Hakutulokset

  1. K

    Suomenlapinkoiran omistajat

    Hei, olen 8kk ikäinen suomenlapinkoira uros, Ropi. Tykkään kovasti syödä sukkia, luita, hiiriä ym... kivaa. Onko muita samaa rotua olevia tällä palstalla? =) Siis omistaja (tai oikeastaan ruokkija) haluaa ajatusten vaihtoa koirasta. Rotu on aivan sydänten murskaaja, vihainen ei koiralle voi...
  2. K

    Koirakuume

    Meillä on aivan hurja koirakuume... varsinkin tyttärillä. Ovat sitten saaneet äidinkin hurahtamaan kuumeeseen. Itselläni on ollut lapsuudenkodissa aina koira ja muistan kun itse laitoin viimeksi koiran sinne, harmaan hirvikoiran, lupasin äidille, joo joo hoidan sen itse jne... noh kuinkas siinä...
  3. K

    Suunnistus

    Taas tuli rämmittyä erittäin kosteassa ja märässä maastossa tunti etsien rastia. Jalat kastuivat heti alku taipaleella kun putosin ojaan ja hupsista polvia myöten vettä.... =) Ei se matkaa haitannut vesi tirisi varpaiden välissä. Täytyi aina välillä yrittää jaksaa juosta huh huh. Reitti oli 2.9...
  4. K

    Mitäs kuuluu "kevät"päiviin

    Hei olen ollut poissa palstoilta aika kauan ja nyt lueskelin palstoja. Jutut eivät ole sitten paljoakaan muuttuneet, mutta hyvähän se on että aina puhutaan ja kirjoitelllaan. =) Kuinkas teidän muiden nämä ihanat keväiset päivät ovat sujuneet? Minusta tuntuu että aina vaan saa laittaa lapsille...
  5. K

    Postit liikkeelle

    Moi, olen tässä palannut taas katselemaan näitäkin sivuja ja samalla löytyisikö täältä ajatuksille vaihtajaa. Koululaiset poistuivat opinahjoon tänä aamuna ja nuorimmainen meni eskariin. Näin sitä "vanhukset" jäävät yksin kotiin... Voisi vaikka aloittaa taasen kirjeiden kirjoittelun jos löytyisi...
  6. K

    Vinkkejä suolaiseen piirakkaan

    Moi, laitetaanpas kaikki suolaiset piirakka ohjeet pinoon. Olisi tarvetta tyttären synttäreille sunnuntaiksi. Ei millään jaksaisi tehdä sitä samaa ja vanhaa kinkkupiirakkaa. :p Otan mielelläni kaikki vastaan ja kokeilen. Kiitti. :)
  7. K

    Lapinlumoissa

    Hei onko täällä palstoilla ketään ns."lapinhullua" jotka pitävät lapin rauhasta ja tunnelmasta hiihtäen tai lasketellen tai ihan vaan muuten olemalla? Haluaisi vaihtaa ajatuksia siellä käynneistä ja missäpäin kuljette. Meiltä lähtee aina 6 henkeä kohti pohjoista ja kaikki nauttivat olosta...
  8. K

    Talo myynnissä

    Havitteletko isot omakotitalosta? Olisi tarjolla n.150m2 talo isolla nurkkatontilla, iso kahden autonkatos ja 2varastoa.4 mh+oh+k+kkh+s Naapurini on myymässä tupaa ja antoi minulle luvan mainostaa täällä missä liikkuu paljon lapsiperheellisiä. niin rak.vuosi oli-93 tai 94. Lapsi ystävällisellä...
  9. K

    Uusia ruokavinkkejä kiitos

    Moi, taas saa miettiä mitä tehdään iltaruokailuun ja riittääkö siitä aamuksi pikkutytöille.... huh... Jotenkin tuntuu että on jauhelihaa erimuodoissa aina tarjolla ja toisena kanakastike. Ottaisin helppoja vinkkejä vastaan. Tuossa kun lueskelin palstaa niin palsternakka oli tehnyt ihan kelpo...
  10. K

    Lappiin lumille jouluksi

    Se loma on lomaa ja alkaa maanantai aamuna kun lapset saadaan aamuhämärässä autoon ja nokka kohti Yllästä. Koko jouluviikko ja joulu siellä missä on kaamosta, lunta ja pakkasta. (toivottavasti). On jo neljäs joulu lasten kanssa pohjoisessa ja nautitaan. Lahojoista osa vain mukaan ja vaatteita...

Yhteistyössä