The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Se on kirmailtava kikkurat jojoillen päivän töiden kimppuun :wave: :D

Mun pitäs vielä illallakin olla kohtuu edustavassa kunnossa palaveroimassa :snotty: - hiukkasen voin tuota kyllä epäilemään mennä mutta saavat luvan potkia meikäläisen pellolle, jos hapatukseni ei silmää miellytä :D

Mutta - kaunista ja pirteää päivää kaikille :kiss:! Ja herttinen sentään, sehän vaihtui kuukausikin :O - "...läpi syyskuun, läpi repaleisen lokakuun..."....Lokakuun huumaa :heart:!
 
Voi pyöreä ryppyinen peräreikä sentään!
Niiskuti, niiskuti ja kurkku alkaa kivasti karhentua.

Miksiiii, oi miksi just nyt!? :headwall:

Tosin edellisen muuton kynnyksellä podin kahden viikon keuhkokuumeen,
että ehkä mä pienen lenssun tässä sivussa kärvistelen :snotty:
 
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30311959:
VIttusaatanaperkele.

Mä menin Maskuun ostaa sohvaa, niin 12 viikkoa toimitusaika, 12? Mitä helvettiä? Joo kiitti, mut mä tarvisin sen sohvan tällä viikolla vielä. Mistää kauhee kauempaa en voi sohvaa hakea, ku mulla ei oo pakettiautoa, Vitun vittu.
Ikea?
 
FreezeCat harmaana :O
Helekatin kehveln kahvelit, mie niiiiin inhoon tällytymistä ja laittautumista *kiskoo epätoivoissaan succabyxoreita ja on varma useasta silmäpaosta sekä epäilee suuresti hiuskuontalonsa saamista vähemmän lennokkaaksi* :headwall:

Naurana mä tälle sitten joskus illasta, nauranhan :snotty: :D

atm - hanki muutama - varasohvaksi,nääs - trukkilava, maalaat ne suit sait haluamas väriseksi ja sen päälle sitten joku varapatjantekele ja paaaljon ihania upottavia tyynyjä vinopino, niin a vot - kyllä kelpaa köllötellä ja naatiskella ja olla tyynysotaakin ja odotella sitä parasta mahdollista sohvaa sapuvaksi :rolleyes: :)

...ja en tasan tarkkaan laita korkkareita, jos en kelpaa ni....pääsenpähän aikaisemmin torppaan fiilistelemään :D

Morjensta!
 
FreezeCat taas
Helekatin kehveln kahvelit, mie niiiiin inhoon tällytymistä ja laittautumista *kiskoo epätoivoissaan succabyxoreita ja on varma useasta silmäpaosta sekä epäilee suuresti hiuskuontalonsa saamista vähemmän lennokkaaksi* :headwall:

Naurana mä tälle sitten joskus illasta, nauranhan :snotty: :D

atm - hanki muutama - varasohvaksi,nääs - trukkilava, maalaat ne suit sait haluamas väriseksi ja sen päälle sitten joku varapatjantekele ja paaaljon ihania upottavia tyynyjä vinopino, niin a vot - kyllä kelpaa köllötellä ja naatiskella ja olla tyynysotaakin ja odotella sitä parasta mahdollista sohvaa sapuvaksi :rolleyes: :)

...ja en tasan tarkkaan laita korkkareita, jos en kelpaa ni....pääsenpähän aikaisemmin torppaan fiilistelemään :D

Morjensta!
Näppiskin rupes sitten laihilaiseksi, lukekaa miten luette :D...näkyillään :wave:
 
:wave:

Tänään ei ole vatsa vaivannut*koputtaa puuta* Vaikka epähuomiossa söin jotain sellasta mitä ei olis saanut.Mut ei se näköjään vaikuttanut.Kauhee oli kaupassa käydä kun ei tiennyt mitä sitä ostais.

Oikeen epähuomioinen oon ollut...meneekö mun auto nyt rikki kun tankkasin puoli tankillista väärää bensalaatua??!!
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä