"ÄRSYYNTYNYT"
[QUOTE="ÄRSYYNTYNYT";25530394]
Tässä kuitenkin osoite mistä minulle vastattiin eli kyseessä siis Nova Plus:
suomi@wearus.ch[/QUOTE]
Sitä suuremmalla syyllä jos kyseessä olisi eri firma, niin minulle kuitenkin vastattiin tuosta osoitteesta ( olin siis laittanut kaikki tarvittavat tiedot, eli nimi ja asiakasnumero) että "..jäsenyytenne on irtisanottu". Että sekös kummallista jos on eri firma. Osoitekin oli muuten ihan sama kun jo edellä mainittu kalsari firman eli tämä wearus), yhden numeron eroituksella. Ihan vaan jännää yhteensattumaa ilmeisesti sekin
Ja mä nimenomaan kysyin kun mulle tämä kokeilupaketti saattiin puhelimessa myytyä että "onko niissä lapuissa selkeesti s-postit ja yhteystiedot" ja juu on kuulemma..puhutaanhan siinä s-posti osoitteesta, muttei sellaista löydy mistään. Minusta toi on asiakkaan harhaan johtamista!!
Ei katos "voi jeesus" kaikilla ihmisillä ei ole aikaa roikkua puhelimessa jonottamassa. Eli jos olisin tiennyt etukäteen ja nyt siis tiedän, niin en olisi koko pakettia tilannut jos peruutus perustuu puhelinsoittoon ja tätähän mä juuri yritin kysyä, ennen paketin tuloa, josta mulle jotain muuta vastattiin. Puuh...
Kyllä sähköinen asiointi on nykypäivää!..ja jollei se ole mahdollista niin en asioi sellaisten puljujen kanssa JATKOSSA.
Tässä kuitenkin osoite mistä minulle vastattiin eli kyseessä siis Nova Plus:
suomi@wearus.ch[/QUOTE]
Sitä suuremmalla syyllä jos kyseessä olisi eri firma, niin minulle kuitenkin vastattiin tuosta osoitteesta ( olin siis laittanut kaikki tarvittavat tiedot, eli nimi ja asiakasnumero) että "..jäsenyytenne on irtisanottu". Että sekös kummallista jos on eri firma. Osoitekin oli muuten ihan sama kun jo edellä mainittu kalsari firman eli tämä wearus), yhden numeron eroituksella. Ihan vaan jännää yhteensattumaa ilmeisesti sekin
Ja mä nimenomaan kysyin kun mulle tämä kokeilupaketti saattiin puhelimessa myytyä että "onko niissä lapuissa selkeesti s-postit ja yhteystiedot" ja juu on kuulemma..puhutaanhan siinä s-posti osoitteesta, muttei sellaista löydy mistään. Minusta toi on asiakkaan harhaan johtamista!!
Ei katos "voi jeesus" kaikilla ihmisillä ei ole aikaa roikkua puhelimessa jonottamassa. Eli jos olisin tiennyt etukäteen ja nyt siis tiedän, niin en olisi koko pakettia tilannut jos peruutus perustuu puhelinsoittoon ja tätähän mä juuri yritin kysyä, ennen paketin tuloa, josta mulle jotain muuta vastattiin. Puuh...
Kyllä sähköinen asiointi on nykypäivää!..ja jollei se ole mahdollista niin en asioi sellaisten puljujen kanssa JATKOSSA.