Taas bloggaajien "nerokkaita" ideoita

  • Viestiketjun aloittaja "joopajoo"
  • Ensimmäinen viesti
"joopajoo"
enpä usko vain että on ikuinen ratkaisu! tää on just perus sisustusta tuolla blogeissa. keksitään joku "nerokas" idea mitettimättä asiaa loppuun ja kaikki ylistää ja kehuu.
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";25440172]eikö ihmisillä ole varaa OIKEAAN keittiö remonttiin?[/QUOTE]

Varaa ja varaa.. Miksi remontoida ehjää jos pienellä vaivalla saa haluttua muutosta aikaan? Vuokra-asuntoa ei myöskään voi mennä omin päin remppaamaan, mutta tuollaiset pikatuunaukset on helppo poistaa muutettaessa.
 
Tuota samaista kontaktimuovia on käytetty jo silloin kun sitä tuli eli muistan äitini päällystäneen pöydän tuolla joskus -77 ja sitä käytettiin kyllä jo tuolloin kaapin oviin sun muihin juttuihin. Ei siis mikään uusi idea kylläkään.
Tosin muovit on muuttuneet ja tulleet paremmiksi tässä aikojen saatossa. Eli kyllä uskoisin tuon olevan ihan kiva ja kestävähkö tapa "rempata"
 
"Ihmettelijä"
Heips! Mä en kertakaikkiaan jaksa ymmärtää sinua, joka aloitin tämän keskustelun. Mitä HELVETTIÄ sinä käyt edes lukemassa blogeja, jos haluat vain haukkua ja antaa negatiivista palautetta??? Eikö sulla ole muuta tekemistä ja omaa elämää? Kysyn vaan! Minä luen blogeja todella paljon ja saan sieltä paljon tietoa ja ideoita toteutettavaksi. Luen myös sellaisia sisustusblogeja, jotka eivät ole omaa tyyliäni enkä laittaisi ikinä omaan kotiini joitain ratkaisuja niistä, mutta en siitä mitään negatiivista kirjoita ja kauheeta hulabaloota nosta keskustelupalstoilla. Niissäkin blogeissa on silti se jokin miksi niitä luen. Jokaisella meistä on oma näkemys asioista ja jokainen tekee tavallaan. Kommentoi, jos sinulla on jotain POSITIIVISTA SANOTTAVAA! Olen miettinyt myös sitä millaista mahtaa olla oma elämäsi, jos tuot noin julki negatiivista minääsi... anna kaikkien kukkien kukkia vaan! Sunkin on helpompi sitten hengittää.... Mukavaa kevään odotusta sinulle kaikesta huolimatta!
 
  • Tykkää
Reactions: Kurmeli
Puolustaja
1. Kaikilla ei ole rahaa remontoida/teettää remonttia, jolloin tarrat, teipit, yms. tulevat kysymykseen.
2. Kaikkia pintoja ei voi maalata itse. Kaikissa asunnoissa ei haluta ostaa aina uutta. Kaikissa asunnoissa ei anneta lupaa remonttiin.
3. Mitä se kenellekään edes kuuluu, miten toteutus mikäli omistaja itse on tyytyväinen?
4. Ei ole ainoaa oikeaa tapaa tehdä asioita. Pikkusieluisia ihmisiä sen sijaan on.
5. Ketä häiritsee niin tarjoutukoon tekemään asian toisin ja paremmin -omalla kustannuksellaan!
 
"huoh"
Miks nuorilla, sellasilla parikymppisillä äideillä on yleensä kauniimmat kodit ja tuntuu että kaikki on kauniinpaa ja jotenki seesteisempää... Joo myönnän olen kade vanha lattialuuttu, mutta ärsyttää. :(
 
"vieras"
[QUOTE="joopajoo";25437807]kuinkahan järkevää ja hygienistä on teipata keittiö?!

Hotel Mama: THE Keittiö - the Kitchen

eikö olisi järkevämpää maalata tai vaihtaa koko kaapit :D[/QUOTE]

Päädyin tämän linkin kautta selailemaan tota blogia ja mun mielestä se vaikuttaa niin pinnalliselta jotta kävi ihan ärsyttämään!

Hotel Mama: Mikä kukka?

syödään niin hyvin! en kannusta televisiota! meillä on niin täydellinen koti ja kaunista että sitä pitää mainostaa kaikille!

eiköhän yli puolet näistä bloggaajista elä miestensä rahoilla kun jo parikymmpisenä on varaa jäädä kotiin! säälittävää sanon minä.
 
niin!
[QUOTE="huoh";25451559]Miks nuorilla, sellasilla parikymppisillä äideillä on yleensä kauniimmat kodit ja tuntuu että kaikki on kauniinpaa ja jotenki seesteisempää... Joo myönnän olen kade vanha lattialuuttu, mutta ärsyttää. :([/QUOTE]


Sitä mäkin ihmettelen. Kotona vaa istutaan ja jokapäivä jotain uutta tavaraa tai tehtävää. missäs välissä ne lapset hoidetaan?!
 

Yhteistyössä