Taas bloggaajien "nerokkaita" ideoita

  • Viestiketjun aloittaja "joopajoo"
  • Ensimmäinen viesti
Sitä mäkin ihmettelen. Kotona vaa istutaan ja jokapäivä jotain uutta tavaraa tai tehtävää. missäs välissä ne lapset hoidetaan?!
Jos äitiys on tehnyt sinusta marttyyrin, niin se ei tarkoita, että kaikilla näin olisi. Meillä kaksi lasta, kaksi koiraa, kolme kissaa ja mies tekee pitkää päivää. Silti pystyn leipomaan, laittamaan ruokaa, ompelemaan, käymään kaupoilla, siivoamaan, leikkimään lasten kanssa, askartelemaan, kirjoittamaan blogia, vaihtamaan vaippaa... kaikenlisäksi minä vielä nautin kaikesta siitä! Toiset ihmiset katsos pystyvät ottamaan lapsensa mukaan touhuihinsa ja toisilla taas lapset on joku ihme syy selitellä tekemättömyyttä ja kykenemättömyyttä... sitä minä ihmettelen...
 
"hehe"
[QUOTE="vieras";25451653]Päädyin tämän linkin kautta selailemaan tota blogia ja mun mielestä se vaikuttaa niin pinnalliselta jotta kävi ihan ärsyttämään!

Hotel Mama: Mikä kukka?

syödään niin hyvin! en kannusta televisiota! meillä on niin täydellinen koti ja kaunista että sitä pitää mainostaa kaikille!

eiköhän yli puolet näistä bloggaajista elä miestensä rahoilla kun jo parikymmpisenä on varaa jäädä kotiin! säälittävää sanon minä.[/QUOTE]

Millä rahoilla minä kolmekymppinen kotiäiti elän? No miehen rahoilla siinä missä kaikenikäiset ainakin NORMAALIperheessä. :D
Sitten palailen töihin ja olen taas toinen tienaava, eiköhän tämä ole aika vakio useimmissa perheissä. Mikäs siinä jos nuoripari on raha-asiat kuntoon hoitanu, hienoa ja ihailtavaa sanon minä. ;)
 
"Päivi"
On aina yhtä ilahduttavaa havaita katkeruuden ja kateuden kukkasen kasvavan ja voivan hyvin.
Pahansuopuus ja ilkeyshän ovat ne voimat jotka maailmaa pyörittävät, vai mitä :)

Taidanpa teipata kaappini ja ehkä suunikin ;)


t.Vanha Ämmä jonka ei tarvitse olla kateellinen edes nille parikymppisille jotka ovat osanneet järjestää asiansa.
 
  • Tykkää
Reactions: Phoebsi ja emmiina
[QUOTE="joopajoo";25437859]enpä usko vain että on ikuinen ratkaisu! tää on just perus sisustusta tuolla blogeissa. keksitään joku "nerokas" idea mitettimättä asiaa loppuun ja kaikki ylistää ja kehuu.[/QUOTE]

Ihan loistava idea vuokra-asuntoon tai sellaiselle, joka joutuu keittiön remppaamista hetken vielä odotella!
 
"JES"
[QUOTE="köyhä";25452272]tämän ketjun kautta sain montaa kivaa vinkkiä ;D[/QUOTE]

Niinpä! Kiitos aloittajalle ;D hyviä vinkkejä tuolla blogissa. Meinaan nyt lähdettiin teippi ostoksille!
 
"Anne"
Jos se nyt noin käy ärsyttää, että jollain nuorella on ideoita ja mahdollisuus toteuttaa itseään niin onko se pakko mennä itseään ärsyttämään? Makunsa kullakin ja makuasioista ei voi kiistellä, blogien pitäminen on jokaisen oma asia samoin niiden LUKEMINEN! Paska saa palkkansa, toivon teille kateellisille, luultavastikin, akoille kaikkee tosi ärsyttävää. :D Olette luultavasti juuri niitä takkutukkaisia paksuperseitä jotka ei vaan enää viitsi nähdä itsensä, miehensä saati kotinsa eteen vaivaa! Oleskelkaa niissä kulahtaneissa nuhruisissa, reikäisissä rumppapökissä jollain muilla blogeilla jossa voitte surkutella omaa säälittävyyttänne! Nuori nainen pärjää tuolla luovuudellaan mainiosti, toivon niin hyvää jatkoa kaikille luoville nuorille naisille ja miehille! Jaksakaa yrittää, teitä nuoria luovia Suomi kaipaa!
 
"vieras"
[QUOTE="Anne";25455064]Jos se nyt noin käy ärsyttää, että jollain nuorella on ideoita ja mahdollisuus toteuttaa itseään niin onko se pakko mennä itseään ärsyttämään? Makunsa kullakin ja makuasioista ei voi kiistellä, blogien pitäminen on jokaisen oma asia samoin niiden LUKEMINEN! Paska saa palkkansa, toivon teille kateellisille, luultavastikin, akoille kaikkee tosi ärsyttävää. :D Olette luultavasti juuri niitä takkutukkaisia paksuperseitä jotka ei vaan enää viitsi nähdä itsensä, miehensä saati kotinsa eteen vaivaa! Oleskelkaa niissä kulahtaneissa nuhruisissa, reikäisissä rumppapökissä jollain muilla blogeilla jossa voitte surkutella omaa säälittävyyttänne! Nuori nainen pärjää tuolla luovuudellaan mainiosti, toivon niin hyvää jatkoa kaikille luoville nuorille naisille ja miehille! Jaksakaa yrittää, teitä nuoria luovia Suomi kaipaa![/QUOTE]

tämähän se vasta lapsellista onkin!
 
"hmm"
www.sisustusaitta.blogspot.com vaikuttaa hyvältä blogilta kivojen vinkkien kanssa. mitä väliä teipatussa keittiössä on? hyvin toteutettu ja keittiö raikastui hurjasti. mukavalta vaikuttaa kirjoittajakin:)
 
"Anne"
[QUOTE="hmm";25458504]www.sisustusaitta.blogspot.com vaikuttaa hyvältä blogilta kivojen vinkkien kanssa. mitä väliä teipatussa keittiössä on? hyvin toteutettu ja keittiö raikastui hurjasti. mukavalta vaikuttaa kirjoittajakin:)[/QUOTE]

Todellakin, mitä sitä vuokraisännälle remppoja omasta pussista maksamaan.:)
 
"kikka"
Mie tykkään riepun keittiöstä,itse aikoinaan kyselin siinä ketjussa mistä noista teipeistä oli puhetta,että mistä niitä saa hankittua.Aikomus itsellä myös niillä vaihtaa keittiön ilmettä.
Ei kaiken tarvitse aina olla uutta,ilmettä voi muuttaa myös muuten kuin ostamalla uudet kaapinovet.Aloitus on mielestäni ihan typerä.
 
"minä"
Miten te aina vaan jaksatte? Eikö teillä oikeasti ole mitään muuta tekemistä kuin kierrellä kaikki blogit läpi ja sitten alkaa aina kamala haukkumisketju. Olisipa niin kovin mielenkiintoista nähdä teidän omat kodit, siellä varmaan on kaikki laitettu vimpan päälle. (?) Taitaa vaan olla kysymys juuri siitä, että täällä taas ne valittaa joilla ei itsellä ole mahdollisuuksia toteuttaa niitä asioita elämässä joita haluaisi. Ne joilla on, niin eipä ne täällä valita. Eiväthän ne ihmiset teille niitä kotejansa tuunaile, mikä ihme siinä niin kovin ärsyttää. Ja miksi ylipäätänsä mennä blogiin joka ärsyttää?
 
"vieras"
[QUOTE="minä";25473332]Miten te aina vaan jaksatte? Eikö teillä oikeasti ole mitään muuta tekemistä kuin kierrellä kaikki blogit läpi ja sitten alkaa aina kamala haukkumisketju. Olisipa niin kovin mielenkiintoista nähdä teidän omat kodit, siellä varmaan on kaikki laitettu vimpan päälle. (?) Taitaa vaan olla kysymys juuri siitä, että täällä taas ne valittaa joilla ei itsellä ole mahdollisuuksia toteuttaa niitä asioita elämässä joita haluaisi. Ne joilla on, niin eipä ne täällä valita. Eiväthän ne ihmiset teille niitä kotejansa tuunaile, mikä ihme siinä niin kovin ärsyttää. Ja miksi ylipäätänsä mennä blogiin joka ärsyttää?[/QUOTE]

Eiköhän meillä kaikilla oo oikeus sanoa mielipide näistä kodeista juuri sen takia kun bloggaajat niitä julkiseksi laittaa? onhan teilläkin oikeus kehua.

mun mielestä se keittiöteippi oli huono mutta tää on jo parempi
http://www.sisustusaitta.blogspot.com/2012/01/maalari-maalaa.html

mistähän tollasta maalia saa vai pitääkö toi tehdä itse?
 
[QUOTE="vieras";25474917]Eiköhän meillä kaikilla oo oikeus sanoa mielipide näistä kodeista juuri sen takia kun bloggaajat niitä julkiseksi laittaa? onhan teilläkin oikeus kehua.

mun mielestä se keittiöteippi oli huono mutta tää on jo parempi
Hotel Mama: Maalari maalaa..

mistähän tollasta maalia saa vai pitääkö toi tehdä itse?[/QUOTE]

Tehdään itse siveltimellä. Meillä on maalattu yksi seinä tuputtamalla vaahtomuovilla.
 
[QUOTE="vieras";25475492]Täytyy kokeilla!
Käykö tohon siis ihan tavallinen maali vai pitääkö olla joku erikoinen?[/QUOTE]

Kannattaa kysellä maaliliikkeestä mitä suosittelevat mutta luulisin sen olevan ihan tavallista seinämaalia. Ohjeetkin varmaan saa tuohon.
 
"vierailija"
[QUOTE="vieras";25474917]Eiköhän meillä kaikilla oo oikeus sanoa mielipide näistä kodeista juuri sen takia kun bloggaajat niitä julkiseksi laittaa? onhan teilläkin oikeus kehua.[/QUOTE]

Kummasti se "mielipide" vaan aina tuntuu olevan sitä haukkumista ja toisten mollaamista. Ei se, että pitää blogia tee huonoa käytöstä missään tapauksessa hyväksyttäväksi.
 

Yhteistyössä