Mua hävettää se, että pidän Norjan ampujaa hyvännäkoisenä

  • Viestiketjun aloittaja aaa peee
  • Ensimmäinen viesti
aaa peee
[QUOTE="hämmentynyt";24284883]Itse olen aika tavalla tuon murhaajan näköinen. Olen kuitenkin hyvin kiltti ihminen. Nyt ei meinaa uskaltaa ulos lähteä kun ihmiset tuijottavat ja heidän ilmeestään näkee mitä ajattelevat. Osa katsoo hyvin pelokkaasti.[/QUOTE]

Miksi et oo tullu mua vastaan :p :D

Hei ja hyviä kommentteja täällä, moni osaa hyvin pukea sanoiksi mun ajatukseni.

Ja juu on tainnut steroidit lihottaa Breivikin :x
 
Onko palstalaisten mielestä vielä tässäkin hyvännäköinen?
http://static.iltalehti.fi/uutiset/14123273_uu.jpg
Hyi hitto mä säikähdin kun tuo naama lävähti tohon ruudulle!!! Siis mitä enemmän noita sen kuvia katsellut niin sitä kamalampi toi tyyppi on, ihan jo ulkoisestikin. Ja perun kyllä sen "ihan ok"-lausunnon eiliseltä myös siitä surffitukkakuvasta, näyttää jotenkin vahanukkemaiselta siinä!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kyssäri Sporttimamalle;24285000:
Onko Sten tosiaan vapaalla jalalla, vai oliko vain lomalla vankilasta? Minä vuonna hän oli kanssasi samalla laivalla?
Siis tänä kesänä olivat! Katsoin ensin että ei voi olla mut oli niin identtinen ja sit kysyin mieheltänikin ja kyllä se oli Sten(ellei hänellä ole kaksosveljeä/kaksoisolentoa). Vaimo puhui tanskaa hieman murtaen ja sitten kuulin hänen puhuvan lapselleen suomea. En tiedä oliko vapaalla jalalla vai mitä mutta reissun päällä kuitenkin oli perheineen. Ja edelleen on kyllä samannäköinen kuin ennenkin.
 
"joo"
Hyi hitto mä säikähdin kun tuo naama lävähti tohon ruudulle!!! Siis mitä enemmän noita sen kuvia katsellut niin sitä kamalampi toi tyyppi on, ihan jo ulkoisestikin. Ja perun kyllä sen "ihan ok"-lausunnon eiliseltä myös siitä surffitukkakuvasta, näyttää jotenkin vahanukkemaiselta siinä!
Joo, tuo "vahanukkemaisuus" on just se sana, mitä mäkin yritin hakea mielessäni kun mietin noita aikaisempia näkemiäni kuvia!
 
"sama"
Siis tänä kesänä olivat! Katsoin ensin että ei voi olla mut oli niin identtinen ja sit kysyin mieheltänikin ja kyllä se oli Sten(ellei hänellä ole kaksosveljeä/kaksoisolentoa). Vaimo puhui tanskaa hieman murtaen ja sitten kuulin hänen puhuvan lapselleen suomea. En tiedä oliko vapaalla jalalla vai mitä mutta reissun päällä kuitenkin oli perheineen. Ja edelleen on kyllä samannäköinen kuin ennenkin.
Ok. Moninkertainen ryöstäjä, panttivankien ottaja, raiskari ja poliisien teloittaja ulkona vankilasta...
 
aaa peee
Hyi hitto mä säikähdin kun tuo naama lävähti tohon ruudulle!!! Siis mitä enemmän noita sen kuvia katsellut niin sitä kamalampi toi tyyppi on, ihan jo ulkoisestikin. Ja perun kyllä sen "ihan ok"-lausunnon eiliseltä myös siitä surffitukkakuvasta, näyttää jotenkin vahanukkemaiselta siinä!
Ei kyllä todellakaan ollut enää hyvännäköinen tossa kuvassa, hyi :x
 
"minä"
Eikö muut oo huomanneet, että se jauhaa täyttä sontaa täällä?

Rannalla oli nähnyt narkkarin, jolla pistosjälkiä POSKISSA!!! Salli mun nauraa... Ja nyt nähny SteEnin laivalla. Se on siis Steen, EI Sten.

Ei mee Sporttiksen jutut läpi enää.
 
plots
Tarkoitin sitä kuvaa mikä ekana oli julkisuudessa eli missä lacosten paita. Miksi muokattu esim. ihoa siloteltu ja valaistu, ainakin omaan silmääni. Onko muidenkin mielestä? Jotenkin outo poseerauskuva. Tuo toinen mikä autossa otettu niin siinä on minusta jotenkin myös outo. rumempikin?
 
Tämä saattaa olla alkuperäinen kuva, josta silmää on muokattu kieroon:
Voi vitun sekopää! Kyllä ne virneet siitä vielä loppuu kun alkaa pää selvitä. Sielläpähän on jatkuvassa itsariseurannassa ja toivottavasti todellakin pitävät huolen ettei tämä paskakasa tee itsaria eikä kukaan kiihkoilija pääse tätä ampumaan. Tämän ihmisraunion kuuluu olla hengissä ja kärsiä tekojensa seurauksia, kuolema olisi ihan liian helppo vaihtoehto!
 
[QUOTE="minä";24286811]Eikö muut oo huomanneet, että se jauhaa täyttä sontaa täällä?

Rannalla oli nähnyt narkkarin, jolla pistosjälkiä POSKISSA!!! Salli mun nauraa... Ja nyt nähny SteEnin laivalla. Se on siis Steen, EI Sten.

Ei mee Sporttiksen jutut läpi enää.[/QUOTE]

Katsos kun liikkuu paljon niin voi nähdä aika paljonkin ihmisiä :) Ajattele mä oon nähnyt myös Tarja Halosen lukuisia kertoja, Jari Sarasvuo tuli yks päivä kaupassa vastaan ja Jutta Urpilaisen ja Sedu Koskinen samassa kahvilassa... Semmosta se elämä kuule on, ainakin pk-seudulla. Että aattele, voi vaikka nähdä toisia ihmisiä!!! :D
 
[QUOTE="minä";24286811]Eikö muut oo huomanneet, että se jauhaa täyttä sontaa täällä?

Rannalla oli nähnyt narkkarin, jolla pistosjälkiä POSKISSA!!! Salli mun nauraa... Ja nyt nähny SteEnin laivalla. Se on siis Steen, EI Sten.

Ei mee Sporttiksen jutut läpi enää.[/QUOTE]

Ja mitä ihmeellistä siinä on jos on pistojälkiä naamassa? Siis ihmeellistähän se on että joku on niin pohjalla mutta kovat narkit tykittävät siihen kohtaan missä suoni kestää; kyynärtaipeissahan ne helposti rikkoutuvat ja tulehtuvat. Eräs narkkari on jopa piikittänyt silmäänsä, niin pihalla oli.
 
"tinttu"
Ja mitä ihmeellistä siinä on jos on pistojälkiä naamassa? Siis ihmeellistähän se on että joku on niin pohjalla mutta kovat narkit tykittävät siihen kohtaan missä suoni kestää; kyynärtaipeissahan ne helposti rikkoutuvat ja tulehtuvat. Eräs narkkari on jopa piikittänyt silmäänsä, niin pihalla oli.
Näinhän se on.Varsinkin niillä jotka käyttäneet vuosia/vuosi kymmeniä.Ei ole enää oikein paikkaa mihin pistää.Tiedän eräänkin joka pistää peniksensä varteen,kun ei ole enää muuta minne voisi pistää.Tyyppi on tosin käyttänyt huumeita jo kymmeniä vuosia.
 
Mun mielestä Norjan ampuja-pommittaja on jotenkin hyvännäköinen, ja joku piirre sen ulkonäössä taas tökkii.

Steen Christensenkin on ihan komea, tai siis oli, en tiedä miltä hän nykyään näyttää.

Sou? Ulkonäöstä on kyse, ei luonteesta tai mistään muusta.
 
Npunou
Katsos kun liikkuu paljon niin voi nähdä aika paljonkin ihmisiä :) Ajattele mä oon nähnyt myös Tarja Halosen lukuisia kertoja, Jari Sarasvuo tuli yks päivä kaupassa vastaan ja Jutta Urpilaisen ja Sedu Koskinen samassa kahvilassa... Semmosta se elämä kuule on, ainakin pk-seudulla. Että aattele, voi vaikka nähdä toisia ihmisiä!!! :D
Poliisimurhaaja ei ole vapaalla, vaan istuu edelleen tuomiotaan Herstedvesterin vankilassa. Näin ollen et ole ainakaan ko. miestä ja vaimoa nähnyt. Herstedvesterin vankilasta ei pääse lomille.
 
"plop"
Ottakaa huomioon, että on voinut sairastua vasta "hyvännäköinen kuvan" jälkeen, eli ihan normi tyypi kenties. Mielisairaaksihan tuo on todettu ja sen on itse toteen näyttänyt.
Kuka vaan voi sairastua, mutta pakkomielteet ei ole suuntautuneet noin tuhoisasti.
 
[QUOTE="hämmentynyt";24284883]Itse olen aika tavalla tuon murhaajan näköinen. Olen kuitenkin hyvin kiltti ihminen. Nyt ei meinaa uskaltaa ulos lähteä kun ihmiset tuijottavat ja heidän ilmeestään näkee mitä ajattelevat. Osa katsoo hyvin pelokkaasti.[/QUOTE]

No voit olla hyvinkin samannäköinne, mutta uskon sulta puuttuvan se "jokin" mikä saa niskavillat nousemaan. Ja ei 100% ihmisestä voi murhaajaksi kasvojen perusteella sanoa. :D Muutenhan olisi oikeusjutut aika helppo juttu. Ei mulla tule mieleeni kadulla miettiä edes moista, vaikka näkisinkin tuon näkösen.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä