Apua :/ Tänään pitäisi mennä Disney on ice- jääshowhun... Poika 6v oksentanut yöllä kahdesti ja äsken tuli limaa...

voi hemmetti
Mä olen muuten huomannut että ihmiset on TOSI itsekkäitä tautisten lastensa kanssa,. Ihan sama saako joku muu sen taudin, tärkeintä on että ite pääsee äkkiä takas töihin tai muuta vastaavaa.
Ärsyttää ihan suunnattomasti.

Ja täälläki aina joku kyselee, voinko viedä jo hoitoon jne. Sen takia Suomessa talvet onkin pelkkää sairastelua kun ihmiset ei tajua pysyä kotona sairaiden lastensa kanssa. Flunssat riehuu.
 
Tokkopa se lapsi edes nauttisi showsta kipeänä - vatsatauti on kuumeettomanakin rankka ja varsinkin kun yöunikin on jäänyt / mennyt katkonaiseksi.

Et saisi niitä lippuja kaupattua (tai lahjoitettua) jonnekin eteenpäin, naapurille, työ / tarhakaverilla tai jollekin sukulaiselle?
 
"vieras"
Moneltas se näytös on? Jos illalla niin onhan tuossa aika vielä parannella. Eli jos ei enää oksenna ja lapsen yleisvointi sallii sen ts jaksaa hyvin ja ruoka ja juoma pysyy sisällä ja muutenkin pirteä niin sit kattomaan näytöstä. Muussa tapauksessa valitettavasti jäätävä kotiin.
 
No mielummin mennään mieheni kanssa, kun että annan pois, minulle tuo 120€ on ISO raha minkä lipuista maksoin.. niin ei kyllä antamalla liput lähde meiltä :)
Lapselle hoitaja ja menet miehesi kanssa... ja ota vaikka kummilapsi mukaan, jos sellainen on ja hän pääsisi lähtemään.
Tai sitten menette kaksin - parempi sekin, kun jättää vaan koko liput käyttämättä.

Harmillista, kun nuo taudit ei tule kello kaulassa.
 
ryysyrannan rinsessa harmaana
[QUOTE="vieras";23106864]Moneltas se näytös on? Jos illalla niin onhan tuossa aika vielä parannella. Eli jos ei enää oksenna ja lapsen yleisvointi sallii sen ts jaksaa hyvin ja ruoka ja juoma pysyy sisällä ja muutenkin pirteä niin sit kattomaan näytöstä. Muussa tapauksessa valitettavasti jäätävä kotiin.[/QUOTE]

Ethän oo tosissasi?? Ei se pöpö ole mihinkään vielä häipynyt, vaan siellä sitten tartuttaisi vin muita. Toivottavasti te saatte vastaisuudessa kaikki mahdollliset pöpöt kaltaisilltasi idioottiäideiltä ja heidän lapsiltaan. :/

Muutenkin pirteä? Kuinka pirteä yleensä itse olet oksennustaudin jälkeen? Se lapsi on ihminen, ja vaikkei se osais sanoa että kaipaa lepoa, se on vanhemman tehtävä älytä se.

Lapsihan sanoo olevansa terve vaikka ois 40 raitaa kuumetta jos tiedossa on jotaki kivaa.
 
No enköhän minä tiedä onko sillä kuumetta vai ei... ja kyllä kohta 7v osaa kertoa, heikottaako sillä vai ei...

Mietimme mitä tehdään... onhan tässä vielä aikaa...


Ja jos haluaa ostaa liput, niin 100€ myyn ja haku täältä meiltä kotoolta keravalta !! Näytös siis alkaa klo:18.00

Paikat ovat jään vierestä VIP ringside.
 
"vieras"
Ethän oo tosissasi?? Ei se pöpö ole mihinkään vielä häipynyt, vaan siellä sitten tartuttaisi vin muita. Toivottavasti te saatte vastaisuudessa kaikki mahdollliset pöpöt kaltaisilltasi idioottiäideiltä ja heidän lapsiltaan. :/

Muutenkin pirteä? Kuinka pirteä yleensä itse olet oksennustaudin jälkeen? Se lapsi on ihminen, ja vaikkei se osais sanoa että kaipaa lepoa, se on vanhemman tehtävä älytä se.

Lapsihan sanoo olevansa terve vaikka ois 40 raitaa kuumetta jos tiedossa on jotaki kivaa.
No kyllä sen nyt pystyy arvioimaan voiko lapsen viedä näytökseen vaiko ei. Jos yöllä on kahdesti oksentanut ja sen jälkeen päivän juonut ja syönyt normaalisti, jaksaa touhuta normaalisti niin kyllä sinne näytökseen minusta voi aivan hyvin mennä. Turha minusta jättää väliin vaan siksi että jotkut hysteerikko äidit pelkää tartuntaa. Nuo taudithan tarttuu jos ovat tarttuakseen. En minäkään veisi jos lapsi vielä tunti ennen näytöstä oksentaa tai muuten on sen oloinen ettei jaksa lähteä. Vähn maalaisjärkeä kehiin.
ap:lle vielä et kantsii antaa sitä juomista pienissä erissä.
 
ryysyrannan rinsessa harmaana
No, toivottavasti nämä tauteja tietentahtoen toisille jakavat saavat itse joskus sellaisen pöpön että oksat pois.

Tässäpä esimerkki; lapsella lievää lämpöä, viedään kuitenkin kiireessä päiväkotiin kauppaan tms. Parin tunnin kuluttua onkin 40 kuumetta ja kuolemankielissä. Syyksi selviääkin aivokalvontulehdus joka on tarttuva.

Sit siellä päiväkodissa ollut terve lapsi saa tartunnan ja vie sen kotiin vielä sisaruksilleen. Toiselle taudit on hengenvaarallisia. Mutta hei, onhan se kivaa että ensimmäisen vanhemman lapsi sai pitää hauskaa.

Samoin siellä showssa voi istua vieressä lapsi jolla kotona tuore pikkusisarus, ei muutakun tarttuu se oksennustauti siihen ja pian pikkuvauvaan. Sitten sen vauvan kanssa saa istua viikon sairaalassa kuivumisen pelossa.

Mut hei, onhan se kivaa että aapeen lapsi pääso showhun!

huhhhuijjaa taas.
 

Yhteistyössä