Hakutulokset

  1. Bullmastiffi

    Jos aloitan osa-päivätyön klo: 7-11 Saako siihen ns. loppupäivään työttömyyspäivärahaa ?

    Tuo olisi nyt vaan tässä elämäntilanteessa ihanteellinen työaika kun poika aloittaa syksyllä koulun. :) Olen siis yh, ja iltapäiväkerhoon en aio poikaani laittaa :)
  2. Bullmastiffi

    Apua :/ Tänään pitäisi mennä Disney on ice- jääshowhun... Poika 6v oksentanut yöllä kahdesti ja äsken tuli limaa...

    Joudunko nyt heittää kolme VIP lippua kankkulan kaivoo...??? :ashamed::ashamed: Mitä ihmettä mä teen..... Ei sillä kuumetta ole... Juonut on tosi hyvin ja nyt meen just antamaan tuota Floridral juomaa...
  3. Bullmastiffi

    Voisiko joku auttaa mua? Miten menee keravan asemalta busseja Hyrylään?

    Pitäs päästä siihen Tuusulan keudalle? enkä näe netistä aikataulua... klo:12 pitäs olla siellä koululla..
  4. Bullmastiffi

    Onko täällä Tupperware myyjiä paikalla?

    Mitä maksaa tuo juomapullo tupperilla? Tupperware
  5. Bullmastiffi

    Kylläpäs jännittää "aloittaa" huomenna painonpudotus, menemällä salille tapaamaan terveyskonsulttia...

    Joo ei varmasti ketään kiinnosta, mutta kerron silti :saint: Minulle erittäin iso asia, ja siksi jännittää tooosi paljon=)
  6. Bullmastiffi

    Onko kellään kokemuksia järvenpään Helmi- kirpputorista?

    Jos ottaisi sieltä pöydän niin käykö siellä kauppa hyvin?
  7. Bullmastiffi

    Paljonko voin kirpparilla pyytää poikien uusista luistimista? 1x käytetty viime talvena.

    Kyseessä on Tacklan- merkkiset luistimet ja koko 29
  8. Bullmastiffi

    Miksi pesukoneesta ei mene likavesi pois? yrittää pumpata mutta mitään ei tapahdu...

    Itse pitää vedet tyhjentää alhaalta pois??.. Kyseessä on 2v vanha pesukone...
  9. Bullmastiffi

    G: Minkäkokoinen kinkku löytyy teidän perheestä tänä jouluna?

    Meillä 15 kiloinen :xmas:
  10. Bullmastiffi

    Nyt olisi paistettu 7 pellillistä pipareita :)

    :xmas::heart:
  11. Bullmastiffi

    Auttakaa, kun en osaa ruotsia.. mistä löydän lähimmän postipaketti palvelun tältä sivulta...

    Asun siis keravalla... ja paketti pitäs palauttaa mutta en osaa ruotsia niin en löydä lähintä palautuspistettä... Posten Post pals
  12. Bullmastiffi

    Tein sitten ihan oman sinettipidennyksen... kolmella hiussinetillä ja sytkärillä :)

    Eli minulla on hunajan vaaleat hiukset niin halusin raitoja ja postissa tuli 3 kpl tumman ruskeita sinettinäytteitä.... Noh, sytkäri käteen.... sinetin sulatus ja hiukseen kiinni... voi`la !! Nyt on kolme tummaa raitaa :D:wave: On muuten aikas kivat :)
  13. Bullmastiffi

    Apua, torstai ja me ollaan menossa baariin... *avaa sateenvarjon*

    Miehen synttärit ja se pyysi jos mentäs kahdestaan ottamaan vähän olusta :D nooh, tietty mä voin lähteä, mutta tuntuupa hassulta mennä baariin torstaina.. onkohan siellä edes ketään...:D
  14. Bullmastiffi

    Missä on se joululahjan lahjotus ketju?? minulla olisi tytölle kaksi vaatetta (uusia) jotka voisin lahjoittaa...

    Jllekkin jolle ne oikeasti tulevat tarpeeseen :) :xmas:
  15. Bullmastiffi

    Onko netissä jossain jotain joulukalentereita?

    :whistle: mäkin tahdon availla luukkuja :)
  16. Bullmastiffi

    Ja jouluvalot on ikkunoissa <3

    :xmas:
  17. Bullmastiffi

    Tuntuupa hassulta, viikko sitten suljin facebook tilini...

    ja kukaan fb kavereistani ei ole minua sen jälkeen kaivannut...:whistle: Se miksi fb suljin, ku enhän mä tarvitse sitä mihinkään... Miksi mun pitäs roikua online tilassa koko päivän.. Olihan mulla se 2vuotta käytössä.. mutta ei tartte olla kyllä enään.. Niih, ettäs tiiätte :D
  18. Bullmastiffi

    Ulkovalot olisi jo pihassa.. jos lähtis kohta kellarista hakemaan joulutavarat ja alkaisi laittamaan niitä...

    paikoilleen :xmas: On ihan joulufiilis jo :) Kaapissa 6 joululahjaa jo odottaa paketoimista :)

Yhteistyössä