mennyt ihan putkeen!! Parempi onni ensi kerralla/toisella kampaajalla!!!!:heart:
  12. M

    40+ so what wol.12

    MOIKKA! :) Kiitos OTTIS JA LILLIS!! :heart: Ihunaa jotta MUR MUR kävi mieltään piristämässä kampaajalla ja ostoksilla:) SUPERHALITUS MRSBREELLE :hug::hug::hug: Ja VOIMIA SINULLE KAIKESTA SYDÄMESTÄNI!!!! Tiedän miltä tuntuu kun rakkaan henki on uhattuna, meille ei käynyt hyvin:'( mutta...
  13. M

    40+ so what wol.12

    Moiks! TETULLE KAIKKI PEUKUT PYSTYYN JOTTA SIELTÄ SE KUNNON + pärähtäisi!!!!!!!:heart: OTTIS KATTIS kun sun kisu reppanan massu on ihan turvokkeessa!! Paranemishalit kissulille!!!:hug::heart: MUR MUR!! Kiitos linkkivinkistä!! Otanpa selvää mitä maksaa Elite klinikalla hoidot... Lähetin...
  14. M

    40+ so what wol.12

    MOIKKA TÄÄLTÄKIN TAAS!!=) ONNITTELUT SOILILLE JA ROHKEUTTA OAAKILLE JOTTA AINAKIN ULKOMAILTA SAISIT AVUN...!!! :heart: Mietityttää tossa sellainen että kuinka se tapahtuu eli pitäiskös monta kertaa käydä että kun on töissä käyvä niin olishan yks vaihtoehto että anois vapaata vaikka viikon...
  15. M

    40+ so what wol.12

    MOIKKA MUR MUR!!!!!!:heart: Onnea oviksen metsästykseen!!!!!! Miestä kaatoon vaan!!!! Onnea MRSBREE JA TATTINEN!! Voimia jatkoon teille!!! Urheita naisia ootte!!!!:hug::heart: Meillä ei sexiä oo ollut ja ei varpisti ookkaan viikonloppuna ainakaan ku menkat jyllää täydellä teholla...
  16. M

    40+ so what wol.12

    MULLA TÄNÄÄN KP 2, PÄIVITTÄJÄLLE TIEDOKSI!!!!!:heart::( Olo nollattu eilen... oli kaveri klo 22 asti meillä ja sit läksin vielä tanssimaan sen jälkeen.. Nyt kyl vätystää mutta onneks ei töihin tarttee mennä kuin maanantaina... käsikin parempi jo... teki se tanssiminen hywää!!!:D No katellaan...
  17. M

    40+ so what wol.12

    Juu kiitti Ottis!:D tsemeitä mut kyl mul on tunne etten ole raskaana... tisutkaan ei oo enää arat ja sellaista pientä tuhrua tullut tänään.. saa nähdä kun gynen hoitsu sanoi että voi jäädä koknaan tulematta menkat vaikka ei vuodakaan jos käyttää hormoneja... Mun ystävä tulee meille kohta...
  18. M

    40+ so what wol.12

    HUOMENTA!=) Testattu on kahella testillä vajaa 2 tuntia rakossa olleesseen pissaan, molemmat selkeitä negoja:(Niikuin arvelinkin.. vuoto ei viel oo alkanu runsaana, sellaista tuhrua tulee ja mahaa ja vasenta nivusta repii niin pirusti! Juu, valitusvirttä taas piisaa, anteeks!!:ashamed: Tulis ne...
  19. M

    40+ so what wol.12

    MOIKAT VIELÄ! Ei tainnu tuuri käydä nyttenkään:'(Tädin helma heilahti... olin Kapselia laittamassa emättimeen kun vedin sen asettimen pois niin oli siinä selkeesti verta.. sellasta tummempaa nyt... juu että näin, eiköhän jo huomenna kp1.. ihmetyttää kun kierto nyt 32 pv jos kunnon vuoto alkaa...
  20. M

    40+ so what wol.12

    GLEARBLUE niin minäkin ajattelen usein, varsinkii kun kierto lähtee alusta eli täti saapuu.. mutta joskus toiveikkuus nostaa päätään.. viime vuonna samaan aikaan plussasin ja sain se keskenmenon jo aika alussa.. Silloin ei ollut hormoneita mukana.. ja mähän täytän 2 vkon päästä 44V!!! Eli...

Yhteistyössä