Taas bloggaajien "nerokkaita" ideoita

  • Viestiketjun aloittaja "joopajoo"
  • Ensimmäinen viesti
"ainokaisa"
Oksettavaa porukkaa. ensi kertaa käyn täällä nyt katsomassa kun kuulin tästä ja kyllä teillä on päässä vikaa. miksi ei koti saa olla kaunis. eikö se oli aina vaan parempaa lapsillekin kun koti on viihtyisä, turvallinen ja iloinen. eikö saa olla harrastuksia? Kun mainitsette että missä välissä niitä lapsiakin ja töitä tehdään kun vaan sisustetaan ? Tämä on harrastus niinkuin ratsastus, tennis, pianonsoitto ja kaikki muut! Ei sitä vain päiviä pitkiä sisustella ja unohdetaan muut. hölmöt ! Niin ja tässäkin otan lapset taas esiin,eikö ole parempi lapselle kun vanhemmilla on harrastus jota he rakastavat myös. sitten.. miksi kommentoitte täällä ilman nimiä ja kasvoja. eikö uskalla olla todellinen? Oikea ihminen ? Hei idea, aloittakaa blogi jossa setvitte ongelmianne maailman kanssa. koska eihän teidän haukut oikeasti liity näihin blogeihin vaan ne juurtuvat jostakin muusta. ja tämä on vain hiljainen tapa purkaa niitä ilman kasvoja. jos aloitatte sen blogin voitte kertoa siellä ongelmistanne kun ette terapeutin edessä sitä tee. ja hei...blogi maailma on blogi maailma. ei se mikään oma elämänkerta palsta ole. meilläkin on murheita niinkuin kaikilla mutta ne ovat yksityisiä. tiedättehän. samalla tavalla kun teillä vihaajilla on ongelmia mutta ettehän te niistä täällä kommentoi. kummallista väkeä. ja miksi blogissa sitten pitäisi esitellä niitä vaivoja kun on paljon hyvääkin joista jutella. luuletteko ettei meillä ikinä lopu vessapaperi kesken pönttö istunnon. tai aamulla kun se kahvi on vain mielessä ja huomaat että se onkin loppu. tai että kuolema ei ylittäisi meidän läheisiä. ihmisiähän me ollaan. ja vielä mitä paremmin meillä on kasvot blogissa ja nimi. mitäs sinulla..vain väärään suuntaan kohdistettua vihaa. niinkuin sanoin,tämä on ensimmäinen kerta kun vierailen täällä ja nyt olen sanonut sanottavani. ole hyvä ja hauku minutkin syvimpään maanrakoon jos haluat, minä en tänne palaa koskaan näkemään niitä avunhuutojasi. joten näillä sanoilla, hauskaa kesän loppua ja syksyn alkua ja kaikkea muuta. ja ihan omalla nimelläni toivottaen ja terveisin Aino-Kaisa :)
 
Ano
[QUOTE="vieras";25451653]Päädyin tämän linkin kautta selailemaan tota blogia ja mun mielestä se vaikuttaa niin pinnalliselta jotta kävi ihan ärsyttämään!

Hotel Mama: Mikä kukka?

syödään niin hyvin! en kannusta televisiota! meillä on niin täydellinen koti ja kaunista että sitä pitää mainostaa kaikille!

eiköhän yli puolet näistä bloggaajista elä miestensä rahoilla kun jo parikymmpisenä on varaa jäädä kotiin! säälittävää sanon minä.[/QUOTE]

Minä oon 22-vuotias yh-kotiäiti, ja kyllä mulla on VARAA olla ihan vaan kotona :) Ei kaikki pistä rahojaan sileeksi nuorena, mulla on säästöjä ja osakkeita ja oma koti. Ja ei, en elä yhteiskunnankaan rahoilla. :)
Bloggaaja en tosin ole, mutta silti.

Ja muistetaanhan näistä blogeista, että ne on vaan pintaraapaisu, ei todellakaan jonkun todellista elämää. Ne on niitä pieniä hyviä hetkiä päivästä. Kyllä sieläkin lapsi kiukuttelee, välillä riidellään, aina ei jaksa ja on muuten ongelmia. Mut miksi hiivatissa kukaan kävisi moisia asioita nostaa esiin, kun yhtä hyvin voi kirjoittaa ja tarttua niihin positiivisiin juttuihin :)
Järki käteen hei!
 

Yhteistyössä