Erilaiset äidit...vittu, mä olen sanaton!

Status
Viestiketju on suljettu.
"jaahas"
[QUOTE="vieras";27436950]sääliksi käy nuo sosiaalitädit kun ei voi ammattinsa puolesta sanoa että vittu pitäkää haarat kiinni ellei ole varaa ostaa mitään itse! pesukone ja kierukka osarilla sossusta :O:O:O[/QUOTE]

miksi ne ei voi?
tätä ihmettelen. Miksi lääkäri ei voi sanoa että laihduta? tai edes sitä että kaikki vaivasi, kulumasi, kolesterolisi verenpaineesi johtuvat tuosta massasta.
 
ei juma
Mua nolottaisi, jos olisin tuo nainen tai mies. Mullakin mies matalapalkka-alalla, alle 2000€/kk ja ollaan venytetty pesukoneen hankintaa, koska ei ole varaa pistää älyttömiä summia sellaiseen (eli kytätään tarjouksia ja on tietty summa, jonka yli emme suostu menemään).
 
"Vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;27437008:
Muakin nuorempana moinen nyppi, mutta sitten ajattelin, että meillä jokaisella on oikeus elää noin. Ja kun totesin, että mä en halua elää noin, niin lakkasi nyppimästäkin. Ei mua kukaan pakota käymään töissä, ihan vapaaehtoisesti - ja hyvin itsekkäistä syistä - niin teen.
Tilipäivä, lomat ja lomarahat, sairaskassaetuudet <3

En minäkään osannut niitä arvostaa 26 v, mutta nyt osaan.
 
"hmmm"
Alkuperäinen kirjoittaja tyhmä oon;27436955:
Ajatelkaa, tässä minä idiootti stressaan että löytääkö mieheni, matalapalkka-alan duunari, lisää töitä vai pitääkö mennä luukulle... ja osa vaan porskuttaa tyytyväisenä, kinuu pesukoneita ja tekee lapsia kun ei ole varaa vitosen kortsupakettiin. :O

Ja meille on siis jäänyt käteen sen verran, mitä sossun eläteille jäisi suunnilleen myös (vuokran jälkeen reilu tonni per 3 hlö).
entä sinä itse? miten sinun työtilanne?
 
"vieras"
Pakko kommentoida, kun niin moni tarttui tuohon valmiiksi viipaloituun juustoon; me ollaan ostettu toisinaan sitä siksi että se on ollut kilohinnaltaan sellaista isompaa könttiä HALVEMPAA :D Eka russutin miehelle siitä, että tuhlaa tuollaisiin, mutta mies sitten näytti mulle kaupassa hintoja, että eipäs kun se säästää...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;27437008:
Muakin nuorempana moinen nyppi, mutta sitten ajattelin, että meillä jokaisella on oikeus elää noin. Ja kun totesin, että mä en halua elää noin, niin lakkasi nyppimästäkin. Ei mua kukaan pakota käymään töissä, ihan vapaaehtoisesti - ja hyvin itsekkäistä syistä - niin teen.
Joo, ei tommonen elämä kyllä kuulu mun tavoitteisiin.
 
huhhei
Oon tän naisen juttuja seurannu joskus fb:ssä ja on kyl niin sekasin koko ämmä. Päivät pitkät roikkuu netissä, kun mies kuulemma hoitaa kaiken --> siks se mies ei kai voi töihin mennäkään. Rouva halveksuu äitejä, jotka vievät lapsensa päiväkotiin, koska päiväkodit on saatanasta. Ym. paskaa suoltaa aina suustaan.

Olis kyl niin paljon järkyttäviä juttuja tosta ihmisestiä, mut olkoot.
 
tyhmä oon
[QUOTE="hmmm";27437050]entä sinä itse? miten sinun työtilanne?[/QUOTE]

Kotona pienen lapsen kanssa, saan äitiysrahan. Töitä riittää sitten, kun palaan työelämään.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä