Hakutulokset

  1. N

    Uniongelmat

    Nyt kokemuksia ja vinkkejä kaivataan! Meillä on nyt 4kk vauva, joka alusta asti on nukkunut yönsä hyvin. Kuitenkin mun nukkuminen on ollut todella huonoa synnytyksen jälkeen (ennen raskautta nukahtamisongelmia jonkin verran). Nyt kuitenkin kaikki on pahentunu. Iltasin tunnen oloni tosi...
  2. N

    Vauvan hikoilu +rokotteet?

    Mä nyt ihan paniikissa valvon täällä ja tarkkailen tuon meidän 3kk neidin vointia vähän väliä. Taustaa sen verran, että eilen saatu rokotteet (yhdistelmä DTap-IPV-Hib), pneumakokki ja PCV sekä rota. Eilen neiti oli normaalia väsyneempi ja nukkuikin lähes koko päivän. Illalla oli kärttyinen ja...
  3. N

    Vauvan vatsavaivoista!

    Meidän 5 viikkoisella neidillä on ollut jonkin verran vatsavaivoja heti syntymästään asti. On kokeiltu korvikemerkin vaihdot ja vitamiinitippojen vaihdot. Eilen alotettiin relan maitohappobakteerit, ja joka ruualla saa cuplatonin (on saanut jo pidemmän aikaa). Kokeiltiin myös jättää cuplatonia...
  4. N

    Vauvalle vakuutus?

    Olen tässä nyt katsellut tuolle meidän kolmiviikkoiselle neidille vakuutusta. Olisin kiinnostunut erityisesti sellaisesta, jossa nuo hoitokulut katettaisiin heti. Eli lääkärillä käydessä ei tarvitsisi maksaa itse mitään, vaan vuosittain maksettaisiin vakuutusmaksut ja lääkärikäynnit/lääkkeet...
  5. N

    Loppuraskaus ja huono olo?

    Nyt löytyy viikkoja tasan 39+0. Tänään koko päivän jomottanut selkää (tästä mainitsin äitiyspolilla kun käytiin). Olin käyrillä tunnin, vauvan sykkeet ja liikkeet ok, ei supistuksia. Lääkärin tarkastuksessa todettiin vauvan olevan pieni (kontrolli aika ens viikolla, mahdollisesti otetaan...
  6. N

    Kahden asunnon loukussa!

    Irtisanottiin miehen kanssa vuokrasopimus nykyisestä asunnostamme. Irtisanomisaika on 2kk, eli "joudumme" asumaan tässä vielä helmi- ja maaliskuun. Löysimme kuitenkin unelma-asunnon, joka vapautuisi 1.2. Soitin vuokranantajalle (isompi firma), ja tämä edustaja sanoi, ettei pysty pitämään...
  7. N

    Vinkkejä vihki-ilmoitukseen!

    Olemme miehen kanssa menossa "salaa" naimisiin 1.12. maistraatissa. Sunnuntain lehteen suunnittelimme laittavamme ilmoituksen kyseisestä tapahtumasta valkokuvan kera, mutta mitä kirjoittaa ilmoitukseen? Jotain lyhyttä ja ytimekästä. Olen selaillut nettiä tässä hyviä vinkkejä saadakseni, mutta...
  8. N

    Odottajat Tampereen seudulta!

    Täällä olis juttukaveria vailla esikoistaan odottava reilu parikymppinen nainen Tampereelta. Kaveripiirissä ei montaa lapsellista ystävää löydy (tai no, sanan toisessa merkityksessä kylläkin :D), joten päädyin tänne etsimään kohtalotovereita. Ihan alussa täällä vasta mennään (5+3), ja mikäänhän...

Yhteistyössä