Helmikuun hehkeät 2011



Nimi~~~~~LA ~~~synnytyssairaala~~ikä~~Monesko

______________________________________________________

Opaali78..........28.1..........NKL..................32........1
carkey..............31.1..........OYS..................23........1
Scala................31.1...........NKL..................37.......8
Missah..............1.2...........PHKS................25........2
kääkkis.............?...............?.....................27.........3
happihyppy......1.2............OYS..................39........3
Hipsuli..............2.2............OYS..................25........3
pirpana2011....3.2.............OYS..................20........1
Minnis75..........3.2.............NKL..................34........1
onnellinen x5...3.2.............KHKS...............36........5
Hellu83............3.2.............TAYS.................27........2
neuroni79.......3.2.................?.....................?..........3
pummmmkin....4.2...............?.....................27........2
piia123............?..................?......................?.........?
memorium........5.2.............?.......................?. .......3
Blue76.............5.2.............?.......................34........2
Miukkari...........5.2.............HYS..................31........1
wippii...............6.2.............KSKS.................?..........1
tikru1983.........6.2..........?..........................?..........2
tytöt0406.........6.2.........LOHJA................ 28.........3
Huppistakeikkaa 6.2........HYS...................26........2
Henkari............6.2..............?........................?..........?
Juhannuslikka 6.2.............?.......................28........?
nepula..............7.2..........TAYS..................32.........3
Barbamama35 7.2..........?..........................?..........3
Kärppänä heinälatoon 8.2....TAYS..........?...........2
niiskuliini.........9.2............KOKS................25..........1
Rae34..............9.2.............NKL...................34.........1
Neiti-81.............?..............?..........................?...........3
nelli86.............10.2.........PHKS...................23.........1
kalaäiti..........12-14.2......?..........................?...........?
hilppa86.........?................?.........................24.........1
VaniljaRose........?............?..........................?.........?
commander77...16.2.......KYS...................32........3
illusia85...........?.............?.........................?..........2

 
Missah ne oireethan vaihtelee. Mullakin tuntui yhtenä päivänä, että rinnat ei oo enää juuri ollenkaan kipeet kunnes ne taas illalla olikin. Mua huolettaa se, kun ei pissata jatkuvasti. Ei oo edes tarvinnu nousta vielä yöllä pissalle. Mitäs oireita teillä muilla on? Ois kiva verrata, varsinki jos jollain muulla puuttuu sama oire kuin itellä.

Mun oireet:
rinnat ja varsinki nännit kipeet
äklöttää
nenä tukossa

happis 4+6
 
Meitähän alkaa olla jo hyvin :)

happihyppy hyvä pino =) Mulla toinen tulossa, sairaalaa en osaa sanoo kun asun Itävallassa :D Vähän jännittää tää lapsen odottelu täällä....

Takana on kohdunulkoinen ja sitä myötä vaan toinen munatorvi tallella....pelottaa niin kauheesti!!! Viivat on vahvistunu ihan hyvin mutta vieläkään ei oo kontrolli viivaa vahvempi :/ Millasia viivoja täällä on tullu testeihin?
Lääkääriin kanssa parin viikon päästä tarkisteleen että pieni on oikeella paikalla! Oireita ei oo mitään muita ku rinnat, vatsassa vihloo välillä, flunssa ja taidan olla vähä väsyneempi kun yleensä... Onko täällä muilla hurjaa turvotusta??


LIIIIIIMAAAAAA IHAN VILLINÄ KAIKILLE!!! :heart: :heart:

 
Kiitos vielä pinon tekemisestä :heart:

Mulla on oireina:
Huono-olo (En oo oksentanut kylläkään)
Rinnat kipeet
Väsymys
Palelu
Lämmöt koholla

Mulla ei oo ollut ikinä oireena toi tiheentynyt pissalla käyminen. Arvatkaa vaan, tekiskö mieli hakea vielä yksi testi.... :whistle: Mä oon kyllä ihan hölmö noiden testien kanssa. Esikoisestakaan en tehnyt kun sen yhden ja ainoan vaan. Nyt tehnyt jo monta... Tosin onhan sitä kahta viivaa mukava katella, varsinkin kun ne on mulle ne viimeiset kaksi viivaa ja sit meidän lapsi luku on täynnä :'(

Nyt ruokaa tekemään pirpanalle, joka varmaan kohta jo herääkin tuolta.

Muoks. Maha on muuten ollut tosi kipeenä eilisestä lähtien.
 
Kiitos pinon teosta, päivittelin omia tietoja. Täälläkin nännejä alkaa jo vähä aristella (huomaa hyvin kun nuorimmainen niitä aina tahtoo näpläillä, ottanu jonkun rauhottumisriitin niistä :LOL: ). Vessas tosiaan saa tiheeseen juosta kans..

Joku täällä oli tikutella oviksen 13.5, täällä samaan aikaan :wave: ja laskin myös sen perusteella et LA 3.2, mut neuvolaan soitettuani korjas 2.2, siellä kone laskee kuulemma aina päivän heitolla, mut eipä tuolla niin väliä. Testailin eka kerran malttamattomani jo reilu viikko oviksesta ja tulin jo siihen tulokseen etten oo raskaana ja tamppooneja valmiis varailin et torstaina menkat alkaa :D Sit päivällä tekasin huvikseen ovistestin mitä näyttää ja siihenhä pärähti heti tummemmas se testiviiva ni sillon olin jo melkein varma, mies ei vain oikeen luottanu siihen.. illalla sit Clearbluen digitaalisella ja heti tuli teksti "raskaana" ja kohta "1-2 viikkoa", aika tarkka! Neuvolan varailin heinäkuun alkuun, sillon viikkoja 9+6.

Hipsuli 4+5
 
Mäkin uskaltaudun nyt tähän pinoon, vaikka en vielä uskalla ajatella, että helmikuussa olisi nyytti sylissä. Mulla on la. 5.2.2011 ja lapsi olisi kolmas. Viikkoja nyt ei ole vielä kuin 4+2 jos oikein olen laskenut. Takana pari vuotta yritystä ja muutamia kemiallisia raskauksia, joten varovaisin mielin mennään ekat pari viikkoa.

Oireita joku kyseli niin pari päivää sitten alavatsassa nipisteli todella paljon sieltä sun täältä, mutta nyt ne ovat vähentyneet/loppuneet ainakin toistaiseksi. Nännit ovat vaihtelevasti arat ja nenä vuotaa ja kovasti aivastuttaa. Siinä ne.

Joko olette kaikki neuvolaan olleet yhteydessä? Koska sinne kannattaisi soitella? Mulla ei ole mitään muistikuvaa, koska olen aikaisempien lasteni kohdalla sinne soittanut, vaikka ei siitäkään kovin montaa vuotta aikaa ole :)
 
kääkkis
Tervetuloa porukkaan memorium :flower: Itselleni on myös tämä kolmas =)

Onnittelut meille kaikille vielä plussista :D
Mulle ei ole ikinä tullut haamuja, vaan testit on olleet selvästi joko negatiivisia tai positiivisia. Mun testit oli tälläkertaa One Stepin herkkiä ja heti tuli selvä plussa viime keskiviikkona. Testasin sitten vielä muutaman kerran, kun meinasin et on virheellinen, mut testiviiva oli vahvistunut yhtä vahvaksi kuin kontrolliviiva :whistle: Odottelin siis terolut-kuurin aiheuttamaa vuotoa, mut eipä tullut =) Olin kans ostanut kasan siteitä tonne odottelemaan :LOL:
Mulla on tosi vähän oireita ( tosi lieviä siis vielä ), enkä uskoisi olevani raskaana, ellen olis jättänyt testiliuskoja tonne vessaan, joista aina tarkistan ettei tää ole unta. Edellisestä tytöstäkin kyllä kesti vähän aikaa, ennenkuin pahoinvointi alkoi, et ehkä se tästä. Tässä mun oireet:
- rinnat turvonneet
- välillä syömisen jälkeen öklöttää
- vesi maistuu raudalta
- aamuisin kova pissahätä
- menkkajomotusta
- mielialavaihtelut
- unentarve lisääntynyt
- nälkä

Soitin tänään neuvolaan ja menen sinne 18.6 terkkarille ja 21.6 lääkärille. Saan siis varmaan noihin aikoihin suunnilleen tietää LA:n. Veikkasi, että olisin silloin viikolla 8 =)

Kiitos hienosta pinosta ja mulle voi laittaa synnytyssairaalaksi PHKS =)
 


Nimi................laskettu aika 2011......synnytyssairaala.......ikä.......Monesko.......

Opaali78.............28.1...................................?...........................?.............?
carkey..................31.1...................................?...........................?.............?
Missah.................1.2...................................PHKS....................25...........2
kääkkis................?........................................?...........................27............3
happihyppy........1.2....................................OYS......................39...........3
Hipsuli.................2.2...................................OYS.......................25............3
Minnis75.............3.2....................................NKL.......................34............1
onnellinen x5......3.2....................................?...........................?.............?
Hellu83................3.2....................................?...........................?.............?
pummmmkin......4.2.....................................?...........................?.............?
piia123...............?.........................................?...........................?.............?
wippii...................6.2.....................................KSKS...................?.............1

 
Laitan nyt erilliseen viestiin vähän tekstiäkin.

Kiitos ohjeistuksesta tuon pinon päivittämisestä, ei ois kyllä muuten onnistunut =)

Hipsuli
Mullahan oli kans et näytti oviksen Clear Bluen testillä silloin 13.5. ja laskurit antoi LA:n 3.2. Kun soitin viime perjantaina neuvolaa, päiväksi sanottiin 2.2.

Neuvola on siis 10.6. Vähän jännittää jo.
 
Ilmottaudun porukkaan mukaan! :wave:

Olen aikaisemmin kirjoitellut km:n jälkeen kuumeilevissa. Tosin pidin yli puolenvuoden paussia palstan lukemisesta. Ja aloin jo pikkuhiljaa muutenkin luovuttamaan toiveet uudesta raskaudesta. Km oli siis 02/09 ja siitä sitten ollaan menty ilman ehkäisyä. Ja ilman tuloksia...

Tänään on kp 30/26 ja tein aamupissasta one stepin liuskatestin ja tuli kaksi viivaa :) Päivällä pyöräilin apteekkiin ja ostin kaksi apteekin omaa testiä. Toisen tein heti ja siihenkin tuli viivat, jee :)

Kauheesti ei oo mitään mainittavia oireita, väsymys ehkä on eniten sellainen. Ehkä satunnaista huonoa oloa, mutta ei mitään voimakasta oiretta suuntaan eikä toiseen. Tai no vatsaa on nippaillut ja ollut sellasia viiltäviä kipuja.

No, ei tällä kertaa enempää. LA on kaiketi 5.2, riippuu vähän laskureista. Tarkennetaan se sitten jos/kun neuvolaan asti päästään. Nii ja ekaa odotellaan :)
 
Hei vaan
Varovaisesti tulisin porukkaan. Ensimmäistä kertaa tällä palstalla kirjoittelen, olen toki "salaa" käynyt lukemassa keskenmenon jälkeen kuumeilevien juttuja.

Eilen siis pärähti kaksi viivaa tikkuun. Aika varovaisin mielin ja hieman pelokkaan.. Tämä johtuu pääsiäisen aikaan palajastuneesta tuulimunasta. Tuulimuna todettiin rv 12 ultrassa. Jotenkin on vaikea nyt suhtautua ja iloita.

Oireena tällä hetkellä on ällöttävä olo, väsymys ja vessassa ramppailu. Oikeastaan tuosta ällötyksestä osasin alkaa epäillä. Kuukautiset olivat myöhässä kolme päivää kun testasin.

Laskureiden mukaan vaihtelee la, mutta voisi laittaa vaikka 5.2. ja toinen lapsukainen olisi nyt tilauksessa =)
 
Blue76 ja Miukkari Mukaan vaan rohkesti ja onnittelut plussasta :flower:

Olot vaihtelee rankasti täällä... Kun vaan pystyis olemaan ajattelematta ja miettimättä niitä pahimpia vaihtoehtoja. Väsymys ei oo ainakaan kyllä hävinnyt mihinkään =)
 
Päivitän ton ihan ekan pinon, niin sieltä voi käydä tsekkaamassa tietonsa.

Mulla kans meinaa nuppi hajota näiden huolieni kanssa. Eilen ja tänään tuli taas veristä limaa :ashamed: . Nää oireet on just samat kuin siinä mun kohdunulkoisessa: pienet valemenkat, veristä limaa, hCG normaali, ei pissata, ei painontunnetta kohdussa. Ja nyt pitäis kärvistellä reilut kaks viikkoa varhaisultraan :ashamed: . Lisäksi pitää koko ajan varautua siihen, että milloin tahansa voi pöksyt holahtaa täyteen verta.
 
Happihyppy tuo on kyllä rankkaa :hug: toivotaan että kaikki menee parhain päin.

Olen miettinyt tuota varhaisultraa, pitäisikö mennä. Ainakin sulkisi sen tuulimunan pois (sen mahdollisuus kummittelee mielessä koko ajan). Neuvolaa en ole vielä varaillut.
 
Helou!:) Täällä olis kans yks uus pyrkyri tähän porukkaan..:)
Eilen tein testin ja plussaahan se näytti ! nettilaskurin mukaan l-a olis 2.3.2011 ja toivotaan että tuo möykky pysys tuolla mahassa siihen asti,kun pelottaa että mitä kaikkia voi sattua,varsinki kun on nyt ollut pari päivää maha tosi kippee..hmph.. mutta toivotaan parasta:) tämä tulokas on tosiaan meidän esikoinen,ja ikää mulla on 20 vuotta:)
 
pirpana2011 Tervetuloa ja onnea plussasta :flower: Niin on mullakin ollut maha kipeä oikeastaan nyt tän koko viikon. Ei oo sellaista menkka kipua, vaan jotain ihan outoa. Ja vaan alamahassa.

Voihan haukotus... Nyt täytyy vähän yrittää piristyä ja lähteä lenkille :wave:
 
Happihyppy
Toivottavasti olisi nyt vaan väärä hälytys ja kaikki menisi hyvin :heart:

Missah
Tiedän tunteen tuosta mahakivusta, itsellä on ollu sitä myöskin ja tosi vaikea selittää millaista se kipu oikeesti on. Mulla se kipu on ihan alavatsassa, vähän nivusten yläpuolella.

Ai niin, tervetuloa myös uusille! =)
 
mikäköhän mulla on tuolla mahassa kun navan sivuilta ja päältä "kramppaa" tavallaan koko ajan..:/ ikinä ennen ei oo tämmöstä ollu.. hmm.. ja jännä juttu tullu jo tässä vaiheessa raskautta,kun ennen oon inhonnu vissyä kun se maistuu mun mielestä jotenki niin teolliselle,varsinki ku enimmät hapot on lähteny,niin nyt voisin juua sitä koko ajan ! :D
 
Tänne ei ihmeempiä, ei ehkä enää nippaile ja vihlo niin paljoo kuin pari päivää sitten. Ajattelin maanantaina soitella neuvolaan ja varailla aikaa. Houkuttelis kyllä mennä varhaisultraankin :p

Oon lähdössä tyttöporukalla laivalle parin viikon päästä, täytynee kehitellä jotain juomattomuuden selittelyyn...toki en muutenkaan oo mikään loppasuu, mutta kai ne ihmettelee jos en juo yhtään. Uskaltaisko sitä yhden viinilasin ottaa tai siiderin, mitä mieltä ootte?
 
tikru1983 Tervetuloa :flower:

Minnis75 Just ihan sama, nivusten ylä puolella tuntuu. Eli nyt vaan uskotaan, että se on normaalia ja kuuluu asiaan =)

Tänne ei muuta uutta, paitsi et rinnat on muuttunut huomattavasti kipeimmiksi.

Miukkari Mä en ainakaan usko, että yhdestä viini lasillisesta tai siideristä mitään haittaa olisi. Eiköhän oo tuplasti huonompi asia esim se, et mä poltan... :whistle: Vähentänyt olen, ja tavoite olisi lopettaa kokonaan. Mähän poltin esikoisen odotusajan kokonaan :ashamed: Silloinkin ja samaten nyt, joka ikisen tupakan jälkeen on huono omatunto.
 

Yhteistyössä