Hakutulokset

  1. ammis

    onko muilla kokemusta

    Onko kenellekään käynyt niin että tuntee toisen ajattelevan, tuntee kun toinen lukee viestejä ja tulee tunne että joku pussaa? Mulla on aika usein näitä tuntoja ja vähän intiimimpiäkin tuntemuksia tullut, ois vaan kiva tietää mistä nää johtuu. Kyseessä on eräs mies johon tutustuin työni...
  2. ammis

    migreenikön ehkäsy

    Sattuisko täältä löytymään ketään hemiplegisestä ja aurallisesta migreenistä kärsivää? Olisin vaan halunnu tietää et mikä ehkäsy teil on käytössä?
  3. ammis

    eilinen sairaala

    Voisko joku kertoa mitä eilisessä sairaala jaksossa tapahtui, meni kokonaan ohi ja jakso on poistettu netistä.
  4. ammis

    Hinnoittelu apua

    Saisinko hieman apua itse tehtyjen joulukorttien hinnoitteluun. Sain nimittäin isohkon joulukortti tilauksen tänään, tarkkaa määrää en vielä tiedä. Veikkaampa että kyseessä on n. 50 kpl kortti erä. En osaa yhtään sanoa hintaa noille korteille. Materiaalit tietysti laskutan, mut mitä pistää...
  5. ammis

    Hermosärky ja väärä purenta?

    Voisko joku kertoa voiko muka väärä purenta aiheuttaa aivan järkyn hermosäryn mihin ei auta mikään lääke? Ite veikkaan et alaviisuri aiheuttaa mut hammaslääkäri ja 2 kirurgia sitä mieltä et purenta syypää. Puhuminen, syöminen ja liikkuminen aiheuttaa niin hirveetä tuskaa et vedet lentää...
  6. ammis

    tökkiikö muilla

    Tökkiikö muilla palsta, en meinannu edes päästä lukee yksityisviestejä. :headwall:
  7. ammis

    CD-torni

    Onko ketään vailla Cd-tornia? Ois muuton jäljiltä vanha mut hyvä kuntonen lasiovellinen musta torni tyhjänpanttina viemässä tilaa. Hakija saa sen ihan ilmaseks kun tolle ei todellakaan oo käyttöä, profiilissa kuva tornista. Lisäks annan vanhat toimivat VHS videot jos joku sellaisia kaipaa.
  8. ammis

    Ruoka vinkkejä

    Saisko vähän apuja mitä kehittäis lauantaina muuttoapulaisille (6-8 hlöä)ruuaksi? Pizza tai kebab ois tietty yks vaihtoehto mut mitä muita vaihtoehtoja ois, systeri ehotti jo karjalanpaistia ja perunamuussia. Jostain syystä itse en oikein syty tolle karjalanpaistille.
  9. ammis

    Topfieldin boxista

    Kuinka monella on Topfieldin tallentava digiboxi, ootteko olleet tyytyväisiä siihen? Mä ostin Hulluilta päiviltä sen tarjouksessa olleen tallentavan ja se toimi kokonaista pari viikkoa. Pari päivää sitten alko surisee ja tänään meni ensin ääni ja sit telkkarin kuva punertavaks. Ensin epäilin...
  10. ammis

    seinätarroja

    Osaisko joku kertoa mistä löytäisin prinsessa seinätarroja kummitytön huoneesee?
  11. ammis

    ulkolaiset verkkokaupat ja maksaminen

    Haluaisin tilata Jenkeistä yhden levyn, maksutapana ois Mastercard. Jotenki epäilyttää toi kortilla maksaminen, onko se ihan turvallista? Mä tarkotan sitä et onko ne suojausohjelmat ihan pommin varmoja sen suhteen ettei kukaan pääse onkimaan kortin numeroa ja ostele sillä mitään. Onko kellään...
  12. ammis

    Mikä vikana, masennus?

    Mikähän mahtaa olla vikana kun kaikki tökkii, tekis mieli heittää kaikki lääkkeet nurkkaan ja katsoa mitä tapahtuu kun on tarpeeks kauan ilman niitä? Kumpikohan tulis ensin sydäri vai aivoinfarkti? Joudun ottamaan kalleimman mahdollisen diabeteslääkkeen käyttöön kun mikään muu lääke ei käy kun...
  13. ammis

    Oisko tyhmää

    Sellasta vaan aattelin et kun kaveri odottaa toista ja se kävi tän esikoisen kanssa meillä kesällä aika paljo ja sillä oli rattaat mukana. Nyt ostivat kaksostenrattaat, vaikka ikäeroa tulee 2v 1kk. Joten oisko tyhmää jos mä ostaisen tänne meille käytetyt matkarattaat? Kaverin ei sit tarttis...
  14. ammis

    Nyt apuja kiitos

    Nyt tarttis apuja tää täti ihminen, kun tilanne on sellanen et menkat on hukassa eikä ees oo tunnetta et alkais ja raskaana en oo. Ongelma on sellanen et 2 viikkoa sit kävin vuositarkastukses omal gynes, ultratessaan mutisi irvistellen jotain tosi paksusta kohdun limakalvosta. No menkat on...
  15. ammis

    Eilinen CSI Miami

    Katsoiko kukaan eilistä jaksoa? Jouduin eilen päivällä sairaalaan ja pääsin vasta tänään joten voisikos joku ystävällisesti kertoa mitä siinä tapahtu.

Yhteistyössä