Ruusunjuuri napit Nova Plus

  • Viestiketjun aloittaja "ÄRSYYNTYNYT"
  • Ensimmäinen viesti
"ÄRSYYNTYNYT"
Onko joku muu mennyt toistamiseen "halpaan" kuin tyhmä minä. Saivat ylipuhuttua taas kerran mulle postikulujen hinnalla, tällä kertaa ruusujuuri tabuja, viimeksi huonoja sukkia ja kalsonkeja. No siitä se salapoliisi homma sitten alkoi taas, niinkuin viimeksikin, kun yrität löytää jotain dokumenttia ko. firmasta että voisi laittaa s-postia että "ei kiitos enempää". Tälläkin kertaa "yllättäen" ja tällä kertaa nimi - Nova Plus - ei tuota mitään tulosta!! Taas viedään kotiäitiä kuin sikaa narussa :( Mua niin raivostuttaa. Etenkin kun oikein kysyin puhelimessa että onko paketissa varmasti selvästi tiedot miten paketin voi peruttaa/ jäsenyyden irtisanoa, vastaus "kyllä se on siinä etusivulla". On siinä joku virka-aikaan puhelinnumero, missä saa ihan varmaan jonottaa vähintään tunnin ja ei varmana ole ilmaista jonotusta.

Jatkankin nyt salapoliisi työtäni silmät ristissä yöhön saakka..
..oli pakko tulla tänne purkamaaan ettei kukaan muu menisi tähän lankaan.
 
"ÄRSYYNTYNYT"
..joo kyse ei siis olekaan itse tabuista, en ole vielä ensimmäistäkään nielaissut, vaan tämäntyyppisen firman tavasta toimia. Eikö ole vähän kummallista että googlesta ei löydy ko firmasta mitään tietoa ja prujuissa jotka tulivat paketissa ei ole myöskään s-posti osoitetta vaikkakin lukee " Voit ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme sähköpostitse tai..."

Älkää muut menkö halpaan!!
 
tuize
Olen ruusunjuuren suuri kannattaja! Otan aina kun minulle soitetaan tälläinen halpa tarjous. Tämä kyseinen tuote tuli minulle kanssa juuri eikä tosiaan ole mitään osoitetta mistä voi peruuttaa tilauksen :( tosi outoo... Mutta pointtini oli se että kun olet 2kk syönyt ruusunjuurta niin huomaat kyllä eron! :D en suosittele herkille aamusta ensimmäisenä... (itse oksennan jos en ole eka syönyt..sen verran "tujua" kamaa :D ) soitan kyllä 9.30 kun tuo linja aukee....
 
Murikka
Noh! itse aloin kans epäilee koko firmaa kun luin tätä ketjua...enkä ole edes aloittanu kuuria ja silti seksielämä loistaa ja velat on saatavia :) No mä soitin tuohon numeroon kun en kans haluu jatkotilauksia. Jotkut tilaa ja väittää et ne auttaa oloon yms. mut kai se on näin et ku tarpeeks lujasti uskoo johonkin niin se myös "toimii" ts. lumelääke. Kyllähän mäkin uskon jokavuosi et Leijonat tuo kiekkokultaa ja kun oikeen uskoo ja luottaa ni sieltähän se poika tuli kotiin :) Mut Mut soitin ja n.20sek päästä vastas nuorehko nainen Minttu ja oli oikeen ystävällinen ja peruutti jatkotilaukset ja kiitti kokeilusta. Et ei heti kannata maalata piruja seinälle...ei kaikki toimi niinkun meidän kaikkien KELA :/ Jag har talat.
 
"Mimmu"
Mulla työttömälle puolisolle tulee vaikka mitä pilleriä postista eikä niistä mikään ole tänä mennessä toiminut, paitisi tietenkin omega 3, joskin omega 3 saa Lidlistä halvemmalta kuin noista paketeista. Tämä Nova Plus on sama kuin Primavida. Firma toimii Hollannissa ja rahavirrat kulkee Sveitsiin. Sama osoite on molemmissa laskuissa (tullut gingenia joulukuulla). Rahojen saajan on MMBG AB ja tilinumerokin on molemmilla sama.
 
"Minna"
Jos olet vahingossa tilannut Novaplusilta noita ruusujuuripillereitä, vie paketti sen saatuasi postiin, kirjoita päälle "Asiakaspalautus" tai "Takaisin lähettäjälle". Ei tarvitse jonottaa puhelimessa eikä etsiä sähköpostiosoitteita.
 
Pisnis on pisnistä?
Alle viikko aikaa perua postin saapumisesta ja spostia ei missään. Jos satut olemaan matkoilla niin onnittelut lisätilauksesta. Kusetusta koko homma, mistä maksaa 5e lähettää 40gramman paketti? Katetta saavat jo "postimaksusta". Näitä innovatiivisia "bisnesmiehiä/naisia" todella tarvitaan kehittämään uusia kusetuksia. Yhtä paljon tarvitsemme rikollisjärjestöjä ja prätkäjengejä. Kuluttajan luottamus ja sinisilmäisyys, siinä on paikka, miksi et lauo.
 
"ÄRSYYNTYNYT"
Hei kiitti kommenteista ja EDELLEEN en arvostele ruusupillereitä vaan ko firman tapaa toimia. Saa niitä pillereitä onneksi muualtakin, mikäli hyväksi havaitaan.

No enivei laitoin ihan kokeeksi s-postin samaiseen firmaan mistä saivat mulle kaupattua kokeilu kalsarit ja -sukat ja kuinka ollakkaan, sieltä tuli tänään vastaus että jäsenyys peruttu. JESSS!

Ihmetyksen aiheeni on edelleen, MIKSI EI KOKEILUPAKETISSA OLE REHELLISESTI S-POSTI OSOITETTA?? ..jäisi parempi maku putiikista ja voisin edes ajetella kuuluvani tälläiseen kerhoon. Olisi ikäänkuin puhtaat jauhot pussissa.

Tuize "Vuoden alusta poistunut s-posti osoite" No huh huh, mikä firma tänä päivänä voisi tehdä sellaista, niinkö ne puhelisessa sanoi, ei luoja!!! :(

Tässä kuitenkin osoite mistä minulle vastattiin eli kyseessä siis Nova Plus:
suomi@wearus.ch
 
"Tollo"
Itsekin heikkona hetkenä menin tilaamaan että pääsin eroon myyjästä, eilen tuli paketti postissa. Soitin heti tänään laskussa ilmoitettuun asiakaspalvelun numeroon ja peruutin jatkotilaukset. Kysäisin samalla että mikähän on ko. kapseleiden sisällön alkuperä. Hetken pimpelipompelimusiikin jälkeen nainen ilmoitti, että kyseessä on Lapissa viljelty ruusujuuri... Enpä tiedä uskoisko, sen verran hämärä koko yhtiö.

Laskun saadessani tajusin, että olen samalta firmalta joskus tilannut shaver-näytepaketin. Silloin oli kyllä mahdollisuus ottaa yhteyttä myös sähköpostitse, ja asiakaspalvelukin oli niin ystävällistä, etten huomannut ihmetellä paketin alkuperää. Tällä kertaa alkoi kuitenkin kiinnostaa, että mitä ihmettä tuo ruusujuuri on ja uskaltaako moisia kapseleita suuhunsa pistää mutta kappas, Media Marketing Business Groupista ei löydy halaistua sanaa muualta kuin tältä ruotsalaiselta sivustolta http://vemringde.se/?q=Prima%20liva%20h%C3%A4lsotillskott%20ej%20med%20p%C3%A5%20Google. Ja sieltä käykin ilmi, että yhtä epämääräistä on yhtiön toiminta naapurimaassamme. Hellurei.

Ennen googlailua avasin kokeeksi yhden kapselin. Jotain punaruskeaa, oluelta haisevaa jauhetta siellä oli. Kapseli itse vaikutti ihan muovilta, mutta liukeni lopulta lämpimään veteen. Oli miten oli, jää kyllä nämä kapselit syömättä ja minä palaan aiempaan, hyväksihavaittuun linjaani: puhelinmyyjille luuri korvaan.
 
Toimintatavan tunteva
MMBG:n sähköposti on poistumassa käytöstä, koska viestin eivät ole aina tulleet perille. Eikä myökään kaikkiin viesteihin ole laitettu kaikkia tarvittavia tietoja. Esimerkiksi asiakasnumeroa tai asiakkaan nimeä jotka on hyvin oleellisia tietoja jäsenyyden irtisanomisessa. Puhelimitse asiakkaalta saadaan tarvittavat tiedot tilausmuutoksien tekemiseen.

Totta kai kaikkiin asiakaspalveluihin joutuu välillä hieman odottamaan kun ottaa huomioon kuinka paljon asiakkaita mahdolisesti on soittamassa samana päivänä kun paketti on tullut. Välillä jonoa ei ole ollenkaan ja välillä saattaa olla ruuhkaa. Mikäli ei edes yritä soittaa asiakaspalveluun ei kannata alkaa yritystä haukkumaan.

En suosittele tekemään palautusta Minna:n ehdottamalla tavalla, koska muuten palautus saattaa mennä ulkomaiseen osoitteeseen ja tällöin joutuu maksamaan postimaksun tai paketti ei mene perille. Soittamalla asiakaspalveluun saa asiakaspalautustunnuksen, jolla paketti menee ilmaisena palautuksena Suomessa sijaitsevaan osoitteeseen.

Kannattaa ottaa asioista selvää ennen kuin lähtee muita neuvomaan yleisillä palstoilla. Minna:n vuoksi on monikin saattanut palauttaa paketin väärin ja joutua maksamaan tuotteesta!

Myöskin moni palstoille kirjoittava on saattanut toimia jossain asiassa itse väärin ja koska kaikki ei ole mennyt asiakkaan haluamalla tavalla, he ovat haukkuneet yrityksen pystyyn. Esimerkiksi laittanut puutteellisen sähköpostin tai yrittänyt irtisanoa sähköpostilla joka on laitettu väärään osoitteeseen. Tuolloin on hieman hankala irtisanoa tilausta jos ei tiedä kuka viestin on laittanu tai jos se ei ole perille ollenkaan tullut..
 
jemina k.
mulle soitettiin myös saman tuotteen tiimoilta ja otin tietenkin kun oli pelkät postikulut.
paketti tuli ja puhelinnumero oli kuten myyjä lupasi laskussa. harmi kun en ehtinyt kokeilla kuukautta koska piti ilmoittaa perunko seuraavan tilauksen. soitin kuitenkin siihen numeroon ja ylläriylläri, mukava tyttö vastasi ja sanoi että voin ottaa kapseleita harvemminkin. otin siis 4kk välein näin aluksi ja jos tuntuu että tarvii useemmin, saan niitä oman maun mukaan vaikka kerran kuussa. ihmettelen noita kjirjotuksia ettei asiakaspalveluun pääse koska pääsin ekalla yrittämällä ? huom, en ole töissä tuolla vaikka kehun palvelua ja tuotetta.
 
Toimintatavan tunteva
ssh: Huomasitko että kyseisen sähköposti ei ole Nova Plussan sähköposti vaan wearuksen? Ja niin kuin tuolla on moneen otteeseen todettu että sähköposti on poistumassa käytöstä. Suosittelen soittamaan asiakaspalveluun sen aukioloaikoina mikäli olet tekemässä muutoksia tilaukseesi. Näin saat tilauksen varmasti irtisanottua ja muuta.
 
voi jeesus
Ette sitten voi vaan soittaa siihen laskussa näkyvään asiakaspalvelun numeroon? "no varmaan joutuu jonottamaan eikä kukaan vastaa" no ei varmaan vastaa kun ette reppanat edes yritä soittaa.
 
jouni.tolvanen@kolumbus.fi
Jouni Tervehdys,

Tilasin koe erän Ruusunjuuri-kapselit Nova Plussalta.
Ruusunjuuri-kapselit tulivat postissa minulle.
Soitin puhelinnumeroon 09-3158 5600 ja peruin
jatkotilaukset. Jouduin odottamaan puhelimessa noin 5 minuuttia.
 
hairahtunut
Otin joo minäkin puhelinmyynnistä ruusunjuurikapseleita kun niin nätisti kaupattiin. Olin myös skeptinen, että näinköhän taas riesan otin.. Joo, ei löytynyt s.posti osoitetta.. joo, soitin asiakaspalveluun 09-31585600 ja kaikki linjat varattuina!Taas iski vanha pelko, tässä sitä sitten kuunnellaan plimpeliplom-musiikkia.. Mutta, noin.10 sek. ja nuori neiti vastas ja kysyi vaan perumisen syytä ja asia oli sillä selvä.
OH HOH!
Ehkä olemme liian ennakkoluuloisia ?
 
Toimintatavan tunteva
Järki hei älä jätä! Jos sähköposti on kerran poistumassa niin miksi se lukisi laskussa?!? Kannattaa vain soittaa sinne asiakaspalveluun ja jonottaa hetki niin saa asiat hoidettua. Kaikkialla on joskus ruuhkaa eikä sille vaan voi mitään! Soittaa vaikka uudelleen joku toinen päivä jos tuntuu siltä ettei jaksa jonotella. Turha alkaa valittamaan että kumminkin on jonoa jos ei edes yritä soittaa..
 

Yhteistyössä