Oulun seudun kuumeilijat!

Meillä täällä vieläkin aika kiireistä aikaa,ei oo ehtiny ees koneelle istahtaa.pakko nyt oli tulla lukaseen juttuja ja pakko oli nyt sitte kirjottaakin :D anneli 80 Oikeen paljon onnea!Aivan ihanaa <3 Jospas se plussa aalto alotetaan tästä tytöt?! :)

Täällä olis peittojen heiluttelu ajat,mutta hankalaa tuo on,ku sellane tilanne nyt ettei paljoo toista nää :/ Harmittaa et sattu just nyt nää kaikki jutut!Mut ei voi mittään..Pittää ootella taas sitte ensi kiertoon,jos pääsis kunnolla sitte yrittelemään!

Oikein paljon plussatuulia kaikille!Niin ja onkos sati jo plussaillu? :)
 
Sati Joko testasit?? Jänskättää niin sun puolesta!

Tehdäämpäs nyt se plussa-aalto! +++:whistle:

Se on sitten kp32/32. Ei ollut lyhyempi kierto ei. Pieni toivon kipinä elää vielä... :) Eilen mies alkoi mietiskellä, että miten järjestetään makkariin vauvalle sänkypaikka... :D Kyllä muutenkin mietittiin sitä, miten elämä muuttuu vauvan myötä. Välillä tuntuu kyllä, että onko sittenkään valmis niin suureen muutokseen. Kaikki on ollut tähän asti niin "helppoa". Mutta sitten kun miettii sitä pientä pikkuruista pehmoista nyyttiä, niin tuntuu, että antaa tulla vaan! Ehkä se on hyvä, että siinä välissä on se raskausaika, joka ehkä omalta osaltaan sitten valmistaa paremmin siihen muutokseen. Noo, eihän tässä tiedä kauanko menee ennenkuin siihen asti päästään, mutta mietiskelenpä vain... :)
 
Kiitos kaikille onnitteluista =)

Sati Tein testin, kun oli kp.31 menossa. Yleensä mun kierrot ovat 31-43 päivää. Ovisplussan sain kp15. Yleensä en ole testaaja tyyppiä, vaan odottelen kiltisti tätiä kylään. Mutta nyt oli vahva tunne siitä, että olisin raskaana. Tuo kohdun painontunne oli esikoisen kohdallakin ensimmäinen raskausoire, jota silloin luulin vatsataudin aluksi. Ja kade saa ja pitääkin olla ;) Itse en vain usko vielä todeksi, että olen raskaana. Olemme jo vuoden yrittäneet saada lasta alulle, joten epäusko on vielä vahvasti mukana..
 
Nöhveli Nyt jännittää! Toivotaan parasta! :)

Huh! Menkat alkaa olla tässä osoitteessa tämän kierron kohdalta kärsitty, joten pääsemme taas nauttimaan vauvantekohommeleista ja isoa o:ta (eli tässä kohtaa ovista) odottelemaan! ;) Mutta kuinkas ollakaan, mieheni lähtee sunnuntaina opiskelun takia 4 päiväksi ulkopaikkakunnalle, eli justiinsa teoreettisen oviksen alla (eli siemeniä ei ole saatavilla kp9-kp13). En yleensä tikuta ovista, mutta yhdessä kierrossa tein yhden ainoan ovistestin teoreettisen oviksen aikoihin ja aika vahva viiva sieltä tuli. Ei auta kuin käyttää kaikki aika, jonka ukkeli on kotosalla, hyödyksi ja kerätä pikkuvekkuleita varastoon odottelemaan ja täydentää varastoja sitten miehen palatessa. :) Jotenkin en uskalla/jaksa/anna itseni odottaa liikoja, kun on 4 kk intoilua ja pettymistä takana. Tosin hirmuisen suuri toivo elää! Kyllä se plussa sieltä vielä tulee -joskus aikanaan!

Tsemppiä kaikille!
 
Lisäksi Nöhvelin kommenttiin: Mekin olemme miettineet kehdon ja hoitopöydän paikat tms. moneen otteeseen valmiiksi, jo ennen kuin rupesimme yrittämään lasta. Vessakin remontoitiin, että tulisi lisää tilaa vaipoille etc. Olen ostanut ulkomailta joitain vauvan/lastenvaatteita ja ne odottavat kipeästi käyttäjää... Ja muutenkin puhumme niin, että sitten kun meillä on lapsi/a ja jos nyt tulisi lapsi niin jne jne... pääsääntöisesti puheet ovat sitä luokkaa, että tulisi nyt pliis se lapsi, niin sitten jne jne... periaatteessa sitten elämä alkaisi... :( Minä en ole mitään saanut elämässäni ilmaiseksi vaan melkoisesti olen saanut pinnistellä, ponnistella ja uhrautua asioiden ja onnen eteen, joten en kyllä odottanut tätäkään tapahtuvan taikaiskusta. Silti välillä harmittaakin ja pelottaa oikein kovasti, saammeko ikinä ollenkaan lapsia. Mutta tosiaan kaikki aikanaan ja tavallaan!

Tsemppiä taasen!
 
Viimeksi muokattu:
Maeppu Minulla on sama homma ollut elämässäni aina. kaiken minkä oon halunnut, on pitänyt taistella verenmaku suussa, mutta sitten kun olen palkinnon saanut, se on ollut täydellinen! Meillä on kolme vuotta yritystä takana, mutta nyt muutaman toimenpiteen jälkeen usko vauvaan on äärimmäisen korkealla :) Tein testin ja näytti negaa... ja kyllä tiesinkin, siilä ei mulla ole vasta ku dpo9 menossa. Launtaina teen uuden testin.

Nöhveli jännät paikat sullakin menossa :whistle: Tein nega-testin, mutta toivoa todellakin on vielä... Lauantaina uudelleen...

Olen kärsinyt kyllä elämäni järkyttävimmän krapulan tänään!!! Eilen meidän markkinointipäällikkömme kanssa paransimme maailmaa viinan voimalla... Ja mikä kauhea olo mulla on ollut :O Oksensin yöllä pariin otteseen, päivällä yli kymmenen kertaan ja nyt vielä illalla oksensin kerran. Vieläkin on etova olo...
Joskus mulla on saattanut olla paha oksentelu-krapula, mutta kyllä tämä veti pohjat täydellisesti.
No jos etova olo jatkaa vielä huomenna, niin silloinhan me kaikki tiedämme, että mistä se sitten mahtanee johtua ;) Kaverillani oli kerran juuri sama tilanne, järkyttävä krapula oli johtunut hänen alkaneestaan raskaudestaan :)

Anneli Varmasti olo on aika hölmistynyt vähän aikaa. Meillä on kolme vuotta yritystä takana, yksi keskenmeno ja nyt on yhdet kuukautiset olleet keskenmenon jälkeen välissä... Toivottavasti olisi uusi raskaus saanut alkunsa! Kaikki mahdolisuudet siihen ovat :whistle:
 
Sati
Mulla oli myös elämäni kauhein krapula ennen kuin sain tietää olevani raskaana. En silloin tajunnut sitä, mutta jälkikäteen ymmärsin "ihmeellisen krapulani". Siitä meni viikko niin testi näytti kahta viivaa. Peukut pystyssä sinnepäin!
 
  • Tykkää
Reactions: Sati
Voi että, hurjan paljon onnea annelille plussa uutisesta=) Ihanaa viimeinkin se plussa-aalto taännekin päin!

Jännittää nyt tuleeko lisää:sati, nöhveli..ja muuta<3 Lisää vain plussauutisia!

Nöhveli: Minäkin juuri siivosin makuuhuonetta ja tein vauvan vaatteille tilaa, heh vaikka ei oo vielä tulossakaan. Nyt poikien vaatteet ovat sellaisessa isossa arkussa meijän makkarissa..mutta jospa pian saisi ruveta järkkäämään..ja kunhan plussan teen ja vähän aikaa menee, niin ajattelin kurvata ikeaan ja ostaa pinnasänkyä muuta..kaikkee jo katellut valmiiksi=) Hävitettiin nimittäin poikien pinnis..tai se taisi mennä mummolaan. Mutta mies on luvannut nyt sit uuden pinniksen ja vaunut, ihanaa<3 Yli intoinen...
Sati: Tuu sitten heti kertoon missä mennään...niin jännittää!!
Maeppu: Mutta tärkeimmät asiat saa taistelemalla, nyt täältä pesee taistelu intoa ja puhkua lisää!!Asioilla on onneksi tapana järjestyä. Mullakin jatkui työt vaikka ajatttelin jo että mitäs nyt..ja pitäs käydä töissä että saisi työkokemusta ja rahaakin että pääsee sitten sinne ikeaan ostamaan niitä vauvan tarvikkeita<3

Tännepä ei mitään ihmeitä..täti häippäs ja tänään sitten tuli takaisin..tai jotain vuotaa...toivottavasti tästä ei nyt pukkaa päälle vielä jotain tulehdusta..jos sinne kohtuun jotain rippeitä jäi...sillä jos noin kävi niin sit tää kierto on kyllä pilalla.
Tänään on pihalla kylmä ilma, mulla vapaa ja pojat puin pihalle siis piti laittaa kuparalakit päähän jo, kun näytti että ohut pipo ei riitä. Niiin syksyinen ilma, tykkään ja jospa ne itikat nyt ovat häippässeet lopullisesti=) Olen ötökkä kammoinen..

Plussa tuulia syksyn lehtien mukava teille täältä puhallan<3
 
Hehe, ovat näköjään muutkin ruvenneet vauvalle tekemään tilaa...:) Me ei sentään vielä ruvettu mihinkään konkreettiseen toimintaan. Mutta miettiä saa kyllä pään puhki, että mihin se vauva mahtuu, kun niin pieni asunto. Toivottavasti saataisiin pian hankittua se isompi! Meillä eteinenkin jotenkin niin typerä, pieni ja miljoona ovea joka suuntaan, niin ei edes vaunut mahdu sisälle. Makuuhuonekin on samalla työhuone ja vaatesäilytys, niin hyvä että itse mahtuu nukkumaan sekaan. Pakko meidän on jostain saada kohta joku lottovoitto, että saadaan muutettua suurempaan. :cool: Tai ehkä sitten vaan pitäis yrittää paremmin organisoida ja järjestellä. Mutta kun vuokra-asunto, niin ei voi edes mitään kovin suuria muutoksia tehdä. Ja kun tietää, että muutetaan melko pian pois, niin tuntuu niin turhalta edes miettiä jotain suurempaa uudistusta. Ääh. No, ehkä tämäkin ongelma ratkeaa, kunhan pääsis nyt edes se vauveli alulle.... :)

Empun odottaja Miekin tykkään NIIN shoppailla ikeassa, siellä on niin paljon kaikkea kivaa ja värikästä! Aina kun tulee siellä käytyä, hypistelen vauvaosaston läpi ja mies jaksaa muistuttaa, että älä nyt vielä osta, kun ei meillä oo vielä sitä vauvaa... Toivottavasti pian sais viedä niitä tavaroita ihan kassalle asti! :D Yritän tosiaan minäkin aina ajatella, kun on tylsä päivä töissä, että tällä palkalla sitten ostetaan vauvalle vaunut. Pienestäkin lisärahasta tulee iloiseksi, että tällä saadaan sitten ostettua vaikka vauvalle sukat... :D

Sati Kuulostaa aika kovalta reaktiolta, mullakin tuli niin heti mieleen, että jos se vauva siellä kiukutellut, että pois tuollaiset ainekset... :D Sulla on vielä hyvin aikaa pyöräyttää se plussa, onnea uuteen testaukseen!! On kyllä niin vahva tunne, että sulla siellä on jotain. :heart:

Eipä kuulu mitään uutta, ei näy tätiä. Pientä jomottelua edelleen, mutta ei nyt mitään mahtipontista. Rasittaa tällainen viivyttely!! Ei oo kyllä yhtään mitään raskausoireitakaan, joten ehkä se tädin saapuminen on todennäköisempää. Toivon että tulisi nyt vielä tänään, niin pysyisi kierto tuon saman 32. Ja saisin viikonlopun pötkötellä rauhassa mahakivuissa...

Riemuisaa viikonloppua! =)
 
Nöhveli ihana sä siellä :heart:
Siis kyllä kuulostaa ja todellakin oli aika raju krapula! Ja kaiken lisäksi tajusin, että enhän mä edes juonut mitään sellaisia määriä, mikä olisi voinut noin järkyn oksentelu-kierteen aloittaa. Tänään mä sitten voisin vaan nukkua :D ja eipä ihme, niin pahasti kroppaani kyllä koeteltiin eilen, että huh huh!
Mullakaa ei ole tuntemuksia suuntaan eikä toiseen. Mikä on sinänsä outoa, että yleensä tässä vaiheessa pitäis olla (siis jos menkkoja odottelen) rinnat todella arat ja valkovuoto olis jo muuttanut väriään. Eikä tuo jatkuva nippailu kuulu myöskään normikuvioihin... kivut tulee vasta kun menkat ovat oikeesti alkaneet! Niin ja lämpöhän mulla on edelleen koholla. Eikä sitä ihme palloa ole ilmestynyt :D
Tämä odottelu on ihan perseestä! |O Mulla ei ole vielä usko hiipunut siitä etteikö tuolla voisi olla kyytiläinen mukana! mutta mä yleensä olen ihmisenä aika realistinen asioiden suhteen... jos testissä ei näy viivaa, niin silloin siinä ei näy viivaa! Monet täällä näkee viivoja, todennäköisesti siitä syystä kun niin kovasti siinä haluaa viivan näkyvän :) Ja ymmärrän sen kyllä...
Kyllä me Nöhveli plussataan ja pian!! :heart:

Rentouttavaa viikonloppua kaikille! Mulla aamulla soi kello 4.30. Lennämme työkaverin kanssa Habitare-messuille Helsinkiin ja sunnuntaina paluu vasta kotiin klo. 1.00... aika rankka päätös lomalle :D
 
Mami ja empun odottaja Kiitos teille ihanaiset myös tsemityksistä :heart: Huomenna ennen kentälle lähtöä aamulla teen testin.... voi olla, että ehdin käydä laittaa kommenttia tänne siitä! Just nyt odotukset eivät ole kovin korkealla ;)
 
Sati:D :D Hauskaa reissua!

Just ku sain tuon aiemman viestin lähtemään, niin eiköhän tullut oikein mojova tätitärsky alakertaan. Ei vaan mitään näy, eikä nyt taas juilikaan. Ihan ihme toimintaa! :kieh: Varulta piti kuitenkin käydä lähikaupasta suklaata hakemassa viikonlopun varalle... :LOL: Äippäkin soitteli ihan intopiukeena, että se oli nähnyt monena yönä unta, että mä oon raskaana. Yritti rivien välistä sitten kalastella, että oliko oikeassa. Hekoheko. Harmi, ettei sen unet oo yleensä lajia enneunet... ;) Nyt hiljenen ja infoan maanantaina mikä tilanne.
 
Mulla alkoi tänään "tiputtelu", joten menkat alkaa viimeistään huomenna :( Jos iltasella kotiin mennessä ei oo vuoto alkanu tai tiputtelu lisääntyny, teen varmaan varmistus negan, että voi vetää vitutuskännit..

Toivottavasti muilla on parempi viikonloppu ja niitä plussia tänne saataisiin..
 
Oulun seudun yrittäjät & kuumeilijat

Perjantai 16.9

Yrittäjät:


Nimimerkki: ikä -- kp -- yk/yv -- haaveissa

Kp 30 -->

Onnellinen<3: 24v. -- kp 98/28 -- yk 1 -- 1. lapsi
Nöhveli: 26v. -- kp 33/32 -- yk 2 -- 1. lapsi
Vilhelmiina78: 33v. -- kp 30/32 -- yk 2 -- 1. lapsi
Onnenmuru: 29v. -- kp 30/29-34 -- yk 4 -- 1. lapsi


Kp 21-29


Tuuska: 25v. -- kp 25/28 -- yk 9 -- 3. lapsi
Mesikämmen: 21v. -- kp 24/30-50 -- yk 4 -- 1. lapsi
Moonbride: 21v. -- Kp 22/36 -- yv 2 -- 1. lapsi


Kp 11-20


fantasygirl: 29v. -- kp 21/?? -- tammikuu 2010 -- 1. lapsi
mamitsi: 27v. -- kp 17/? -- yk 2 -- 3. lapsi
Lily08: 24v. -- Kp 15/?? -- yk 2 -- 2. lapsi


Kp 1-10


Empun odottaja: 28v. -- kp 10/27 -- yk 5 -- 3. lapsi
Maeppu: 29v. -- kp 7/28 -- yk 5 -- 1. lapsi

Tjot / Kp ??

Sati: 32v. -- Kp ??/24-26 -- yk 1 -- 1.lapsi

Hiljentyneet

Adalemina: 23v. -- 3. lapsi
Adalmis: 27v. -- 2. lapsi


Kuumeilijat:


Nimimerkki: ikä -- mahd. aloitusajankohta -- haaveissa

Maria-80: 31v. -- heinäkuu 2011 - 2. lapsi
Marmuska: 38v. -- aloitusajankohta ? -- 4. lapsi
Sennay: 22v. -- kesäkuu 2012 -- 1. lapsi


Plussat:


Emmuska10: 28v. -- kp 40/38-42 -- yk 3 -- 2. lapsi
felina: 25v. -- Kp 38/30??? -- yk 1 -- 1. lapsi
anneli80: 31v. -- kp 31/32-37 -- yk 11 -- 2. lapsi
 
anneli: Onnea ihan kauheesti ja vauvaliimaa nyt mukaan! Olen TODELLA onnellinen puolestasi! :heart:

Pahoittelut Maeppu menkoista. Tsemppiä uuteen kiertoon! :hug:

Onnenmuru: Olen todella pahoillani :hug:

Tänne ei mtn ihmeellistä. Eilen olin todella kiukkunen. :kieh: Mies ihmetteli, että mikäs nyt on enkä oikein itsekkään tiennyt minkä takia kiukuttelin. Ihanaa olla nainen!! :LOL:
 
Heippa vaan taas kaikille! :) Opiskelut jatkui tässä ja on ollut kyllä ihan kamalaa kiirettä. Vihdoinkin on vapaa viikonloppu ja vähän saa hengähtää.

Ensinnäkin aivan valtavasti onnea anneli80! Ihanaa! :flower:

Ja Onnenmurulle pahoittelut. :hug:

Kylläpä nyt Nöhvelillä ja Satilla lupaavalta näyttää. Toivottavasti plussat tulee. :) Ja tästähän se plussa-aalto voisi tosiaan alkaa sitten, sovitaanko niin? Mesikämmenelläkin kiukuttelut voisi ennustaa plussaa. ;)

Itsellä ei mitään hajua oviksesta. Saattaa olla tällä hetkellä päälläkin, mutta on kyllä niin sekavaa. : / Seuraavassa kierrossa ajattelinkin sitten testailla sitä, kun en näytä tietävän mistään mitään. :D Tähänkään kiertoon en siis toiveita elättele. Nyt on ollut niin kamala stressi päällä opiskeluista ja sitten siitä ettei saisi stressata, että tärppäis. On se vaikeaa tämä elämä. :kieh:

Tsemppiä kaikille ja oikein paljon plussatuulia!
 
Sati Meilläkin kohta lähenee kolme vuotta yritystä... Ja ei todellakaan ole asiat elämässä tulleet helpolla, niinpä toivoin, että tämä tulisi. Mutta ei :( Toivottavasti mekin se vauva saadaan!


Onnenmuru Pahoittelut menkoista jos alkoivat :hug:


Mesikämmen Toivottavasti kiukku johtuu raskaudesta ;)


Meillä toinen laps.polikäynti ensi viikolla. Jännittää :$ Toivottavasti asiat alkaisi etenemään ja saataisiin meillekin se plussa :)
 
:flower: ONNEA ANNELI80 :flower:

Ihanaa, että hyviä uutisia ainakin välillä ilmestyy tänne! Ihmeen huonosti me hedelmöitytään kylläkin tällä hetkellä -mulle se nyt ei ole mikään uusi juttu, mutta te muut.. Oulun juomavedessä tai hengitysilmassa on varmaan jotain häikkää ;)

Itsellä kierto vetelee viimeisiään, mutta selvästi pidempi taitaa olla kuin viime kierrossa, ainakin ovulaatio tuntui tulevan "myöhässä". Muuten tasaista sutinaa työn ja opiskelujen yhteensovittamisessa, kotonakin pitää ehtiä viihtymään. Hirveä sisustusvimma taas syksyn tultua, se on vaan kumma miten pankkitilin saldo ei ymmärrä kasvaa tämän vimman mukana.

Moonbridelle kovasti tsemmpiä lääkärikäyntiin! Se on aina yhtä jännää..

Onnenmuru :headwall: ja :hug: , se on aina yhtä surullinen ja raivostuttava hetki kun ensimmäiset tiputtelut ilmestyy, silloin kun sitä ei todellakaan toivo.
 
Huomenta!

Mitenkäs Sati?? Ootko testannut uudelleen?

Onnenmuru Menkkapahoittelut! :hug:

Vilhemiina Selvästi se on niin, et kun Oulussa on niin hyvä tää ryhmätsemppaushenki, niin sitten on mätää tässä raskautumisilmastossa. Toivottavasti nämä tulevat pakkaskelit puhdistaa sen epäkohdan! :D Tai ehkä täytyy vaihtaa maisemaa oviksen aikoihin, eikös ne kalatkin mene kutemaan muualle... :LOL: :LOL:

Ja muille kaikille tsemppiä! +++:whistle:

ON. Hiemankos jo tympäsee. Tänään jo kp36 menossa eikä tätiä näy. Eilen testasin jälleen negan. :headwall: Niin puhdas valkoinen ku olla ja voi. Välillä pientä menkkajomotusta, joka taas välillä katoaa. Tulisi nyt, niin pääsisi uuteen yritykseen ja tästä odottamisesta. Toivottavasti kierrot ei nyt ala heittelemään ihan miten sattuu, pysyisi suhteellisen tasaisena kiitos! Raskauden suhteen toivo on jo pikkuhiljaa hiipunut, täytyisi siinä tapauksessa kyllä jotain hyvinhyvin mystistä tapahtua. :( Mukavaa alkanutta viikkoa!
 
Nöhveli: Niin kauan on toivoo ku tätiä ei näy!Voi että täällä niin toivotaan plussa uutisia lisää!=)
Sati: Missä mennään, joko oot testaillut?
Onnenmuru: Ei muuta kun uutta intoa uuteen kierrokseen, harmittaa mutta pakko aina nousta vaan ja mennä eteenpäin!

ON: Nyt kun ovulointi aika on, minä vuodan sellaista limaista veristä vuotoa, siis tooosi outoa..voiko nää olla jotain jämia vielä ed menkoista jos siellä oli joitain..vai mitä täällä tapahtuu. (Siis ihan oon joutunut suojaa pitämään)Ei mulla ikinä oo tuollaista vuotanut..muuten on kyllä ihan ok olo, välillä maha tuntuu kipeältä..mutta ei nyt paljoa, kun mietin että pitäskö käydä jossain tarkastuksella..mutta jospa se menisi ohi. Luulen kuitenkii että tämä kierros oli nyt tässä tuon vuodon takia. Masentavaa.
 
Moikka murut :)

Täältä pikaiseen... Lauantain testi oli nega. Verta havaittu, ei jää vielä paperiin pyyhittäessä. Dpo 13 menossa, voiko olla kiinnittymisvuotoa, todennäköisesti ei...
Veri on hiukan outon väristä ja ei siis todellakaan vielä vuoda.
Odotan vielä pari päivää, jos ei ala vuoto kunnolla, teen tämän kierron viimeisen testin :D Ihan pyllystä tää touhu!
 
Älähän innostu Lily! Mä oon muutenkin niin kiukkuiita, että saatan kiukutella ihan vaan siksi, että oon tosi väsynyt. :D

Moonbride: Samat sanat sulle ku Lilylle! :D Tsemppiä laps.polikäynnille! Toivottavasti asiat selviää!

Nöhveli: Pahoittelut negasta. Ennen tätiä tosiaan on toivoa. Toivotaan parasta. :)

Sati: Sinullekin pahoittelut negasta. :hug:

ON: Tänne ei mtn ihmeellistä. Ajattelin testailla perjantaina tai lauantaina varalta, jos menkat ei oo alkanu. Meillä on juhlat viikonloppuna ja haluan tietää voinko juoda mitään. :D
 
Oulun seudun yrittäjät & kuumeilijat

Tiistai 20.9

Yrittäjät:


Nimimerkki: ikä -- kp -- yk/yv -- haaveissa

Kp 30 -->

Onnellinen<3: 24v. -- kp 102/28 -- yk 1 -- 1. lapsi
Nöhveli: 26v. -- kp 37/32 -- yk 2 -- 1. lapsi
Vilhelmiina78: 33v. -- kp 34/32 -- yk 2 -- 1. lapsi
Onnenmuru: 29v. -- kp 34/29-34 -- yk 4 -- 1. lapsi


Kp 21-29


Tuuska: 25v. -- kp 29/28 -- yk 9 -- 3. lapsi
Mesikämmen: 21v. -- kp 28/30-50 -- yk 4 -- 1. lapsi
Moonbride: 21v. -- Kp 26/36 -- yv 2 -- 1. lapsi
fantasygirl: 29v. -- kp 25/?? -- tammikuu 2010 -- 1. lapsi
mamitsi: 27v. -- kp 21/? -- yk 2 -- 3. lapsi


Kp 11-20


Lily08: 24v. -- Kp 19/?? -- yk 2 -- 2. lapsi
Empun odottaja: 28v. -- kp 14/27 -- yk 5 -- 3. lapsi
Maeppu: 29v. -- kp 11/28 -- yk 5 -- 1. lapsi


Kp 1-10


Tjot / Kp ??

Sati: 32v. -- Kp ??/24-26 -- yk 1 -- 1.lapsi

Hiljentyneet

Adalemina: 23v. -- 3. lapsi
Adalmis: 27v. -- 2. lapsi


Kuumeilijat:


Nimimerkki: ikä -- mahd. aloitusajankohta -- haaveissa

Maria-80: 31v. -- heinäkuu 2011 - 2. lapsi
Marmuska: 38v. -- aloitusajankohta ? -- 4. lapsi
Sennay: 22v. -- kesäkuu 2012 -- 1. lapsi


Plussat:


Emmuska10: 28v. -- kp 40/38-42 -- yk 3 -- 2. lapsi
felina: 25v. -- Kp 38/30??? -- yk 1 -- 1. lapsi
anneli80: 31v. -- kp 31/32-37 -- yk 11 -- 2. lapsi
 
Nöhveli Sulla ei ole siis vieläkään alkanut vuoto???? Täh?? Ja testi näyttää negaa edelleen, milloin viimeksi oot testannut?

Empun odottaja No aika oudolta kuulostaa! Voisit ehkä soittaa lääkärille ja kysyä, että mistä voisi vuoto näin kesken kierron johtua... Toivottavasti harmitonta! Se on todella turhauttavaa menettää yksikin kierto ihan puille :(

Täällä ei edelleenkään jää paperiin mitään, mutta kun sormella "koukaisen" =) niin verta jää sormeen... Aika varmaan vuoto yltyy viimeistään huomenna. Tyhmä täti! Ja aion seuraavalla kierrolla kyllä ampua tätin kuoliaaksi :D
 

Yhteistyössä