Erilaiset äidit...vittu, mä olen sanaton!

Status
Viestiketju on suljettu.
-.-
Alkuperäinen kirjoittaja Näin;27436910:
Pyykkiä voi pestä myös käsin pieniä eriä kerralla.
Ja koneen saa kirpparilta tai tutun tutulta jos näkee vaivaa.
uusihan sen nyt pitää olla herranjestas. Noloahan se on vanhaa ostaa :O





Järkyttävää jos sossu maksaa uuden koneen ku tosiaan moni meistä työssäkäyvistä on joutunut joskus tinkimään noissa asioissa.
 
Joo, kyllä mäkin oon ihan :O

Eikä tuo äidinäitikään taida tajuta mistään mitään!

"Unelma olis sellanen et vois ostaa sen mitä tarvitsee" Kannattaisko mennä sinne töihin???
 
bbycee
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä;27436935:
Ruokaa pystyy ostaa, mitä tarvitsee, jos jättää noi valmiiksi viipaloidut juustot ostamatta, ostaa juustohöylän, ja kilon juustoköntsän.
No mut ei viitsitä edes sitä juustoo viipaloida.
 
"vieras"
sääliksi käy nuo sosiaalitädit kun ei voi ammattinsa puolesta sanoa että vittu pitäkää haarat kiinni ellei ole varaa ostaa mitään itse! pesukone ja kierukka osarilla sossusta :O:O:O
 
tyhmä oon
Ajatelkaa, tässä minä idiootti stressaan että löytääkö mieheni, matalapalkka-alan duunari, lisää töitä vai pitääkö mennä luukulle... ja osa vaan porskuttaa tyytyväisenä, kinuu pesukoneita ja tekee lapsia kun ei ole varaa vitosen kortsupakettiin. :O

Ja meille on siis jäänyt käteen sen verran, mitä sossun eläteille jäisi suunnilleen myös (vuokran jälkeen reilu tonni per 3 hlö).
 
-
Alkuperäinen kirjoittaja tyhmä oon;27436955:
Ajatelkaa, tässä minä idiootti stressaan että löytääkö mieheni, matalapalkka-alan duunari, lisää töitä vai pitääkö mennä luukulle... ja osa vaan porskuttaa tyytyväisenä, kinuu pesukoneita ja tekee lapsia kun ei ole varaa vitosen kortsupakettiin. :O

Ja meille on siis jäänyt käteen sen verran, mitä sossun eläteille jäisi suunnilleen myös (vuokran jälkeen reilu tonni per 3 hlö).
ku kortsu ei tunnu hyvältä niin eihän sitä voi käyttää. Parempi vääntää lisää lapsia.
 
Keittiönoita
Ihan kohtuullisen tyytyväisiltähän nuo elämäänsä vaikuttavat. Paitsi se esikoislapsen huostaanotto. Mutta kieltämättä tässä tulee mieleen, että ei voi kuin kiittää korkeampia voimia, että mulla ei ole koskaan ollut vauvakuumetta. Krooninen vauvakuume olisi aika kamalaa :D
 
j.lopez
[QUOTE="Jenis";27436964]Soittelee sossun maksamalla iPhonella huostaanotetulle esikoiselle Jasminelja-asioissa... ei saatana, nyt vaihtuu kanava.[/QUOTE]

:D :D :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;27436976:
Ihan kohtuullisen tyytyväisiltähän nuo elämäänsä vaikuttavat. Paitsi se esikoislapsen huostaanotto. Mutta kieltämättä tässä tulee mieleen, että ei voi kuin kiittää korkeampia voimia, että mulla ei ole koskaan ollut vauvakuumetta. Krooninen vauvakuume olisi aika kamalaa :D
vaikuttavat ja varmasti ovatkin tyytyväisiä elämäänsä, ja se heille kaikinmokomin suotakoon. Mä en vaan jotenkin sulata tämmöstä kokonaan yhteiskunnan kustantamaa lisäänmistä sulata.
 
"jepjep"
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä;27436935:
Ruokaa pystyy ostaa, mitä tarvitsee, jos jättää noi valmiiksi viipaloidut juustot ostamatta, ostaa juustohöylän, ja kilon juustoköntsän.
jep, tai sitte jättää koko juuston ostamatta.
 
Vaikkei mulla ole yleisesti mitään sosiaalitoimiston asiakkaita vastaan,mutta sen pitäisi olla viimesijainen ja VÄLIAIKAINEN apu!!

Yksi kehtaa sanoa suoraan,että ei kiinnosta mennä töihin.:O:headwall:
Ei varmaan kiinnsta moniakaan,mutta jos niitä töitä on tarjolla ni kyllä niitä tehdään jotta voidaan sitten kantaa oma kortemme kekoon varsinkin jos siellä sossussa on jouduttu asioimaan.. Nyt ei voi taas sanoa ku HUH HUH!
Kyllä olen tietoinen,että tuollaista on,mutta kuka helvetti kehtaa sen mennä telkkariin näyttämään koko Suomelle?!!!!!

Ja kaupassa niiden ostokset..
vanukasta,valmiiksi viipaloitua juustoa jne..
 
Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä;27436993:
vaikuttavat ja varmasti ovatkin tyytyväisiä elämäänsä, ja se heille kaikinmokomin suotakoon. Mä en vaan jotenkin sulata tämmöstä kokonaan yhteiskunnan kustantamaa lisäänmistä sulata.
Muakin nuorempana moinen nyppi, mutta sitten ajattelin, että meillä jokaisella on oikeus elää noin. Ja kun totesin, että mä en halua elää noin, niin lakkasi nyppimästäkin. Ei mua kukaan pakota käymään töissä, ihan vapaaehtoisesti - ja hyvin itsekkäistä syistä - niin teen.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä