Erilaiset äidit...vittu, mä olen sanaton!

Status
Viestiketju on suljettu.
Oon aivan totaalisen raivona tollaisesta ihmisestä. Järjen hiventäkään. Oikeesti vartin kattonut ja raivo käytännössä kiehuu yli. Oksettava ihminen, tosin tämäkin on vain yksi keino yrittää rahastaa ja saada julkisuutta jotta pääsisi "näyttelijäksi".
 
  • Tykkää
Reactions: astrolabe
"Mussu81"
Minä täällä myös katson aivan huuli pyöreänä! Ei olla sosiaalipummeja, mutta miehen ei ole pakko mennä duuniin jos ei huvita ja rahat voidaan hakea kaikkeen sossusta!!! Eli siis me jotka niska limassa painamme siellä töissä, jotta saamme elätettyä perheemme (vaikka se duuni ei sitä unelmahommaa olisikaan) maksamme sitten verojen muodossa näiden perheiden elämän... Voi että nyt ottaa päähän ja pahasti!
 
Oon aivan totaalisen raivona tollaisesta ihmisestä. Järjen hiventäkään. Oikeesti vartin kattonut ja raivo käytännössä kiehuu yli. Oksettava ihminen, tosin tämäkin on vain yksi keino yrittää rahastaa ja saada julkisuutta jotta pääsisi "näyttelijäksi".
Kerrankin me ollaan jostain samaa mieltä. Tämmöset ihmiset, jotka käyttää sossua lypsylehmänä, antaa sellaisen kuvan, että kaikki sossunasiakkaat on samanlaisia. ARGHHHHHHH!!!!!!!
 
  • Tykkää
Reactions: Wolt ja HoitoonVaan
Miehen kaa tota yhes katotaan ja kauhistellaan. Kävimme pyykkikoneen ostamassa tänään, emmekä ostaneet 10 kg täyttöä koneeseen, kun olivat hintavia, molemmat käymme töissä ja lapsia on viisi meillä.
 
" sossupummi..ei kai pummiksi voi sanoa perheellistä ihmistä joka yrittää saada pidettyä lapsensa leivässä.." tjm.
Joo voi, jos ne vanhemmat tekee niitä lapsia saadakseen enemmän tukia ja hyödykkeitä yhteiskunnalta ilman että vaivautuvat itsensä kouluttamaan ja tekemään töitä saadakseen itse kustannettua kulunsa!

Ja mies sanoo suoraan ettei töihin meneminen kiinnosta. Just.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä