The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Alkuperäinen kirjoittaja EiEnääTilaaMuille;30224670:
Mulla menee aina.. Mistäköhän johtuus... :ashamed: Kotosallakin yksin ollessa puen verkkosukkia ja toppeja, joihin saa nuo sukat kiinni.. tässä ehkä selitys, miksi mun suhteet ei kestä... menee hohto :p
no ei tasan mee, joku muu selitys siinä on pakko olla

en tiiä mikä ku on suhteen päättymisistä ohuelti kokemusta
 
Alkuperäinen kirjoittaja EiEnääTilaaMuille;30224685:
No joskus saatan olla liiankin kanssa näiden juttujen kanssa.. vois olla joka päivä, eikä uusinnoistakaan haittaa olis.. on vaan vaikeet löytää mies, jolla samanlaiset halut..
aika harvassa on ne miehet jokka pystyy pökkimään monta laakia peräjälkeen

varsinkin jos on ikää...
 
Alkuperäinen kirjoittaja EiEnääTilaaMuille;30224685:
No joskus saatan olla liiankin kanssa näiden juttujen kanssa.. vois olla joka päivä, eikä uusinnoistakaan haittaa olis.. on vaan vaikeet löytää mies, jolla samanlaiset halut..
:O Ite luulisin tuommosen miehen löytyvän helposti?
tai sitten kaikki ei ole samanlaisia kuin mie ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja EiEnääTilaaMuille;30224708:
Ei miehen tarvi saada ku yks, jos osaa käsitelä mut oikeen ;) Mut tiedän monesti vaativani tuolla saralla pitkä kestosta... siksi on se kolmen sääntö... jos muistat mistä säännöstä kyse..
ei hajuakaan mistä kolmen säännöstä, ei frukrut oo mitään semmosia mulle langettanut
 
........
Alkuperäinen kirjoittaja EiEnääTilaaMuille;30224708:
Ei miehen tarvi saada ku yks, jos osaa käsitelä mut oikeen ;) Mut tiedän monesti vaativani tuolla saralla pitkä kestosta... siksi on se kolmen sääntö... jos muistat mistä säännöstä kyse..
..
 
mää tohin näillä kympeillä jo myöntää että mulla on kertalaukeava

ja oon kaikilla muillakin lailla hyvin keskinkertanen
Ite vaadin , että myös mut tyydytetään, jos mä tyydytän miehen.. toki monesti mulle riittää ihan vain se, kun saan herättää miehen ja ottaa loppuun asti... mut mun ukkelit ei oo oikeen ollu samalla mielellä liikenteessä.. joskus käy kyllä pikaset ja rajut, mut kyllä kaipaan sitä koko kropan stimulointiakin.. aivan kuin olis juuri tavannut.. itse haluan pitää yllä sitä hehkua, mikä on ensi kerrallla..
 
Alkuperäinen kirjoittaja EiEnääTilaaMuille;30224733:
Vanhassa ketjussa kerroin kolmen säännön... Otetaan mieheltä suihin.. hetki ennen laukeamista rauhotetaan tilanne ja tämä toistetaan kolme kertaa, kunnes mies saa pitkäkestosesti, mutta hyväsesti.. näin lyhkäseltään tämä sääntö.
Kuullostaa hyvältä säännöltä :D
 
  • Tykkää
Reactions: krut
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä