The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Ei vittu,taas kauhee musan jytke naapurista.Mä en kestä! Eikä löydy mistään uutta asuntoa,voisin mennä johonkin mummutaloon asumaan. Tää oma kämppä on pieni mutta siisti ja uudet vehkeet kun olen saanut niin en haluis silleen muuttaa mutta en kestä tätä melutasoa mikä tääl nykysin on. Ne mitä käynyt kattoo niin kauheita kämppiä,tää on kiva ja kivalla alueella.
 
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30312239:
Ysikasi käy kaikkiin autoihin, ysivitonen saattaa yskiä joissain vanhemmissa biileissä, että et mitään vahinkoa tehny. Jos oisit dieseliä pistäny, nii sitte ois ollu vähän eri :D
Tuntu ihan ku kenguru olis pomppinut kun lähin risteyksistä. Ja tankkasin viel normaalia enemmä kun katoin et ysivitonen oli nyt halvempaa ku eilen mut sit jotenkin epähuomiossa otin ysikasia ja se on vielä kalliimpaakin: /
 
Hyh mikä pörrö tuolla kuvassa |O

Mun oma elämä on nyt vähän odottelemassa kun on niin väsy, niin oon hetken vielä palstapimu. Heräsin päikkäreiltä ja mies ilmoittaa että on myynyt tän kämpän. Nyt se viuhtoo ympäri asuntoa miettimässä mitä remppaa ennen myyntiä..

Mä olin, et hitsi! Kauan mä oon nukkunut kun se ehtii tuommoista?? :O
 
  • Tykkää
Reactions: IhQ ja poika
Hyh mikä pörrö tuolla kuvassa |O

Mun oma elämä on nyt vähän odottelemassa kun on niin väsy, niin oon hetken vielä palstapimu. Heräsin päikkäreiltä ja mies ilmoittaa että on myynyt tän kämpän. Nyt se viuhtoo ympäri asuntoa miettimässä mitä remppaa ennen myyntiä..

Mä olin, et hitsi! Kauan mä oon nukkunut kun se ehtii tuommoista?? :O
:O katoikko mikä vuosi oli kun lähit päikkäreille?
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä