Parhaat kirpparit Tampereella???

  • Viestiketjun aloittaja Manna
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Madma:
No L.A ei nyt ole mikään hyvä kirppis.. Kannattaa mennä Pirkkalan puolelle Alfa-kirppikselle ja Nokialle Novaan. Ehdottoman parhaat!
Mun mielestä on... :D Tuo Alfa on kyl hyvä, mut ERITTÄIN iso miinus lasten kanssa kulkiessa, ettei siellä ole ostoskärryjä. Ja paikat niin ahtaat, ettei omilla kaksostenkärryillä kulkemaan pääse.

 
vieras
L.A. KIRPPUTORIN VUOKRASOPIMUS TAMPEREELLA, TEIVAANKADULLA, ON IRTISANOTTU VUOKRANANTAJAN TOIMESTA!

Viimeinen aukiolopäivämme Tampereella oli 31.5.2009.

Pitkäaikainen toimintamme Tampereella on siis ainakin toistaiseksi tullut tiensä päähän. Matkan varrella olemme nähneet paljon asiakkaita, tuttavia sekä ystäviä. Tahdomme kiittää Teitä kaikkia! Löydätte meidät edelleen Hämeenkyröstä, Tervetuloa!
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Gekkolisko:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Onko L.A vielä olemassa?
Se on toi Pirkan kirpputorikeskus, sekoilen nimissä... :snotty:
Oletko käynyt Tasanteella,millainen on?
Oon käyny, monestikin. Tykkään kovasti, itelläkin nyt ollu pöytä siellä, tänään just käyn pöydän tyhjentämässä. Välillä on tosi paljon tavaraa, kuten nyt ainakin pari viikkoo ollu. Välillä taas tosi hiljasta, ja paljon pöytiä tyhjänä. Välillä tekee löytöjä! Mut tykkään paikasta.

 
vieras
Ehkä syksyn myötä myyjät taas heräilevät?
Kaukajärvelläkin ihan kiva kirppa,Jumbo.Melko pieni myös.

Toisaalta ei ole ostajilla niin paljoa valinnanvaraa jos itse pöydän ottaa mutta käykö sitten niin ettei niitä ostajiakaan ole paljoa pienemmillä kirpoilla?
Isoilla tietysti enemmän valinnanvaraa ja voi olla ettei rahaa tule niin hyvin.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Gekkolisko:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Gekkolisko:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Onko L.A vielä olemassa?
Se on toi Pirkan kirpputorikeskus, sekoilen nimissä... :snotty:
Oletko käynyt Tasanteella,millainen on?
Oon käyny, monestikin. Tykkään kovasti, itelläkin nyt ollu pöytä siellä, tänään just käyn pöydän tyhjentämässä. Välillä on tosi paljon tavaraa, kuten nyt ainakin pari viikkoo ollu. Välillä taas tosi hiljasta, ja paljon pöytiä tyhjänä. Välillä tekee löytöjä! Mut tykkään paikasta.
Kuinka kauppa kävi?
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Gekkolisko:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Gekkolisko:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Onko L.A vielä olemassa?
Se on toi Pirkan kirpputorikeskus, sekoilen nimissä... :snotty:
Oletko käynyt Tasanteella,millainen on?
Oon käyny, monestikin. Tykkään kovasti, itelläkin nyt ollu pöytä siellä, tänään just käyn pöydän tyhjentämässä. Välillä on tosi paljon tavaraa, kuten nyt ainakin pari viikkoo ollu. Välillä taas tosi hiljasta, ja paljon pöytiä tyhjänä. Välillä tekee löytöjä! Mut tykkään paikasta.
Kuinka kauppa kävi?
Ihan hyvin kävi. Kahdesta viikosta käteen jäi 180e. Ja kun ottaa huomioon, et tää viikko meni aivan pilalle, kun en päässyt pöytää järjestään enkä viemään lisää tavaraa, kun auto hajos. Jos olis päässy viemään tavaroita, olis varmaan tienannu enemmänkin... Ja myin halvalla, hinnat 0,10-4e, ja toi 4 eurookin vain ihan muutamista vaatteista...

 

Yhteistyössä