Ruusunjuuri napit Nova Plus

  • Viestiketjun aloittaja "ÄRSYYNTYNYT"
  • Ensimmäinen viesti
"ÄRSYYNTYNYT"
[QUOTE="ÄRSYYNTYNYT";25530394]
Tässä kuitenkin osoite mistä minulle vastattiin eli kyseessä siis Nova Plus:
suomi@wearus.ch[/QUOTE]

Sitä suuremmalla syyllä jos kyseessä olisi eri firma, niin minulle kuitenkin vastattiin tuosta osoitteesta ( olin siis laittanut kaikki tarvittavat tiedot, eli nimi ja asiakasnumero) että "..jäsenyytenne on irtisanottu". Että sekös kummallista jos on eri firma. Osoitekin oli muuten ihan sama kun jo edellä mainittu kalsari firman eli tämä wearus), yhden numeron eroituksella. Ihan vaan jännää yhteensattumaa ilmeisesti sekin :p

Ja mä nimenomaan kysyin kun mulle tämä kokeilupaketti saattiin puhelimessa myytyä että "onko niissä lapuissa selkeesti s-postit ja yhteystiedot" ja juu on kuulemma..puhutaanhan siinä s-posti osoitteesta, muttei sellaista löydy mistään. Minusta toi on asiakkaan harhaan johtamista!!

Ei katos "voi jeesus" kaikilla ihmisillä ei ole aikaa roikkua puhelimessa jonottamassa. Eli jos olisin tiennyt etukäteen ja nyt siis tiedän, niin en olisi koko pakettia tilannut jos peruutus perustuu puhelinsoittoon ja tätähän mä juuri yritin kysyä, ennen paketin tuloa, josta mulle jotain muuta vastattiin. Puuh...
Kyllä sähköinen asiointi on nykypäivää!..ja jollei se ole mahdollista niin en asioi sellaisten puljujen kanssa JATKOSSA.
 
"ÄRSYYNTYNYT"
Järki hei älä jätä! Jos sähköposti on kerran poistumassa niin miksi se lukisi laskussa?!? ..
Kun kerran toimintatavan niin hyvin tunnet, niin winkkaappa siellä ettei kannata mainita lapuissa että "Voit ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme sähköpostitse tai puhelimitse..." ( suora lainaus lapusta) jos ei s-postia ole kerta olemassa tai se on poistumassa. Se on harhaan johtamista eikä hyvää asiakkuus suhteen hoitamista!
 
"hmm"
Soitin myös asiakaspalveluun, heti vastasi nuori nainen ja perui tilauksen kysymättä edes syytä. Ainoa mitä jäin miettimään oli puhelun hinta, siitä kun ei laskussa sanottu mitään. Saa nähdä jääkö nämäkin kapselit syömättä, kahtena päivänä oon nimittäin ottanut ja järkyttävä päänsärky iskenyt heti perään. Liekö sattumaa kun en ainakaan mistään ole tällaisia sivuvaikutuksia bongannut vaikka yritin googlailla...
 
"vierailija"
soitto asiakaspalveluun, heti vastattiin ystävällisesti ja peruutus kävi nopeasti. Sain myös palautusosoitteen ja sopimusnumeron. Puhelinpalvelu siis asianmukaista, mutta noissa laskuissa yms ei mitään kunnon tietoja. Onneks sentään puhelinnumero toimi!! Nyt saa riittää kaikki kapselit yms humpuukit, laitan markkinointieston itselleni.
 
"Kirsi"
Soitin tuohon asiakaspalvelunumeroon, sieltä vastattiin pikaisesti ja ystävällisesti. Sain avaamattomalle paketille asiakaspalautustunnuksen ja tilaus peruttiin myös muutenkin. Hyvää palvelua! Tuote on tuntematon edelleen, siihen en kommentoi.
 
Boikottiin koko firma
Meille soitettiin kalsareista ja yhtäkkiä alkoi tulla kalsareita ja ruusunjuuria ja samasta paikasta. Heillä on muka nauhoite jossa on suostuttu just tohon ruusunjuureen. Ei huvittaisi maksaa mut rävööt suurenee joka kerralla ku he haluavat postimaksuja, pitäis varmaan kysyä kuluttajavirastosta mitä tän firman kans ny tekee. Maksaako vai ei.. ARG
 
"Vierailija"
Tilasin pakkauksen joulukuussa, sain sen tammikuussa. Peruin puhelimitse jatkotilaukset ja maksoin laskun samantien, kolme viikkoa etuajassa.
Nyt tuli samaisesta laskusta muistutus sisältäen ukaasin huomattavista lisämaksuista mikäli muistutusta ei makseta ajallaan. Täyttänee lähes huijauksen merkit, koska varsinkin vanhemmat ihmiset maksavat helposti moisen uhkauskirjeen saatuaan.
Törmäsin saman tuotteen samanlaiseen toimintatapaan jo useita vuosia sitten. Tuolloin peruutus oli Norjan suuntanumeron takana. Onneksi oli kuitenkin toimiva sähköpostiosoite eli pystyin dokumentoimaan reklamaationi.
 
"Lasse"
Noniin. Meitsi tilasi yhden erän hintaan 4,95 joskus ennen joulua, sain lähetyksen Tammikuussa - maksoin laskun 25.1.12 ja soitin numeroon ja peruin kaikki jatkotilaukset 26.1.12.
Eilen 26.3.12 sain postissa muistutuslaskun jossa lukee:
"Kirjanpitomme mukaan emme ole saaneet suoritusta oheiseen laskuumme.
Laskuun on lisätty lakisääteinen 5 euron muistutusmaksu. Mikäli laskua ei suoriteta eräpäivään mennessä, lähetämme laskun perittäväksi.
Mikäli joudumme lähettämään laskun perittäväksi, veloitamme lakisääteisen perintämaksun sekä viivästyskoron kulloinkin voimassa olevan korkolain mukaan laskun eräpäivästä alkaen.
Ystävällisin terveisin- Asiakaspalvelu"

Tulen soittamaan Asiakaspalveluun 9:30 ja teen tästä poliisille tutkintapyynnön.
 
"Vierailija"
Kuten "Ärsyyntynyt" kirjoitti, on firman s-postiosoite suomi@wearus.ch. Kehottaisin, paitsi puhelimella, myös e-mailina lähettämään peruutuksen. Tällöin tapahtumasta jää itselle mustaa valkoisella.
Tosiaan, edellinen vastaava kokemus tuotteesta on lähes kymmenen vuoden takainen. Sama systeemi: parin kuukauden kuluttua laskun maksamisesta tuli huomautuslasku. Jätin sen tahallaan huomiotta ja lasku sen kuin kasvoi. Vasta sitten annoin emailina kipakanpuoleista palautetta sekä suomeksi että englanniksi, jatkotoimilla uhaten. Silloin tietokoneet olivat, etenkin vanhuksilla, harvinaisia ja koska peruutusnumero oli Norjaan, maksoi moni ihminen varmasti kovan hinnan ruusunjuuresta.
Tuskinpa itseni ja "Lassen" kokemuksen perusteella kaikki on sattumaa vaan firman toimintatapa?
 
Janne
Sorruin ottamaan kanssa tarjouspaketin. Peruin sen puhelimitse ja asiakaspalvelu oli ihan ok. Ainoa huono puoli, että pakettien lähettäminen ei loppunut. Yhden olen palauttanut postiin ja nyt sain jo toisen sekä karhun uhkailiuineen edellisestä.

Älkää hyvät ihmiset tilatko ko. yrityksestä mitään!!!
 
karjakko
Minulle soitettiin tänään k.o. firmasta. Kun sitten kysyin, että miksi soitat tuntemattomasta numerosta, vastaus oli, että heidän täytyy toimia näin. Sanoin,että ota yhteyttä sitten, kun saat näyttää numeron ja katkaisin... Tyttö yritti sanoa väliin,että naisten terveyskampanjasta hän soittelee.

Olen joutunut toisen samalla tapaa toimivan firman kanssa tekemisiin (Good Shave), jolle ei myöskään löydy esitteistä s- postiosoitetta eikä googlettamalla löydy firmaa. Asiakaspalvelunumero ainoastaan. Tosi hämäriltä firmoilta vaikuttavat.
 
"Terhi"
Tänään minulle soitettiin tästä Nova Plus-firmasta tuntemattomasta numerosta. Miespuolinen myyjä kertoi niiden pillereiden auttavan laihduttamisessa, alentavan kolesterolia jne. Ja tietty "vain postimaksujen hinnalla"...

Sanoin ystävällisellä äänensävyllä, että "ei kiitos tällä kertaa". Heti tämän jälkeen myyjä löi luurin korvaan!!'

Jestas, mikä firma!!

Minulla on myös kokemus tästä naisten sheivaus-välineistä, ja siitä tulikin iso sotku kun yritin peruuttaa tilausta (sähköpostitse 2 kertaa ja edelleen tuli muistutusmaksu..).

Älkää ihmiset tilatko mitään tältä firmalta!!!
 
nunununununu
[QUOTE="Terhi";26267968]

Sanoin ystävällisellä äänensävyllä, että "ei kiitos tällä kertaa". Heti tämän jälkeen myyjä löi luurin korvaan!!'

Jestas, mikä firma!!
[/QUOTE]

Mitä sä sitten odotit? Asiakaspalvelua annetaan asiakkaille.
 
Ärsyttävä asiakas
Soittivat ja yrittivät "lahjoittaa" omenaviinietikkakapseleita (Näytepaketti ilmainen, mutta jatkuu automaattisesti). Hassua sinänsä, minulla on suoramarkkinointikielto Robinson rekisteriin, siis siihen ilmaiseen, jonka oikeastii pitäisi toimia. Yritin kysellä tuotteesta, mm. kaikki ainesosat. Väitti, ettei gelatiini (jota tuotteessa on) ole liivatetta. (asia kiinnostaa, koska olen kasvissyöjä). Koska en saanut tarpeeksi tietoja, rupesin puhelun aikana googlailemaan ja lopulta myyjä hermostui kun olin niin hidas ja sanoi vähän ikävästi. Hyvät päivänjatkot toivotti sentään.
 
Ärsyttävä asiakas
Olikohan sinunkin kohdallasi kyse juuri noista omenaviinietikkakapseleista (joissa kuulemma on myös kromia). Ehkä oli vielä sama myyjäkin, nuori ja lopulta ärtynyt mies:D
 
"Terhi"
Alkuperäinen kirjoittaja Ärsyttävä asiakas;26269296:
Olikohan sinunkin kohdallasi kyse juuri noista omenaviinietikkakapseleista (joissa kuulemma on myös kromia). Ehkä oli vielä sama myyjäkin, nuori ja lopulta ärtynyt mies:D
Jotain naisten terveystuotteesta oli kyse. En enempää ehtinyt kuulemaan, enkä toisaalta olisikaan halunnut kuunnellakaan. Minä saan vitamiinini monipuolisesta ruuasta, enkä epämääräisistä pillereistä.

Ymmärrän toki tätä myyjää, joka varmaankin ärtyyntyi kun en suostunut tilaamaan. Työtään sekin teki, mutta ehkäpä hieman "äkkipikaiseen" tyyliin :)
 
"myyjä"
[QUOTE="ÄRSYYNTYNYT";25524595]Onko joku muu mennyt toistamiseen "halpaan" kuin tyhmä minä. Saivat ylipuhuttua taas kerran mulle postikulujen hinnalla, tällä kertaa ruusujuuri tabuja, viimeksi huonoja sukkia ja kalsonkeja. No siitä se salapoliisi homma sitten alkoi taas, niinkuin viimeksikin, kun yrität löytää jotain dokumenttia ko. firmasta että voisi laittaa s-postia että "ei kiitos enempää". Tälläkin kertaa "yllättäen" ja tällä kertaa nimi - Nova Plus - ei tuota mitään tulosta!! Taas viedään kotiäitiä kuin sikaa narussa :( Mua niin raivostuttaa. Etenkin kun oikein kysyin puhelimessa että onko paketissa varmasti selvästi tiedot miten paketin voi peruttaa/ jäsenyyden irtisanoa, vastaus "kyllä se on siinä etusivulla". On siinä joku virka-aikaan puhelinnumero, missä saa ihan varmaan jonottaa vähintään tunnin ja ei varmana ole ilmaista jonotusta.

Jatkankin nyt salapoliisi työtäni silmät ristissä yöhön saakka..
..oli pakko tulla tänne purkamaaan ettei kukaan muu menisi tähän lankaan.[/QUOTE]



Kokeilepa soittaa numeroon, se on kotimainen ja maksuton, lupaan ettei linjoilla tarvitse roikkua. voit soittaa 9.30-17.30 :)
 
petoksen uhri
<primaliva@mmbg.ch>
Emma
Westerfieldin asiakaspalvelu
tämä samainen firma yrittää periä minulta kertaalleen maksettuja laskuja! laskut maksoin vuosi sitten 2011 kesällä, kesän lopulla tuli ensimmäiset uhkailut ties millä firmalla,käytiin tosi kova sota kun tämä firma ei USKO! kuitteja, ei uskoisi ellei olisi meilit onneksi todisteena ja pysyvätkin.lopulta tein kuluttajasuoja asiamiehelle reklamaation ja tämä firma antoi periksi meilissä luki" vaikka emme näe suorituksia...niin laskut mitätöidään varmuudeksi.no unhohdin koko jutun kunnes vuosi tuosta eli tässä kuussa tulikin jostain hämärä Gothia firmalta kovat ukaasit ja kappas taas samalta firmlta ja kovin perintäkuluin varustettuna.onneksi siis meilit ovat tallessa ja kävin kovat keskustelut tämän ties minkä firman kanssa,lopulta antoivat periksi,lähtin siis tämän MMBG meilit ja kuitin maksetuista summista tuonne.antoivat periksi lopulta.kappasta vaan nyt sitten tämä MMBG ei vissiin näe että perintä on lakkautettu! ja odottelevat gothiansa vastausta onko laskut maksettu vai eikö ole.tein uudestaan kuluttajasuoja asiamiehelle reklamaation saas nyt kattoo miten tässä edetään. varoituksen sana kaikille: pysykää erossa tästä firmasta..kaikki meilit talteen,ja kaikki kuitit yms talteen...yhteys välittömästi kuluttajasuoja asiamieheen mikäli homma ei pelaa...
 
marikatariina
Äitini lykkäs mulle näitä mukaan ku oli vahingos tilannu. Tietääkö kukaan onko näistä oikiasti mihinkään? Ei uskalla ite ottaa ennenku kuulee mielipiteitä :D
 
"Vieras"
Hei!

Minäkin tilasin ilmaisen näytepaketin ja nyt olen raivoissani kun paketissa ei mitään yhteystietoja edes ollut. Onko kenelläkään tuon firman asiakaspalvelunumeroa?
 
raivonpartaalla
Itse noita moisia tilasin myöskin ja vaikka paketit ovat lähteneet takasin päin, ei heidän rekistereissään ole merkintöjä palautuneista pakkauksista... mitä kusestusta!
 
nminä
http://www.iherb.com/Nature-s-Answer-Rhodiola-Root-Extract-60-Veggie-Caps/8287

Jos haluaa ruusunjuurta käyttää niin suosittelen tilaamaan tuolta. Luotettava kauppa ja asiakaspalvelu pelaa.
Nää suomalaiset "firmat" useimmiten on täyttä kusetusta, jos joku tarjoaa jotain pelkkien postien hinnalla niin kannattaa miettiä useempaan kertaan.
Tuolta tilatessa eivät lähettele laskuja muusta kun siitä mitä on ostettu ja ensimmäistä kertaa tilatessa saa viisi dollaria alennusta kun käyttää koodin ENU197 eli tuon kahden kuukauden satsin hinnaksi tulisi huimat alle kuusi euroa. Nopealla vilkaisulla tuolla oli muitakin ruusunjuuri-valmisteita (eli rhodiola rosea).
 

Yhteistyössä