Onkos jo syyskuussa mahdollisesti syntyviä paikalla?

En lupaa tehdä listaa tammikuulle, joku joka olisi kiinnostunut päivittäjän roolista astukoon esiin rohkeasti :D

Tehdään nyt tällainen raakile, niin ollaan sitten niin kuin virallisesti kasassa :heart:







***SYYSKUUSSA 2011 SYNTYVÄT JOULUKUUSSA***

La & nick..............mones.................sairaala.........tyttö-/poikaolo

Laskettu aika ???

innoM..........................1.............PHKS.........................
Sandemar....................3.............P-KKS............................
Miuski00......................3................................................
Memelisa......................................................................


17.8
Maitsu83....................3............OAS....................................

29.8
Räpä..................................................................................
vauva-10....................2............VAS/TYKS...........................

30.8

31.8
Leo81.........................3............SeKS..................................
heinäneito...................1............PHKS.................................

2.9
jennae........................3.............NKL...................................
minttumi......................2.....................................................
Dijana...............................................................................
helmi76.......................1.............Jorvi..................................

3.9
Huldasharks.................3.............K-HKS..............................
koiksa-79.....................3...................................................
Noopu.........................1..............HYS................................

4.9
punkku........................3.............Jorvi...............................
Lunea.........................1.............Jorvi?....................poikaolo

5.9
Arminen......................1..............Kät.....................tyttöolo

6.9

7.9

8.9

9.9

10.9

11.9

12.9

13.9

14.9

15.9

16.9

17.9

18.9

19.9

20.9

21.9

22.9

23.9

24.9

25.9

26.9

27.9

28.9

29.9

30.9






:heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart:

Synnytys-sairaaloita ja niiden lyhenteet:

JS = Jorvin sairaala
SAS = Salon aluesairaala
Kät, KOS = Kätilöopisto
NKL = Naistenklinikka
PS = Porvoon sairaala
LUS = Länsi-Uudenmaan Aluesairaala (Tammisaari)
EKKS = Etelä-Karjalan Keskussairaala
HYS = Hyvinkään aluesairaala
K-HKS = Kanta-Hämeen Keskussairaala
K-PKS = Keski-Pohjanmaan Keskussairaala
KAKS= Kainuun keskussairaala
K-SKS = Keski-Suomen Keskussairaala
KOKS = Kotkan/Kymenlaakson sairaala
KYS = Kuopion Yliopistollinen Sairaala
Kät/H = Kätilöopisto, Haikaranpesä
LKS = Lapin Keskussairaala
LPKS = Länsi-Pohjan Keskussairaala
LS = Lohjan aluesairaala
MKS = Mikkelin keskussairaala
OAS = Oulaskankaan aluesairaala
OYS = Oulun Yliopistollinen Sairaala
PHKS = Päijät-Hämeen Keskussairaala
PKKS = Pohjois-Karjalan Keskussairaala
Ras = Raahen aluesairaala
SKS= Savonlinnan keskussairaala
SeKS = Seinäjoen Keskussairaala
SatKS = Satakunnan Keskussairaala
TAYS = Tampereen Yliopistollinen Sairaala
TYKS = Turun Yliopistollinen Keskussairaala
VAS = Vammalan aluesairaala
VKS = Vaasan Keskussairaala
VSAS = Vakka-Suomen aluesairaala
ÅCS = Ålands centralsjukhus

 
Viimeksi muokattu:
En mäkään viikoilla hurraa :D Neuvolatätsyn mielestä mulla on nyt 5+1, mutta mä uskon vasta, kun ultra kertoo LA:n ja voinkin olla tässäkin pinossa siis, kun näillä päivillä LA olisi 23.8. eli liki syyskuuta :) Kiva, kun olet täällä!!! :hug:
 
Mä laskin, että jos tärppäsi niin pienemmän mahdollisen luvun mukaan tänään olisi rv3+3. Viimeksi laskettu aika siirtyi eteenpäin melkein kuukauden mun pitkän kierron takia. Nyt siis haluan ajatella mahdollisimman pieniä lukuja vaan :D
 
No eipä jouluun ole onneksi pitkä matka ;)

Kuukaus on tosi paljon :O No nyt ei mietitä muuta, kuin et mennään vähintään noissa viikoissa :) Mä nyt kans ajattelen sen mukaan mitä se th sanoi ja ihmettelen sit ultrassa lisää. Mulla olis 4.1. lääkärineuvola josta lähete alkuraskauden ultraan, että määritettäisiin la ja sitten katsotaan, että kaikki on ok. Toistuvien km:n takia mulla on riski kohdunulkoiseen kuulema suurempi :( No mä olen kyllä positiivisella mielellä tässä silti!
 
Khyllä vaan, mutta vielä niin varovaisesti plussasta huolimatta(otsikkoon viitaten). Noiden 2 km jälkeen ei kovin toiveikas vielä jaksa olla, mutta eiköhän se siitä. Nyt, kuitenkin sellainen tilanne, että jos km tulee, niin se on jo kolmas ja pääsen tutkimuksiin. Mielestäni siis "hyvä" tilanne, vaikka varmaan kauheelta kuulostaa :D Pysyy jos pysyy :) Stressaaminen ei ainakaan asiaan auta.

Neuvola 10.1 :) Viikoista ei mitään hajua, kun edelliselläkin kerralla heitti 2 viikolla alaspäin. Neuvolat laskee menkoista, mutta varhaisultrassa varmaan selviää sitten tarkemmin. Eilen digi antoi raskaana 1-2, eli viikot olis vissiin sitten 3-4. Kierrot niin pitkiä.

Haluisko joku ihanainen tehdä virallisen ketjun? Mä en sitä osaa päivitellä :D
 
Täällä yks :wave: Raskauslaskurin mukaan LA 29.8 ja viikkoja kasassa 4+3. Sovinko tänne mukaan? Tiedä sitten noista viikoista oikeasti, kun eka kierto 35, toinen 40, nyt plussasin kp28. :D

*muoks* Söin siis minipillereitä ennen, jolloin menkkoja ei tullut ollenkaan.
 
Viimeksi muokattu:
Moikkamoi! :wave:
Saanko liittyä mukaan? Olen vähän hoppunen, mutta kiva päästä höpöttelemään samassa vaiheessa olevien kanssa.
Maanantaina sain ekan haamun ja eilen oli jo selkeämpi. :heart: Seuraavan testin meinaan tehdä vasta ensi viikolla kun digi joulun jälkeen saapuu postissa.
La oman kierron mukaan 2.9 ja neuvolassa lasketaan sillä 28 niin olisi 5.9. Mutta menen tuolla omalla vielä ultraan asti jos sinne asti päästään. Toinen lapsi olisi mahdollisesti tulossa.(esikoinen 10/09) Mulla takana hiljattain tuulimuna joka todettiin lokakuussa viikoilla 7+4 ja tämän jälkeen periaatteessa ekassa oikeassa kierrossa tärppäsi. Kovasti yritän olla vielä matalalla, mutta välillä ajatukset lentelee. Onnellinen mutta pelottaa!
 
Mä tein ekan positiivisen apteekin omalla, mihin piirty selkeä plussa. Sen jälkee digillä 1-2 viikkoa. Mut noi mammaksit... mä saan sekä herkillä 10 miu/l ja 25 miu/l vaan haaleen haaleita viivoja melkein viikkoa myöhempäänkin.. On siis tullu testattua jälkeen päin silti urakalla, kun ei meinaa uskoa :rolleyes: Onkohan noissa jotain eroja testiviivojen vahvuuksien suhteen..

Ajattelin varata aikaa neuvolaan vasta ensi vuoden puolella.. Esikoisesta on kyse, ja olo on aika jännittävä, kun ei tiedä yhtään mitä tulee tapahtumaan, ja kaikki on vähän kysymysmerkin alla..
 
Huldasharks, ihanaa!! Mä tein saman tiistaina ja tuli sama tulos :) Onnea plussasta!!! Ihana joululahja.. :) (Kokeilin myös ite ensin 25mIU tikkuun saada sen viivan ja ihan vahva viiva tuli tiistaina, joten uskalsin "tuhlata" digin :D Sitä ennen sain 10mIU testeillä hailakoita viivoja)

Ja suurkiitos ketjusta (edes tälle kuulle :D ) :) Ihana toi kuvakin! :heart:
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä