Mua hävettää se, että pidän Norjan ampujaa hyvännäkoisenä

  • Viestiketjun aloittaja aaa peee
  • Ensimmäinen viesti
aaa peee
tai oikeastaan vain kahdessa kuvassa hän on hyvännäköinen. :ashamed: En kehtaa sanoa tätä kellekään ääneen edes...

Yleensä en edes pidä blondeista..! ABB näyttää tosi hyvältä kuvassa, jossa sillä on musta Lacosten paita.

Näissä uusimmissa kuvissa hän on taas ällöttävän näköinen, myös ne "naamiaisasu"-kuvat on kauheita.

Hävettää omat ajatukset.
 
..
No arvaa hämääkö mua kun se muistuttaa mun miestä...:| :D Niissä parissa kuvassa mitä yleisimmin on ollut on aika paljon samaa näköä kun parissa kuvassa n. kymmenen vuoden takaa..
 
ööö... ongelma oli mikä?
Tarkoitatko ap, että hyvännäköiset ihmiset eivät tee rikoksia vai mitä oli tämän aloituksen takana? Eikö meillä jokaisella ole omat taipumukset, mitkä ulkonäölliset piirteet miellyttää? Kyllä minunkin mielestä se on ihan hyvän näköinen, mutta eihän se tarkoita sitä että halausi ko. ihmiseen tutustua tai hyväksyisi tämän teot..
 
aaa peee
[QUOTE="vieras";24282915]Miksei murhaajaa saisi pitää hyvännäköisenä? Ihan lapsellista ajattelua.[/QUOTE]

Niin en tiedä miksi se hävettää?! En kuitenkaan mitenkään ihaile hänen tekojaan. Jotenkin ajattelen ettei ole sopivaa sanoa mitään hyvää hänestä.
 
..
ooh! :D Kun näit ABB:n kuvan ekan kerran tuliko heti mieleen miehesi?
No vähän aikaa kuvaa kateltuani tuli kyllä kun ensimmäisen kerran näin...:p Tosin miehellä ei oo enää tommosta tukkaa, nykyään pidemmät ja tummat mut kasvonpiirteissä paljon samaa. Onneks toi mun mies pelaa koneella vaan jääkiekkoa eikä mitään ammuntapelejä..:D Eikä se naama varmaan murhaajaa kenestäkään tee..
 
aaa peee
Alkuperäinen kirjoittaja ööö... ongelma oli mikä?;24282921:
Tarkoitatko ap, että hyvännäköiset ihmiset eivät tee rikoksia vai mitä oli tämän aloituksen takana? Eikö meillä jokaisella ole omat taipumukset, mitkä ulkonäölliset piirteet miellyttää? Kyllä minunkin mielestä se on ihan hyvän näköinen, mutta eihän se tarkoita sitä että halausi ko. ihmiseen tutustua tai hyväksyisi tämän teot..
Vastasinkin jo, että lähinnä tuntuu että hänestä ei saisi sanoa mitään hyvää. Hämää myös se, että yleensä blondit miehet lähinnä ällöttää mua :D
 
"vieras"
Joillakin naisilla on taipumus ihastua murhaajiin. Eikös poliisintappaja Sten Christensenkin saanut satoja kirjeitä vankilaan ihastuneilta naisilta ja niin saa varmaan tämäkin sekopää.
Yks "sekopää" suomalainen nainen otti ja lähti Stenin perään Tanskaan ja nyt he ovat onnellinen perhe.:D

Naisilla nyt vain on geeneissä sellainen juttu, että he kovasti tykkäävät väkivaltaisista uroksista. Kai siinä sitten haetaan alitajuisesti sitä alfa-urosta, mut ei se haittaa jos joskus tulee hiukka pataan, kunha on vain saanut sen alfa-uroksen...
 
aaa peee
[QUOTE="vieras";24282940]Yks "sekopää" suomalainen nainen otti ja lähti Stenin perään Tanskaan ja nyt he ovat onnellinen perhe.:D
[/QUOTE]

Oho, oikeasti? En tiennyt tuota, huh huh :O
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";24282940]
Naisilla nyt vain on geeneissä sellainen juttu, että he kovasti tykkäävät väkivaltaisista uroksista. Kai siinä sitten haetaan alitajuisesti sitä alfa-urosta, mut ei se haittaa jos joskus tulee hiukka pataan, kunha on vain saanut sen alfa-uroksen...[/QUOTE]
Miten tämä liittyy siihen, että pitää jotakin hyvännäköisenä?
 
"eee"
Siis ne ammattivalokuvaajan ottamat kuvat tuosta ampujasta on ihan kivan näköisiä kyllä. Tosin taitavat olla vähän vanhempia. Ei hän muissa kuvissa näytä yhtään niin hyvältä, itse asiassa hiukan rumalta ja ilkeältä jopa.
 
"kukin tyylillään"
Ei olla puhuttu meidän 6-vuotiaalle Norjan tapauksesta, eikä pahemmin olla kuuneltu tai katseltu tiedotusvälineitä hänen läsnäollessaan. Bongasi kuitenkin sanomalehdestä tuon murhamiehen kuvan ja tuli näyttäään mulle, kato äiti, tää on ihan kuin iskä. Ja joo, kieltämättä siinä kuvassa näytti mun mieheltä.... Itsekin olin yhtäläisyyttä aiemmin ollut näkeviväni, mutta niin kauhistuttava ajatus oli että en halunnut ajatella koko asiaa. Huh!
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";24282961]Miten tämä liittyy siihen, että pitää jotakin hyvännäköisenä?[/QUOTE]

Siten niin, että naiset pitävät väkivaltaisia alfa-uroksia hyvännäköisenä. Kässäätkö?
 
sama juttu
Et ole ainoa. Mulle tuli mieleen heti kun kuvan näin, ennenkuin edes luin koko juttua, että "Onpas hyvännäkönen". Sitten kun luin mihin kuva liittyy, alko puistattaa...
 
Peesailija
Alkuperäinen kirjoittaja ööö... ongelma oli mikä?;24282921:
Tarkoitatko ap, että hyvännäköiset ihmiset eivät tee rikoksia vai mitä oli tämän aloituksen takana? Eikö meillä jokaisella ole omat taipumukset, mitkä ulkonäölliset piirteet miellyttää? Kyllä minunkin mielestä se on ihan hyvän näköinen, mutta eihän se tarkoita sitä että halausi ko. ihmiseen tutustua tai hyväksyisi tämän teot..
Juuri näin. Mutta palstallahan tunnetaan yleisesti vaan sisäinen kauneus eli jos komea mies tappaa jonkun, pitäisi hänen muuttua ulkoisestikin rumaksi. No, ei toimi minunkaan silmissäni. Ted Bundy se vasta hyvännäköinen olikin! Kymmeniä naisia raiskannut ja murhannut mies.. Vaikka olikin hyvännäköinen, niin en voi ymmärtää että tuomionsa jälkeen oli suhteessa jonkun naisen kanssa, olivatko naimisissakin, en ole varma, mutta lapsikin suhteeseen syntyi.. Miten kukaan voi mennä lähellekään sarjamurhaajaa/raiskaajaa, huh huh..
 

Yhteistyössä