The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Hmmm...

En ole nukkumaluukussani koskaan leiponut mitään. Mut tos "lyödään ällikällä"- ohjelmassa kundi teki jäätelöstä leipää.
Sulanutta jädeä, jauhoa, suolaa ja leivinjauhetta.

Täs lähipäivinä mä leivon.
Tossa ohjeita.
N
 
IhQ
Huomenta!

Voi mörkö, mitähän mie oon ajatellu kun oon varannu klo 8 labra-ajan..ei siellä tietty mee kun se 10min kaikkiaan mut se paikan päälle pääseminen siihen aikaan |O

Sit vissiin ruokakauppaan ja töihin. Niistä on...öö, hetkinen...keskiviikkopäivä tehty :D
 
Huomenta!

Huh, hommaa olis vaikka muille jakaa,
mut tänään en kykene mihinkään kauheen haastavaan...

Yöllä jumahti oikea lapa niin jumiin että koko käsi on aivan puuduksissa ja megalomaanisen kipeä. Kokeilin istuksia hierontatuolissa, mutta tais pahentaa asiaa.
Kai se on turvauduttava paketilliseen buranaa, ja pannulliseen kaffetta.
 
Huomenta!

Huh, hommaa olis vaikka muille jakaa,
mut tänään en kykene mihinkään kauheen haastavaan...

Yöllä jumahti oikea lapa niin jumiin että koko käsi on aivan puuduksissa ja megalomaanisen kipeä. Kokeilin istuksia hierontatuolissa, mutta tais pahentaa asiaa.
Kai se on turvauduttava paketilliseen buranaa, ja pannulliseen kaffetta.
:hug:
 
  • Tykkää
Reactions: Inanna
Voi morjens! :wave:

Jos joku on sattunna näkemään semmosta hyvinkin - taas, helekatti |O! - afrokikkuraan peittynyttä päätä leijumassa likipitäen oudossa maisemassa, niin vois nappasta kiinni ja viskoa sitä tähän osoitteeseen |O

Tosin ei tämä meno ja sekundan tekeminen varmaan ainakaan parantuisi/helpottuisi mutta saattais etes jonkinlaisesta aivotoiminnasta ainakin nimellisesti voida puhua. On meinaa nyt niin päätöntä menoa :snotty:

Mutta kyllä mä kohta nauraa hörötän itelleni :D, jahka ensin saan kahvia. Ja paljon.
 
...mutta heiiiii, meilläpä oli käynynnä pakkanen panemassa :rolleyes: :D

Oli muuten oikeesti :heart:, kun ulko- ovesta rynnättiin tässä kiiruulla ulos ja nurmikko oli kauniissa pakkasenkuurapuremissaan. Piti ihan ihastelemaan jäädä toviksi...mutta kyllä se sitten autolle päästyä sekin ihanuus hyytyi :kieh:

Mitä? Raapat? Mitkä? Missä?

Uliuliuliuliuliuliuliuliuli.....|O......:D
 
Inanna - :hug: vauhtia pois vaikka väkisin, olotilaasi tunnustellen teet sen minkä tänään pystyt ja kykenet. Eli priorisoit askareesi ja muistat ottaa myös palautumisen/levon kannaltakin. Ja ulos kun menet, niin yläkroppaan nyt lämmintä päälle ainakin, ettei kylmä pääse tekemään vielä temppujaan.

Hengität syvään ja rauhoitut. Asiat hoituvat kyllä tavallansa. Huumorinkukkaa laitat kukkimaan niin ei näytä niin kaoottiselta :hug:
 
  • Tykkää
Reactions: Inanna
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä