Mä oon miettinyt että mitä se kertoo ihmisestä jos...

Viikottain laittaa itsestään poseerauskuvia facebookkiin, missä haluaa selkeästi esitellä itseään ja paljasta pintaa. Kaiken kun kruunaa se, että akalla on lapsia ja muka oikein kukoistava parisuhde ja menossa vielä naimisiinkin :O

Onko sitä jäänyt lapsena vaille huomiota vai mitä noiden päässä oikein liikkuu?
 
Aliana
Tuo on nykyaikaa. Jokaisella on mahdollisuus olla oman elämänsä supermalli. Ennen oli harvinaista herkkua kun paikallislehti tuli kylän pankkiin tekemään juttua ja kuvaamaan kylän akkoja.
 
Nyky aikaa joo, muttei mun mies siitä tykkäis jos selvästi haluaisin kerjätä huomiota muilta miehiltä... Kun useimmiten noilla on kavereinakin tuolla fb:ssa kaikki kumminkaimat ja exät ja nyksät... :O
 
Sanoisin, että se kertoo siitä, että ko ihminen mieltää itsensä kauniiksi ja haluttavaksi eikä koe pahana sitä, että muutkin näkevät hänet moisena.
Mahdollisesti ilahtuu vielä lisääkin saamistaan positiivisista kommenteista.
:)
 
  • Tykkää
Reactions: röppö
"kkk"
Sanoisin, että se kertoo siitä, että ko ihminen mieltää itsensä kauniiksi ja haluttavaksi eikä koe pahana sitä, että muutkin näkevät hänet moisena.
Mahdollisesti ilahtuu vielä lisääkin saamistaan positiivisista kommenteista.
:)
Voi oksennus näitä sun kommentteja....

Usein tuollainen ylenmääräinen kehujen kalastelu kertoo päinvastoin huonosta itsetunnosta, jota tarvitsee sitten pönkittää jatkuvalla kehujen kerjäämisellä.
 
Ikävästi sanottu mutta ensivaikutelma kertomasi perusteella on miun mielestä jonkin tason huomion hakuisuutta.

On se sitten hyvässä tai pahassa mielessä.

Mieleeni tuli myös se vaihtoehto, että nainen kaipaa jollain tasoin naisellisuuttaan. Jos hän on niin sanotusti nykyään vain äiti ja vaimoke. Niin hän kaipaa myös huomiota naisena. Ehkä hän ei osaa pyytää sitä mieheltään. Tai ehkä mies ei osaa sitä oikealla tavalla antaa. Vaikka parisuhde muuten olisikin onnellinen.
 
"ninni"
eipä välttämättä kerro yhtään mitään. monet päivittää kuvakansioitaan ihan vaan siksikin, että kyllästyvät vanhoihin kuviin?
jokatapauksessa, en alkais tollasen perusteella tehdä mitään päätelmiä ihmisen persoonasta :D itsetunto hänellä voi olla hyvä tai huono...
jos se poseerauskuvien lisäily tekee jonkun onnelliseks niin siitä vaan!
 
ok, eli on ihan normaalia jos jollain on kansio "Minuja" ja siellä 100kuvaa, samassa pissis asennossa, samat meikit ja samat törröhuulet... Ällöä, sanon minä. Kyllä nuo pari tyyppiä jotka tiedän, yrittää muutenkin kalastella huomiota...
Tuo toinenkin on rekisteröitynyt erään automerkin foorumille (miesvaltainen paikka), eikä osallistu muihin keskustelunaiheisiin, muuta kuin päivittelee ulkonäköään joka toinenpäivä "mille näytät?" ketjuun :headwall: Ja on lisäksi kertonut tuohon perään, että saa pyytää fb:ssa kaveriksi, KETÄÄN EN HYLKÄÄ...
 
"ninni"
no kyllä on ihan normaalia - facebookissa.
ainahan niitä huomiohuoraajia on... jos sinua nyt ne tyypit kovasti ärsyttää niin varmaan tiedät mitä kannattaa tehdä... ;)
ei minua ainakaan jaksa liikuttaa joidenkin törröhuulet, ei ole pakko katsella :D
 
no eiks tällä palstallakin oo ( ainakin ) viikottain naamaketjuja, joissa samat ihmiset postailee itsestään erilaisia pose-kuvia ( sellaisia jotka on MUKA otettu vahingossa just kun tukka oliki huonosti ja meikit päin peetä jnejne ) .
 
  • Tykkää
Reactions: iipunen

Yhteistyössä