Hakutulokset

  1. iipunen

    Miksi jotkut vihaa/halveksii autojobbareita?

    Tuossahan tuo kysymys... Onko niistä tietynlaiset ennakkoluulot vai??
  2. iipunen

    Saanko olla edes salaa vähän katkera?

    Varhaisen keskenmenon koin hiljattain, vaikka lapsi ei ollut "suunniteltu" niin joku äidinrakkaus mun sisällä jo nosti päätään tuota pientä kohtaan... Mitä se olisi voinut olla 9kuukauden päästä, ehkä maailman suloisin vauva. En ole oikeastaan ikinä ollut kateellinen tai katkera, mutta nyt...
  3. iipunen

    Nyt KAIKKI VINKIT TÄNNE! Kovaan hammassärkyyn...

    Mies joutunut kärsimään hammaskivusta sunnuntaista asti ja vasta torstaina pääsee otattamaan hampaan pois!! eilen kävi särkypäivystyksessä, mutta siellä eivät tehneet mitään. Mies sai pelkän antibioottikuurin ja 800mg buranaa, antibiootti ei ole vielä tehonnut ja luultavasti alkaa vasta huomenna...
  4. iipunen

    Alle 1v. tosi kipeä, mistä tietää että saa nestettä tarpeeksi?

    Tuossapa tuo kysymys. Kohta 3v. makasi samassa taudissa viikon, eikä meinaa vieläkään syödä paljoa mitään... Nyt vauvassa (11kk) sama tauti, räkä valuu kuin hanasta, räkänen yskä ja kuumetta välillä. Nukahtelee minne sattuu, kun on niin väsynyt sen vähäisenkin hereillä olon aikana. Mua nyt alko...
  5. iipunen

    Onko täällä sähkötupakan käyttäjiä??

    Tässä nyt punnitsen miten saan tupakoinnin lopetettua, mutta mistään ei löydy mitään faktatietoa. Terveydenhoitaja sanoi, että voi ihan huoletta käyttää raskaanakin, kun parempi sekin mitä normaali tupakka jossa PALJON enemmän myrkkyjä... Mutta se nyt tässä mietityttää, että oon lukenut paljon...
  6. iipunen

    Voiko maidontulo vaan tyrhetyä ilman mitään syytä? :O

    Ehdin ihmetellä tässä jonkun aikaa, miksi 10kk vauva itkee perääni ja on lahkeessa kiinni melkein koko ajan... Aina halusi tissiä kun vain pääsi syliin, imetyksen jälkeen ollut vähän aikaa tyytyväinen mutta taas vähän ajan päästä halunnut lisää. Ensin luulin tätä kaikkea eroahdistukseksi, kunnes...
  7. iipunen

    keksikää mulle uusi nimimerkki

    niih!
  8. iipunen

    Antiikista ja ehkä entisöinnistäkin tietävät! *kuva*

    Onko tämä lipasto vai "senkki"? Ja onko tämä rokokoo vai talonpoikaisrokokoota? Vai onko tämä mitään? :D Jalat ei näy tässä kovin hyvin, mutta ovat sellaset niinkuin yleensä rokokoo kalusteissa... miten kannattaa nuo maalit ottaa pois? kuvia klikkaamalla saa isommat kuvat...
  9. iipunen

    Onko täällä ihmisiä joilla todettu ADD?

    Ahdistaa ihan törkeästi tämä epätietoisuus... Ja kaikki. Päivät yhtä vuoristorataa, aamulla olen ehkä maailman onnellisin nainen, iltapäivällä tosi masentunut, passiivinen, omissa maailmoissa harhaileva zombi. Oon yksinäinen, mutta liika sosiaalinen elämä ahdistaa. Tuntuu etten ole kuin muut...
  10. iipunen

    Onko mulla tarkkaavaisuushäiriö vai mikä? Analysoikaa :D

    -tekstien lukeminen vaatii aikaa, eikä välttämättä siltikään jää päähän mitä on lukenut, JOS aihe ei yhtään kiinnosta. -matikkaa osaan tuskin ollenkaan. -jos joku antaa minulle nopeasti ohjeet, miten joku asia pitää tehdä, niin kaikki menee ohi korvien enkä välttämättä ymmärrä mitä on sanottu...
  11. iipunen

    onko täällä uutta naamaketjua?

    kuvaketjua siis :D tylsää...
  12. iipunen

    G: Lempi kappaleesi tällä hetkellä?? :)

    Mitä voisit kuunnella loputtomiin? :D Mä en oikein tiedä mikä mua tässä kappaleessa viehättää, mutta ehkä tämän videon ja musiikin yhdistelmä +sanat... Ja vähän "erillainen" musiikki :D http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=J3CBpQH06yc
  13. iipunen

    Vastatkaas nopeesti: Pensseli vai tela?

    sohvapöydän maalaan valkoiseksi, pensselistä tulee "eläväpinta" mutta telasta tasainen. Mä tykkäisin tuosta pensselin jäljestä, mutta pelkään sen epäonnistuvan ja että tulee epätasasta jälkeä... Olisiko jotain järkeä maalata eka telalla ja viimenen kerros pensselillä? Ei ainakaan vanha maali...
  14. iipunen

    Te joiden vauvoilla ei loppunut yöheräilyt ei loppuneet unikouluista ja muista poppakonsteista huolimatta!

    Meillä on kokeiltu melkein kaikkea, unikoulua neuvolan neuvoin, lempeää unikoulua (ollaan läsnä ja taputellaan pyllylle, silitellään jne), aterioita päivässä 5 ja blaablaablaa... Lempeä unikoulu tehosi kaikista parhaiten ja se oli semmonen koulu jota jaksoin toteuttaakin. Poika oppi hakemaan...
  15. iipunen

    Oletteko kuulleet näistä oudoista äänistä ympäri maailmaa? älä lue jos olet allerginen "jeesustelulle"

    http://www.youtube.com/watch?v=GZ2ZcmMxehk Eräällä keskustelupalstalla joku sanoikin aika hyvin, että nuo äänet on verrattavissa sofar-torviin, joita ennen muinoin käytettiin kansojen kokoamiseen... Ja kun lukee vielä raamatusta tämän (juuri niin, luit oikein!): 1Kor. 15:52 yhtäkkiä...
  16. iipunen

    Mä oon miettinyt että mitä se kertoo ihmisestä jos...

    Viikottain laittaa itsestään poseerauskuvia facebookkiin, missä haluaa selkeästi esitellä itseään ja paljasta pintaa. Kaiken kun kruunaa se, että akalla on lapsia ja muka oikein kukoistava parisuhde ja menossa vielä naimisiinkin :O Onko sitä jäänyt lapsena vaille huomiota vai mitä noiden...
  17. iipunen

    Apua! Voiko 8kk vauvalle antaa Pronaxenia (25mg/ml)??

    Poika meni nyt illalla yhtäkkiä tukkoon ja nukkumaan mentäessä oli äänipainoksissa... Kun oli nukkunut tovin, niin posket helotti punaisena ja aika kuuman olonen! :( Meillä ei ole mitään "normaalia" särkylääkettä muuta kuin tuo pronaxen, saako tuota antaa noin pienelle? Mietin, että voisin toki...
  18. iipunen

    HEI te jotka entisöitte huonekaluja ja tiedätte maalaamisesta

    Ostin sohvapöydän, joka on 70-80-luvulta(??) ja se on lakattu tummanruskeaksi. Mutta haluaisin siitä läpikuultavan valkoisen :D Eksyin sitten nettiin lukemaan ohjeita, niin noita läpikuulto juttuja on vaikka mitä :O On kuultomaali, petsilakka ja vielä joku vahaus juttu. Että millä noista...
  19. iipunen

    jäi ahdistamaan koko joulu...

    en enää ikinä tuusaa ja ressaa joulua, kuin nyt tänä vuonna tuli tehtyä... "Palkinnoksi", olin itkuherkkä riidanhaluinen pirttihirmu aaton ja eilisen, joka yritti pysyä nahoissaan. Pilasin koko joulun ja muut pomppi seinille mun takia, kai se kaikki stressi laukesi ja luulin liikoja... Elin...
  20. iipunen

    Alkoi hieman huvittamaan tämä musiikkivideo

    http://www.youtube.com/watch?v=booKP974B0k Jotenkin väkinäistä vääntämistä ja menee yli mun ymmärryksen :D Oon pitänyt shakiraa taitavana tanssijana, mutta tämä vaan NIIN pilasi kaiken :D

Yhteistyössä