The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Räkää pää täys. Ei tunnu olevan tilaa järkeville ajatuksille.

Tosin voi sitten miettiä, että onko niitä järkeviä ajatuksia yleensäkään. :whistle:
Vähän niinkun alkais tuntua siltä, että joku pöpö tulossa täälläkin. Osasin kyllä odottaakin, kun pitkästä aikaa on jopa kaksi päivää vapaata... Kroppa tietää heti, että nyt ehtii tulla kipeeks. Hmph.
 
no mää alan pikkuhiljaa ymmärtää miksi yinksu ja mettäkylä on sinkkuja

on teillä riittävästi vaatimuksia
:stick:

:D

Mutta kyllä mä anna paljon myös miehelle.. varsinkin aamuisin... kiva herätä, kun mies nukkuu.. saa tehdä taikojaan.. ottaa loppuun asti... :p

Vaikka mun miehistä ei oo kun yks tuosta herätyksestä tykänny... :LOL:
 
  • Tykkää
Reactions: tinkuliini ja poika
Alkuperäinen kirjoittaja EiEnääTilaaMuille;30224781:
:stick:

:D

Mutta kyllä mä anna paljon myös miehelle.. varsinkin aamuisin... kiva herätä, kun mies nukkuu.. saa tehdä taikojaan.. ottaa loppuun asti... :p

Vaikka mun miehistä ei oo kun yks tuosta herätyksestä tykänny... :LOL:
mun tarvinnut taaskaan sanoa mitään kun sä sanoit sen jo :D ihan friikkiä:O
 
  • Tykkää
Reactions: EiEnääTilaaMuille
Alkuperäinen kirjoittaja EiEnääTilaaMuille;30224781:
:stick:

:D

Mutta kyllä mä anna paljon myös miehelle.. varsinkin aamuisin... kiva herätä, kun mies nukkuu.. saa tehdä taikojaan.. ottaa loppuun asti... :p

Vaikka mun miehistä ei oo kun yks tuosta herätyksestä tykänny... :LOL:
toi on tietysti eteenpäin mutta aatteleppa kuinka moni mies oikeesti täyttää kaikki noi sun vaatimukset

ehkä ne lähtee siks kun ne huomaa ettei ne riitä
 
toi on tietysti eteenpäin mutta aatteleppa kuinka moni mies oikeesti täyttää kaikki noi sun vaatimukset

ehkä ne lähtee siks kun ne huomaa ettei ne riitä
hmmm... totta tuokin... en olekaan ajatellu asiaa nuinpäin... no sinä se todennäkösesti sitten onkin... vaadin liikaa miehiltä..


Mutta mikä siinä sillon on kun vakilta saa sen mitä haluaakin... onko se sit vaan sitä viehätystä toisenlaiseen?? Mä tykkään kokeilla erilaisia asioita, oon todella kokeiluhalukas.. mut ehkä se vika piileekin tässä.. rl, oon sosiaalinen, mutta kuitenkin ujo.. kun pääsee perille asti, musta kuoriutuu toisenlainen, mitä ei päällepäin ehk uskoisi..
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä