Hakutulokset

  1. L

    Suututtaa lapsen opettaja! (mitä mieltä olette? )

    Olin yövuoron töissä, lapseni olivat tällöin hoidossa mun veljen luona. Muita hoitajia en lapsille saanut, joten työmatkaa minulle tuli 100km. Kun ajoin töistä veljeni luo oli sieltä matkaa kotiin vielä 50km. En kerennyt ajaa matkaa huonossa talvisäässä 2h, joten esikoinen myöhästyi koulusta...
  2. L

    Kaaheeta, onko kellekkään muulle käyny samalla tavalla...

    että tuo facebookki on syrjäyttänyt palstan... Huomaan löytäväni itseni lähes joka päivä naamakirjasta ja se on se sivu minkä katson heti ekana kun tuleen koneelle. Palsta on jäänyt auttamattomasti historiaan ja täällä tulee käytyä enää todella harvoin. Viimeksi olen kirjautunutkin, melkein...
  3. L

    Mikä hajuvesi on käytössä tällä hetkellä?

    Mulla Hugo Bossin Femme :) (Juu, mulla on tylsää... )
  4. L

    Huuma vai meidän häät?

    Kummankohan sitä katsois... Meidän häät jäi väliin torstaina, mutta jos on yhtä huono ku ed. torstaina ni sit tuonkin jakson vois jättää suosiolla väliin? :whistle: Huuma on kuiteskin aina Huuma, eli ihan huippu! :D Taidanpa siis kallistua Huumaan...
  5. L

    Facebookista (taas), ärsyttääkö muita...

    Kun tälleen perjantai illan/lauantai illan jälkeen avaa aamulla tietokoneen ja huomaa tulleen yönaikaan kaveripyyntöjä sellaisilta ihmisiltä (miehiltä ) joita nippanappa edes tuntee... Ulkonäöltä kyllä tietää, mutta siihen se sit jääkin. Ei kehtais skipatakkaan, mutta en kyllä niitä...
  6. L

    Tykkääkö teidän lapset laatikoista?

    Meillä, kun tuo vajaa 2v syö aamupalaks, päivälliseks ja iltapalaks lanttu, peruna ja porkkanalaatikoita. :D Ihan hulluna noihin jouluruokiin. Millonkahan se kyllästyy... Syönyt niitä nyt jouluaatosta asti. :whistle: :) Tänään ne kyllä taitaa loppua, mutta jospa jättäis sille vielä...
  7. L

    Kuinka moni on vielä tänään syönyt

    laatikoita ja kinkkua? :wave: Eikä töki vielä(kään ) yhtään :p :D
  8. L

    Ketä teillä vielä valvoo

    ja mitä valvojat tekee? :) Meillä valvoo vielä mies, esikoinen ja miehen veli. Ne pelaa esikoisen saamaa NHL-08 peliä ihan innoissaan! :D Minä myös tietty valvon ja suklaata popsin ja palstailen, kun vihdoin on suht rauha talossa. :heart: :D
  9. L

    Näyttääkö muilla valkoista sivua

    tuo imetysketjun viimeinen sivu? :headwall: Mä näköjään pääsin kirjoittaan sinne, mutta en saa luettua mitään, ku sivu on valkonen. :/
  10. L

    Nyt se on loppu!;(

    1v11kk2vko1pvä:n kestänyt kuopuksen imetys! :'( :heart: Äsken laitoin sinappia tissiin ja siihen loppu... Ilman itkuja siitä selvittiin, tosin äidillä on hieman haikea, mutta helpottunut olo. Niin se vaan taas kävi helposti, ilman monen päivän itkuhuutoja. JEE! :D
  11. L

    Ideoita nyyttäri viemisiks?

    Meillä ois tulossa nyyttärin ja nyt mietin mitä sitä sinne veis... Tiedän, että sinne on tulossa suolakeksejä ja eri juustoja, samoin pipareita ja torttuja. Ehdotuksia kiitos :wave: (Ei pasteijoita )
  12. L

    Pitäisikö sinun tehdä jotain muuta, kun palstailla?

    Mun pitäis... :ashamed: Nyt kun kuopus nukkuu, niin ois hyvä aika hakea puita ja tyhjätä vene. Mutta tässä mä vaan istun (toki olen tehnyt jo jotain sisähommia ja pesukone sekä tiskikone pyörii koko ajan )juon kahvia ja syön pipareita, vaikka savu ei nouse vielä yhdestäkään piipusta. Huoh, voi...
  13. L

    Olipas ihana käydä saunassa!

    Kun tuli "normaalia" vettä :D Viikon verran tullut suihkusta ainoastaan tulikuumaa vettä ja voin kertoo, että ei oo mikään nautinto peseytyä höyryävän kuumassa suihkussa :whistle: Hemmetti näitä oman kodin kuluja... 160e makso tuokin lysti :/ Jännä miten kaikki "isot" yllättävät menot...
  14. L

    Jee, mun mies oli ostanu mulle...

    Digikameran! :heart: :D Toi sen äsken töistä tullessaan... Hitsi, että olen tuollasta kaivannukkin. Nyt voin laittaa teillekkin valokuvia tänne, ku olen monessa pinossa luvannu kuvan laittaa, mutta kamera vaan on puuttunu. Pitäiskö aloittaa siitä masukuvasta! B) :D (Enkä tarkoita...
  15. L

    Kiitosta vaan.. nyt mun pesukone haisee etikalle!

    |O Että pitääkin tyhmänä kokeilla teidän kaikkia "hyviä neuvoja" :kieh: :kieh: Myös pyykki haisee pahalle... :headwall: Missä on se teidän lupaama raikas tuoksu ja pehmeät vaatteet? Mä en enää usko teidän etikka huuhtelu juttuja:snotty:
  16. L

    Mulla on nälkä ja

    kaveria ei näy missään! |O Tulis jo!! Tarkoitus kun olisi kokkailla yhdessä, sen tuomilla ruuilla... :D Enkä nyt sit viitti alkaa yksikseni mitään syömään/laittaa. Noh, kai se pian saapuu. (ainakin uskon niin hyvin vahvasti ku viimein persaukseni netin ääreen asettelin ;) )
  17. L

    Mutta missä on?

    Savanna? :o Lähtikö se rakastajansa matkaan vai mihin se on kadonnu ku ei oo näkyny? Vai palstailenko liian vähän :whistle:
  18. L

    Aargh, pesinpä sitten

    Liberon pesukoneessa! |O |O :headwall: :headwall: Milläköhän nuo valkoset rakeet sais pesukoneesta pois? :whistle: Voe pjärkele!
  19. L

    Mistä halvimmat valokuvakalenterit?

    Täällä on kuitenkin jo joku äiti hintoja kerennyt vertailla, joten mistä ne halvimmat kalenterit saa? :D :wave: Ifiltä, Extrafilmiltä vai jostain muualta?
  20. L

    Millainen päivä sinulla oli?

    Mulla on ollut loistava päivä! Kerrankin on saanu roppakaupalla hyviä, ihania ja ihan mahtavia uutisia :heart: :D Muutenkin päivä menny hyvin... ja pieni rahavoitto illalla kruunasi tämän mahtavan uutispäivän! :D

Yhteistyössä