Ulkovalot olisi jo pihassa.. jos lähtis kohta kellarista hakemaan joulutavarat ja alkaisi laittamaan niitä...

..
5 viikkoa ja sitten se koittaa..lähenee uhkaavasti :)..ennen vanhaan juhlakausi kesti myöskin pitkään eli se joka haluaa juhlistaa niin siitä vain ..viikon pästä on jo 1 adventti joten ei tuo nyt niin aikaisin ole...
 
Mä koitan pidätellä itteäni sinne ekaan adenttiin :D Saa nähdä kuinka käy. Oon kyl huomannu, et sillon ku olin kotiäiti ni laitoin joulun kauhean aikasi. Nyt ku oon töissä, ni ei ole niin paljo aikaa eli hyvinki voi sinne adventtiin mennä joulun laitto! Lahjojakaa en ole edes miettiny vielä...
 
karpalokinuski
Minä juuri aamusta virittelin sisälle jouluvaloja. Meinasin tontut yms. laitella illan mittaan.

Yleensä odotan sinne ekaan adventtiin, mutta tänä vuonna olen töissä ekan adventin ja se vkl on muutenkin melkoista härdelliä niin päätin aloittaa fiilistelyn hieman aikaisemmin tänä vuonna.
Ja kuten ap sanoikin niin saapahan nauttia noista kauniista koristeista pitempään:heart:
 
hukj
Minä lasken marraskuun vielä syksyksi joten ei tulisi mieleenkään laitella vielä joulukoristeita. Ehtii sitten joulukuussakin, en kyllä sittenkään heti alkukuusta laittele.
 
Mä laitoin eilen jouluvalot ikkunoihin. Ihan basic valkoisia ja punaisia. Mietin, että mitä h*** se kellekään kuuluu jos laitan jo nyt :) Tulipa ihanan tunnelmainen ja mukava olo, kun oli jouluvalot ja juotiin glögiä tytön ja miehen kanssa <3 aaah!

MUOK. Tytön huoneessa on jo tonttuja :)
 
Auts!
Meille ei taida tulla lainkaan joulukoristeita eikä pihavalojakaan, ne kun on 99% kammottavan näköisiä. Pari lyhtyä on takapihalla ja niissä poltan kynttilöitä, lasten kanssa voidaan askarrella lumihiutaleita ikkunaan ja joulusukkia pitäis jostain etsiä... Siinä meidän kodin jouluasu :D
 

Yhteistyössä