Palstalla ihan liikaa mainoksia. Jumii koko sivusto

  • Viestiketjun aloittaja asiasta tietävä
  • Ensimmäinen viesti
Rigel harmaana
Mulla on tässä koneella vastikään asennettu Adblock ja luulen sen aiheuttavan sen, etten pääse kirjautumaan palstalle. Safarin kautta pääsen ja ... hmm, enpäs sanokaan vielä mitään...

Muilla samankaltaisia kokemuksia?
 
"lll"
Osaako ylläpito nykyään jotenkin kiertää tuon adblock-mainossuodattimen?

Mulla ainakin blokkaa nykyään tosi vähän kaikkia mainoksia, nytkin jatkuvasti vain 3-6kpl, kun parhaina aikoina niitä oli blokattuna jopa n.30kpl.

Ja aina ennemminkin vähintään joku kymmenen. Nyt blokattuna vain muutama, mutta palsta jumittaa ihan törkeän pahasti!
 
"vieras."
[QUOTE="lll";29215745]Osaako ylläpito nykyään jotenkin kiertää tuon adblock-mainossuodattimen?

Mulla ainakin blokkaa nykyään tosi vähän kaikkia mainoksia, nytkin jatkuvasti vain 3-6kpl, kun parhaina aikoina niitä oli blokattuna jopa n.30kpl.

Ja aina ennemminkin vähintään joku kymmenen. Nyt blokattuna vain muutama, mutta palsta jumittaa ihan törkeän pahasti![/QUOTE]

Niitähän voi itse lisätä. Viet kursorin mainoksen päälle, klikkaat oikeaa puolta hiirestä ja valitset "estä mainos".
 
"rrr"
Jaa, toisesta ketjusta bongattu kirjautumisongelma: "Kirjautuminen on todella hankalaa, joka kerta kun yrittää kirjautua, katoaa salasanaruutu kokonaan. Wtf?!"

Kokeilin (vaikka mulla ei siis tunnuksia ole, eli käytin ihan random kirjainsotkuja) eikä mikään ruutu mihinkään kadonnut. Sisään en päässyt, mutta sille taisi olla muut syyt. :D
 
Ja kun yrität alkaa kirjoittaa mainosta, lataakin palsta yhtäkkiä taaaaas jotain mainosta ja menee koko ruutu pimeäksi. Jes! Tämähän toimii!! :kieh:

Samoin kun lainaa jonkun tekstiä, sivu heittää toiselle ja sama homma. Plus näkyviin ilmestyy joku paskapesuainemainos! Ja lagaa jopa pari kertaa ennenkuin voit kirjoittaa.

Kyllä ylläpito on nyt niin hemmetin hienoa työtä tehnyt ettei mitään järkeä tämän uudistuksen kanssa. Kiitos :heart:
 

Yhteistyössä