The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Alkuperäinen kirjoittaja EiEnääTilaaMuille;30224830:
hmmm... totta tuokin... en olekaan ajatellu asiaa nuinpäin... no sinä se todennäkösesti sitten onkin... vaadin liikaa miehiltä..


Mutta mikä siinä sillon on kun vakilta saa sen mitä haluaakin... onko se sit vaan sitä viehätystä toisenlaiseen?? Mä tykkään kokeilla erilaisia asioita, oon todella kokeiluhalukas.. mut ehkä se vika piileekin tässä.. rl, oon sosiaalinen, mutta kuitenkin ujo.. kun pääsee perille asti, musta kuoriutuu toisenlainen, mitä ei päällepäin ehk uskoisi..
itelläki olis vaikka mitä mielihaluja mutta oon ottanu järjen käteen ja aatellu että pitää olla tyytyväinen siihen että saa vaniljaseksiä jokseenki paljon

pojat puoletkaan ei saa sitäkään
 
itelläki olis vaikka mitä mielihaluja mutta oon ottanu järjen käteen ja aatellu että pitää olla tyytyväinen siihen että saa vaniljaseksiä jokseenki paljon

pojat puoletkaan ei saa sitäkään
Totta.. no mut ehkä siks mun täytyykin saada olla yksin.. en tiedä onko tää sitä kolmenkympin riisiä vai mitä.. mut seksi on mulle edelleenkin yhtä iso juttu mitä joskus 18 vuotta sitten.. tai sitten musta ei koskaan kasva aikuista.. ;)

Toki jos parisuhde on terveellä pohjalla en tarvi seksiä niin paljon.. riittää pelkkä läheisyys ja tunne et kuinka lujasti välittää..

Vaiks mussa on semmonen juttu, et mun persiiseen ei saa koskea, koska se pistää himot hyrräämään...varsikin, jos sitä vähänkin mukamas silittelee...
 
Siskoon kanssa soiteltiin.. oltiin jo lapsena niinkuin paita ja perse.. nyt siskoo asuu Riksussa ja mää äsjoella.. riittää puhuttavaa.. Kait mää vielä mun siskoon tänään nään.. puhelu vaikutti ainakin siltä, et treffataan tänään ja juhlitaan synttäreitä. :D
Mun kun pitää juhlia parisen päivää aiemmin,kun yks siskoon likka on samana päivänä syntyny kuin minä.. raasua ikuinen Neitsyt :D
 
Asiast
Alkuperäinen kirjoittaja EiEnääTilaaMuille;30224941:
Siskoon kanssa soiteltiin.. oltiin jo lapsena niinkuin paita ja perse.. nyt siskoo asuu Riksussa ja mää äsjoella.. riittää puhuttavaa.. Kait mää vielä mun siskoon tänään nään.. puhelu vaikutti ainakin siltä, et treffataan tänään ja juhlitaan synttäreitä. :D
Mun kun pitää juhlia parisen päivää aiemmin,kun yks siskoon likka on samana päivänä syntyny kuin minä.. raasua ikuinen Neitsyt :D
onko härmän häjy viel pystys varmaan yks lepposimmist baareist mis koskaan käyny.
 
biisi ei jääny mieleen vaikka ko vuosi muutti mun elämän ihan lopullisesti

-pääsin ulioppilaaksi
-pääsin uliopistoon
-aloin hellustaa nyksää
-läksin iskän talosta ärjänteeseen
Mulla alko tuosta oikeestaan 17 vuoden helvetti.. on se jännä huomata, ettei sitä meinaa millään oppia mimmosien miehien kanssa alkaa vehtaan.. Nyt viisaampana (ehkä ) voisi alottaa alusta, puhtaalta pöydältä kaiken..
 
Alkuperäinen kirjoittaja EiEnääTilaaMuille;30224956:
Mulla alko tuosta oikeestaan 17 vuoden helvetti.. on se jännä huomata, ettei sitä meinaa millään oppia mimmosien miehien kanssa alkaa vehtaan.. Nyt viisaampana (ehkä ) voisi alottaa alusta, puhtaalta pöydältä kaiken..
ei puhtaalta pöydältä aloiteta. virheitä tehdään ja niistä opitaan, jossei opita niin sit katsotaan peiliin. itse olen joutunut jokusen kerran peiliin katsomaan :)
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä