Hakutulokset

  1. Peachie

    X Factor UK Diva week

    Onko muita jotka katsoo X factoria livenä? Mun mielestä monelta on tullut yllättävänkin hyviä vetoja esim Emily ja Gifty. Ja sitten vähän rimanalituksia, esmes 5AM ja Honey G.Mitä mieltä ootte olleet esityksistä? Ja lauloiko Saara ensimmäisten joukossa vai viimeisenä? Multa jäi eka...
  2. Peachie

    Pianon muutto Oulussa

    Onko jollain tietoa ja kokemuksia mistä kannattaisi kysellä pianon muuttoa Oulun alueella ja missä hinnoissa pyöritään?
  3. Peachie

    Facebookin etusivusta

    Saako mitenkään estettyä sitä, että kun joku mun kaveri kommentoi tai tykkää oman kaverinsa (siis sellaisen, joka ei ole mun kaveri) tilaa tai kuvaa niin mun etusivulla näkyy se? Ja jos joku mun kaveri tykkää tai kommentoi jotain mun juttuja niin en halua että kaikki sen kaverit näkee mun...
  4. Peachie

    Onko teillä testamenttia jossa suljetaan lasten aviopuolisot pois?

    Tuli tuosta toisesta ketjusta mieleen. Oon aina ajatellut että se on yleinen tapa, mutta kaikki ei vissiin ajattelekaan näin. Siis testamenttiin sellainen lause, jossa sanotaan että lasten aviopuolisoilla ei ole avio-oikeutta teiltä saatuun perintöön.
  5. Peachie

    Onko musaketjut ihan last season?

    Tarvis nyt jotain kivaa menomusaa! Mielikuvitukseton ja kaavoihin kangistunut kun olen niin linkitelkääs tänne. :)
  6. Peachie

    Tonttu

    Kukahan muu kuin Vesku laulaa tontun kokonaan? Muilta löytyy vaan lyhennettyjä versioita eikä tuo Loirin tulkinta oikein iske...
  7. Peachie

    Onhan Oulun HopLop huomenna auki normaalisti?

    ?
  8. Peachie

    Mitä tekisit? (töihin vs toimeentulotuki)

    Jos olisit yksivuotiaan opiskeleva (täyspäiväisesti) ja työssäkäyvä (2 iltaa/viikko) yksinhuoltaja, jolla opintotukikuukaudet loppuvat niin kumman valitsisit; a) Ottaisit toisen työpaikan, josta maksetaan 300 e/kk, työ keikkaluonteista siivooja yms työtä vai b) Hakisit toimeentulotukea...
  9. Peachie

    Laitatteko kaalilaatikkoon riisiä?

    En oo edes tienny että siihen kuuluu riisi! Nyt kun paistoaikaa tarkistelin niin kaikissa ohjeissa sitä kuitenkin oli. :O Parempaa varmasti tulee mun ohjeella, eli karjalanpaistia tai lammasta, kaalta, porkkanaa, sipulia ja mausteita. Syödään säilykepunajuurien kanssa. Kantsii kokeilla. :)
  10. Peachie

    Bubble witch saga

    Ekaa kertaa nyt tylsyyttäni pelaan mitään feisbuukissa ja musta tuntuu että oon ymmärtänyt jotakin väärin. Oon nyt ansainnu tarpeeksi tähtiä ostaakseni lisää elämiä ja kun menee kauppaan niin se kysyy et haluatko ostaa kredittejä visalla vai masterilla. Siis onko nuo krediitit oikeesti...
  11. Peachie

    Onko ouluhallissa jotain koko perheen tapahtumaa hiihtolomaviikolla?

    Tietääks kukaan? Kuulin, et vois olla, mut kertoja ei ollu aivan varma enkä löydä tietoa mistään. Mulla menee kaikki tapahtumat aina ohi, lue lehdestä et "ois tuommonenki ollu" ja harmittaa.
  12. Peachie

    opiskelevat yksinhuoltajat hoi!

    Olen nyt äitiyslomalla ja syksyllä palaamassa kouluun. Katselin tuossa kelan sivuja vähän sillä silmällä että miten me lapsen kanssa sit pärjätään ja nyt kyllä pelottaa. Onko totta, että saan opintotukea sen 300 euroa, elatustuen, lapsilisän ja vuokrasta pitää maksaa itse noin 150 e/kk. Eihän...
  13. Peachie

    Tökkiikö muilla ruutu.fi?

    Yritän kattoo supernannyä mut se pyörii vaan pari minuuttia kerralla ja sit tökkää ihan totaalisesti, ei siis jää lataamaan tms. Tietääkö kukaan onko vika mun koneessa vai siellä päässä?
  14. Peachie

    Tapiolan vakuutuksesta

    Jos haen lapsen sairaskuluvakuutuksesta korvausta nyt, niin voinko liittää siihen lääkekuluja viime vuodelta? Viime vuoden kulut ei ylittäneet omavastuuta mut tuli niitäkin jonkin verran.
  15. Peachie

    Miksi olet lihava?

    Kaikkihan varmasti ymmärtää, että jos syö enemmän ku kuluttaa niin lihoaa. Mut miksi syöt liikaa ja miksi et laihduta?
  16. Peachie

    Unikoulutusta perhepedissä

    Onko kellään kokemuksia miten onnistuu unikoulu perhepedissä? Yritin vähän googlailla, mut aika vähän löytyi. Kaikki unikoulujutut oli pääasiassa siitä, että lapsi opetetaan samalla omaan sänkyyn. Poika on nyt pian 6kk ja herää syömään 3-6 kertaa yössä. En ole imettänyt melkein kolmeen...
  17. Peachie

    Miksi ihmeessä tuo lapsi vetää kaiken naamalleen?

    Kaiken minkä vaan saa vetää naaman päälle. Luulis ettei tunnu mukavalta, mut ihan raivona repii lakanaakin altaan naamalle. Miksi tekee tätä ja lopettaakohan joskus?
  18. Peachie

    Mitäs toivelahjoja sulta jäi saamatta?

    Joulupukki unohti mulle tuoda keittiöjakkaran ja pyjaman.
  19. Peachie

    Tarkkakorvaiset huomio!

    Miten tässä menee sanat 0:22 - 0:27? http://www.youtube.com/watch?v=ZHReqKRvonE Oon kuunnellu tän varmaan miljoona kertaa (muksu tykkää) enkä onnistu saamaan selville. Kun googlaa sanat, joka paikassa lukee et "hypitään vaan, mut varo teräviä kulmia", mut ei se varppina mee niin! Apua...
  20. Peachie

    Onkohan muillakin jäänyt postikorttien lähettäminen viimetinkaan...

    Eniro tökkii ja pahasti. Onko muita ilmaisia osoitepalveluita?

Yhteistyössä