Ruusunjuuri napit Nova Plus

  • Viestiketjun aloittaja "ÄRSYYNTYNYT"
  • Ensimmäinen viesti
entinenaspa
''Nyt vastattiin ja vain Paulin kanssa asioin. Eivät suostu edes sukunimeä sanomaan. Huonoa asiakaspalvelua sanoisin. Ja paljox tuli puhelinlaskuun lisää melkein puolen tunnin odottelusta. Rikastuuhan silläkin joku.''


Juuri tämän takia emme paljasta sukunimeä, nettiin kirjotetaan usein nimemme ja haluamme pitää yksityisyyden. Etunimen perusteella löydätte asiakaspalvelijan asiakaspalvelusta, mikäli tulee tarvitta löytää henkilö, jonka kanssa peruutuksen sovitte.

Ihmiset, olkaa kärsivällisiä jos joudutte jonottamaan, vastaamme kyllä jokaikiseen puheluun joka saapuu 9:30-16:30 aikana, ajoittain vain esiintyy ruuhkaa. Asiakaspalvelu on palvelumaksuton, emmekä hyödy mitään siitä, että asiakas joutuu jonottamaan, se toisi vain huonoa mainetta yrityksellemme ja jonotusaikojamme seurataan tarkasti viikoittain.

Peruutuksen voi tehdä netissä MMBG.CH tai westerfield.ch myöskin, yhteydenottolomakkeen kautta myöskin, vahvistuksena tulee 'käsittelemme asian mahdollisimman pian.'

Jos ette halua maksullisia jatkopaketteja, ilmoittakaa 2 viikon kuluessa ilmaisen näytepaketin saapumisesta asiasta. Tämä ilmoituksen tekeminen teille mainitaan jo markkinointipuhelun yhteydessä, joten 'en tiennyt' ei auta asiaa, vana kaikki käydään läpi äänikuitilla.

Toivomme, että olette tarkempia tulevaisuudessa, mitä teille myydään ja mihin se velvoittaa. Meillä kuitenkin, vain siihen yhteen puheluun tai nettisivuilla tehtävään viestiin. Asiakaspalveluun soittaminen, huutaminen ja haukkuminen ei auta asiaa millään tavalla, se on lähinnä kohtuutonta vietonta asiakaspalvelijaa kohtaan sekä noloa itse soittajalle. Pitäkää se mielessä ja katsokaa myös peiliin, vika voi myös löytyä itsestään, onko esimerkiksi voinut käydä niin että itse unohti soittaa ja joutuu nyt maksamaan jatkopaketin tästä syystä?

Muistakaa siis kaikki tämä 2 viikkoa ja soittakaa tai laittakaa netissä viesti, vastaamme kyllä ja odotus palkitaan. Kiitos!
 

Yhteistyössä