Voihan Zinzino! Ihan kuin ystävä olis liittyny uskonlahkoon...

  • Viestiketjun aloittaja "Moccamaster"
  • Ensimmäinen viesti
"Moccamaster"
Alkaa mennä hermo, kun ei enää vanhaa kaveriaan voi tavata ilman että tämä tuputtaisi ostamaan törkykallista kahvikonetta tai mainostaisi mahtavaa bisnestä... Ihan kuin se olis liittynyt johonkin uskonlahkoon ja yrittäis käännyttää!

Siis ei ymmärrä sitä että vaikka olis miten mahtava tilaisuus rikastua kahvikoneita myymällä, niin minä en periaatteessa ala myymään mitään kenellekkään. Ei vaan kiinnosta. Ja jaksan olla skeptinen, kaveri hehkuttaa jo omakotitalon rakentamisella ja ulkomaanmatkoilla, vaikka on ollut bisneksessä vasta muutaman kuukauden ja saanut ehkä kaksi konetta myytyä... Hyvähän se on että yrittää leipänsä eteen, mutta voisko jo uskoa että vaikka kuinka hehkuttaa, niin minä en innostu.

Kohta tarvin jonkun tukiryhmäs "tuputtajamyyjien uhrit ry" ;)



?
 
"vieras"
Mulla ei ole koskaan ollut yhtäkään "rojunmyyjää" ystäväpiirissä.
En kertaakaan ole saanut kutsua muovikippo-kynttilä-kosmetiikka-seksiväline-vaate-kahvinkeitin kutsuille. :)
 
"Moccamaster"
Sinä onnellinen! En tiedä mistä johtuu, että omassa tuttavapiirissä näitä on enemmänkin, jotka jotain myyvät. Tietysti se on monelle kotiäidille kiva että on jotakin puuhasteltavaa ja lisäansioita. Ja sinänsä ihan kiva käydä kahvittelemassa kutsujen merkeissä, mutta se tuputtaminen alkaa jo kyllästyttää... Ja toisekseen minula on ihan kiva työ, eikä aikaa alkaa sen ohessa mitään kaupustelemaan. Ehkä olen idiootti kun en tartu kahvibisnesmahdollisuuteen, ties kuinka rikas minusta sen avulla tuliskaan...Joo-o :D
 
annas82
Yksi sukulainen aikoinaan tuputti erästä verkostomarkkinointi-ideaa sellaisella innolla,että alkoi ottamaan päästä. Oli järjestänyt tilaisuuden,jossa joku joku henkilö esitteli lomakotejaan ja varakasta elämäänsä,jonka oli saavuttanut sen verkostomarkkinoinnin avulla. Ja tietystikin itsellä täysi mahdollisuus samaan,väläyteltiin jo että pian voi päivätyön lopettaa,kunhan liittyy mukaan. Joo-o,en ole ihan niin tyhmä... Eniten otti päähän se tuputtamisen määrä useana päivänä vierailun aikana,musta se oli jo aika epäkohteliasta,kun ei tosiaan olisi voinut vähempää kiinnostaa. Homma kiihkeydeltään ja painostamisineen muistutti muuten jotain uskonlahkoa, kuten ap sanoikin...
 
vierailija
Yksi sukulainen aikoinaan tuputti erästä verkostomarkkinointi-ideaa sellaisella innolla,että alkoi ottamaan päästä. Oli järjestänyt tilaisuuden,jossa joku joku henkilö esitteli lomakotejaan ja varakasta elämäänsä,jonka oli saavuttanut sen verkostomarkkinoinnin avulla. Ja tietystikin itsellä täysi mahdollisuus samaan,väläyteltiin jo että pian voi päivätyön lopettaa,kunhan liittyy mukaan. Joo-o,en ole ihan niin tyhmä... Eniten otti päähän se tuputtamisen määrä useana päivänä vierailun aikana,musta se oli jo aika epäkohteliasta,kun ei tosiaan olisi voinut vähempää kiinnostaa. Homma kiihkeydeltään ja painostamisineen muistutti muuten jotain uskonlahkoa, kuten ap sanoikin...
 
vierailija
Jep. Liityin ja erosin saman tien. Uskonlahkohan tuo on. Jos et ole puolesta, olet vastaan. En viitsi enempiä selitellä, mutta puolituttu kusetti alkuun ja lopetin justiinsa.
 
vierailija
Tuntuu olevan... Mullakin yks tuttu just tossa ja face on täynnä hehkutusta ja kuvia millon mistäkin "huippukoulutuksesta". Olen itsekin "alalla", mutta luojan kiitos on olemassa sellsiakin verkostoja ja konsepteja, missä asiat tehdään ihan toisella tavalla, jo ihan emofirmankin osalta. Ei ole mitään hurmoskokouksia tai pakkoa tehdä yhtään mitään. Toki koulutusta ja kuvastolanseerauksia pidetään "meilläkin", mut ei ne ole tuollasia "hallelujaa" henkisiä, palmunkuvilla höystettyjä hekutuksia.
 

Yhteistyössä