+ Vastaa ketjuun
Sivu(t) 1 / 34 1 2 11 ... ViimeinenViimeinen
Näytetään tulokset 1 - 25. Osumia 846

Tunnusta "kamala" mielipiteesi, jota et muuten kehtaisi sanoa ääneen.

Tätä ketjua ei kannata sitten ottaa liian vakavasti, vaikka varmasti monet mielipiteet voivatkin olla äkkiseltään aika jyrkkiä tai täysin omaa maailmankuvaa vastaan, kokeillaan millaisia täältä löytyy.

Oma:

- Lapsettomuus on varmasti ikävä asia, mutta ehkä kaikkien ei kuulu saada lapsia, tai etenkään kaikkien pariskuntien keskenään. Lapsettomuushoidot ovat luonnonvastaisia.

vieras
    Vierailija
    No tuo mullekkin tuli mieleen , lapsettomat suuttuu varmaan kamalsti. Toinen on homot ja lesbot, ei vaan sovi mun ajatusmailmaan.

Kaikista ei vaan ole kelvollisiksi vanhemmiksi. Ja kehtaan sanoa tämän ihan ääneenkin.

tupakan poltto, alkoholismi ja narkomania osoittavat luonteen heikkoutta

Sukupuolenvaihdosleikkaus on pelkkää huuhaata, sukupuolta ei voi muuttaa.

Naismainen mies (selkeä homo) on ärsyttävä ilmestys.

m
    Vierailija
    Alle kolmevuotias kuuluu hoitaa kotona eikä päiväkodissa, perhepäivähoitajalla tms. Kotona oleva pitkäaikainen hoitaja voi tulla varauksin kyseeseen. Kaikki jotka muuta väittävät, huijaavat itseään. Tästä huolimatta oma 2 v. on osaviikon hoidossa. Mutta mielipiteeni on siis se että pienen lapsen paras paikka on äidin/isän kanssa kotihoidossa.

vieras
    Vierailija
    Joo musta tupakanpolttajat on kanssa pässejä, pidän heitä alempiarvoisina ihmisinä.

No tota.. ei varmaan ole sellaista, mitä en olisi ääneen sanonut

miuku
    Vierailija

tässä muutama...

sektio ei todellakaan ole mielestäni synnytys vaan leikkaus. Raskausaikana tupakoivat äidit ovat pohjasakkaa eivätkä ansaitse saada lapsia. En voi sietää maahanmuuttajia, saisivat mennä menolipulla takaisin.

Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary
    nyt mä olen pettynyt sinuun

Vielä itsekin hoitovapaalla
    Vierailija
    Kotiäidit ovat laiskoja ja tyhmempiä kuin työssäkäyvät.

Nyt te kyllä nirhaatte mut, mutta itehän ap kysy

vieras
    Vierailija
    Äiti on lähestulkoon aina parempi ja oikeutetumpi huoltaja lapselle kuin isä.

"Sun kämppä on ihan kamalassa kunnossa, miten sä kehtaat päästää ihmisiä kylään? Ja ei ihme et sun muksus on usein kipeänä kun asutte sikolätissä. Enkä usko puoliakaan noista sun perheen ongelmista. Ja enkä ymmärrä et oletko ihan sekaisin vai vaan tyhmä, hengaat huumeitten käyttäjien kans ja oot jo 6 vuotta ollu suhteessa mieheen joka pettää sua aina tilaisuuden tullen, on pahoinpidellytkin sua joskus eikä päästä sua mihinkään eikä hyväksy sun kavereita. Sori mutta mua ei enää kiinnosta, ota yhteyttä sitten kun saat elämäs kuntoon."

*muoks* En huomannut et alusta jäi hävis pari lausetta Eli alussa piti lukea ettei mulla ole yleisiin asioihin sellaisia mielipiteitä joita en kehtaisi sanoa mutta yksityisihmisiä koskien on kylläkin.

mun mielestä liian aikainen raskauden selvittäminen ja alkuraskauden keskenmenosta valtaisa sureminen on "tyhmää" . Yleensä asialla on syynsä. tikutetaan jatkuvasti, kuunnellaan oireita ja lasketaan päiviä ja sitten ihan just raskauden alussa ollaan tietoisia tilanteesta ja jos ikävästi käy niin murrutaan.

90% naisista on ylimielisiä

Löytökoirien roudaaminen Suomeen on minusta arveluttavaa.

Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja Vielä itsekin hoitovapaalla

tyhmempiä? Miten se kotonaoloon liittyy?

äp
    Vierailija
    Sama, lisään tuohon vielä sairaalloisen ylipainon. Lisäksi rasistit ovat mielestäni ihmiskunnan jätettä ja keskivertoa typerämpiä. Teiniäideistä suurin osa on roskasakkia. Lastensa seurassa tupakoivat äidit ja isät kakkosluokan kansalaisia.

Mun mielestä naisten raskausoireiden ympärille liittyy aika paljon naisellista, marttyyrimaista hössöttämistä joka on ihan tarpeetonta.

Vieras
    Vierailija
    En voi sietää mamuja, en millään muotoa, en tunne sääliä Haitilaisia kohtaan, luonnon omaa harvennusta, sossunpummeja en ymmärrä, enkä tykkää, että minun maksamista ja muiden työssäkäyvien veroista kustannetaan pummien kotona makaaminen ja kattoon syljeskeleminen
    ällöttää työtävieroksuvat kotiäidit, jotka pukkaa lapsia tietyin aikaväelein, että saa siiveillä yhteiskunnan ja puolison rahoilla

Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja päätön
    nyt mä olen pettynyt sinuun
    ...noo, sehän on tunnettua että tyypit jotka ovat lopettaneet tupakanpolton ovat kaikista tiukkapipoisimpia tupakoinnin vastustajia...
    tai siis joo, jokainen polttakoon jos haluaa, mutta en ymmärrä ihmisiä jotka sanoo haluavansa lopettaa, mutta toteavat samaan hengen vetoon "mutta kun mä en vaan pysty"...

jep
    Vierailija
    Musta on tyhmää laittaa hillittömästi rahaa ulkoimailla hädässä oleville, koska kotimaassakin on liikaa hädässä olevia.

Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn
    No tota.. ei varmaan ole sellaista, mitä en olisi ääneen sanonut
    peesi

vieras
    Vierailija
    Jotkut lapset ovat kammottavan rumia ja luotaantyöntäviä.
    Jos ihmisellä ei ole ystäviä, ei hän ansaitsekaan niitä.

hahahha
    Vierailija
    Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja Oddball
    Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja Vielä itsekin hoitovapaalla

tyhmempiä? Miten se kotonaoloon liittyy?
    hahahaha. peesi!!

Pikavastaus Pikavastaus

Sivu(t) 1 / 34 1 2 11 ... ViimeinenViimeinen

Asiakaspalvelut

Lehtiesittely
Tilaa lehti
Osoitteenmuutos
Tilausmuutokset

Mediatiedot

Lehti
Ilmestymis-ja aineistoaikataulu
Ilmoitushinnat