Mies juo joka viikonloppu Nykyään 2 kertaan!!!

En kestä :headwall: :'(
Tänään se taas sekos
Osti ensin lidlistä 5 kaljaa sit prismasta saman verran, sit ALKOSTA 1, viinaa, sit käski mun tuoda 4 pulloo kaljaa, kun kävin kaupassa, en tuonut, päätti lähteä ravintolaan,
kello kuus illalla oli laittanut saunan päälle,puoli 1 mä kävin, kun en aiemmin ollut kotona. :headwall: :'(
:eek: :'( :'(
 
eikä haluu muutta pois
Alkuperäinen kirjoittaja äiti:
toi on surullista eikä miehet sitä lopeta. on kärsittävä tai sit erottava.. auttavatko ikinä lastenhoidossa?
Meillä on just niin et auttaa lastenhoidos, mut silti en kestä, et on aina anklaras kännis.JOKA VIIKONLOPPU Ja niin kännis ku olla vaan voi,Haukkuu uhkailee valehtelee, varastelee....
 
taapero
mun mies joi kanssa vaikka pienet lapset talossa..sen vuoksi se on nykyään tosiaan ex! ei muuta kun nosta kytkintä, ei ne siitä mihkään muutu vaikka kuinka lupailis.
 
ziis
Alkuperäinen kirjoittaja tessun tassu:
Alkuperäinen kirjoittaja taapero:
mun mies joi kanssa vaikka pienet lapset talossa..sen vuoksi se on nykyään tosiaan ex! ei muuta kun nosta kytkintä, ei ne siitä mihkään muutu vaikka kuinka lupailis.
Joo, miten saan miehen täältä lähtemään? (Asunto on vain mun)
Virka-apua poliisilta, mene itse siksi aikaa vaikka turvakotiin!
 
mm
Onko ne teidän miehet ihan kännissä siis joka viikonloppu?? Juoko ne kotona vai baarissa?

On varmasti tosi ikävä tilanne! Ja tuskin juttelukaan tuossa auttaa, etenkin jos uhkailua niin sitten on turha edes yrittää. Kannattaa erota..
 
vieras
Toi juominen on kyllä hankala asia.Koska juomarin pitää tajuta se ITSE ja lopettaa tai hakea apua lopettamiseen.
Siihen ei auta vaikka kuinka sinä itse tai muut sanoisivat että hae apua ja mene lääkäriin.
 
Tessun tassu
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Toi juominen on kyllä hankala asia.Koska juomarin pitää tajuta se ITSE ja lopettaa tai hakea apua lopettamiseen.
Siihen ei auta vaikka kuinka sinä itse tai muut sanoisivat että hae apua ja mene lääkäriin.
Monesti juo kahtena päivänä peräkkäin ja olisinkin lähtenyt, ellei asunto olisi minun.
Mä en keksi kuin sen että jos hakisin sille asuntoa ja saisin sen sinne muuttamaan, mutta aika huono on varmaan lähtemään, koska ei ole lähtenyt tähän mennessäkään.
 
Isä
Alkuperäinen kirjoittaja tessun tassu:
Alkuperäinen kirjoittaja taapero:
mun mies joi kanssa vaikka pienet lapset talossa..sen vuoksi se on nykyään tosiaan ex! ei muuta kun nosta kytkintä, ei ne siitä mihkään muutu vaikka kuinka lupailis.
Joo, miten saan miehen täältä lähtemään? (Asunto on vain mun)
No kun on selvinpäin, niin sano sille että oli sitten viimone kerta. Seuraavaan loppuu teidän parisuhde. Jos olette avioliitossa, niin se tarkoittaa avioerohakemusta, jos ette niin sitten on kylmästi näytettävä ovea.
 
Alkuperäinen kirjoittaja mamitre:
Kamalaa varmasti. Kyllähän tuollaiseen tilanteeseen on oltava apu,että saat miehesi ulos asunnostasi. Kannattaa ottaa selvää,kysy vaikka ensin virkavallalta miten toimia tai turvakodista. :hug:
Mä en kyllä jätä miestä mun asuntoon koska se on ihan holtiton, eli en voi mennä turvakotiin ja muutenkin tuntuu tyhmältä mennä sen takii turvakotiin et mies jo, jos se ei esim tee mitään muuta ku vittuilee.
 
vieras
Jos haluat erota eikä mies suostu lähteen niin ota avain pois miehen avainnipusta ja pane joku muu avain tilalle. Kun mies seuraavan kerran lähtee niin nakkaa kamat ulos. Mies ei enää pääse sisälle. Sitten vain lastenvalvojalle hoitaan käytännön asiat.

Oletteko keskustelleet asioista kunnolla. Onko miehellä mitään haluja lopettaa juominen? Jos mies ei pidä juomistaan ongelmana niin sitten ei lopeta sitä ja ero on ratkaisu, jos et halua juoppoa miestä.
 

Yhteistyössä